کلیپ ویژه مشکل آب خوردن مردم قبل از انتخابات


کلیپ ویژه مشکل آب خوردن مردم قبل از انتخابات


+ 
45

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام. ممنون از روشنگریتون... از این حرفی که می گم قصدی ندارم، درد دله... جداً نسبت به صدا و تصویر حسن روحانی آلرژی گرفتم چه برسه به فحوای کلامش که فقط تزویر و ریا و... است. چند وقت پیش تو همین سایت نظر دادم و گفتم حرف حق همیشه حقه حتی اگه از دهن ناحق بیرون بیاد، اما الآن می گم اونقدر آزرده شدم از این دولت که حاضر نیستم چیزی ازشون بشنوم یا ببینم، حالم به هم می خوره دیگه، خداکنه این دوسال هم زودتر به سلامت و بدون دردسرهای بیشتر بگذره بره. به روحانی پیشنهاد می دم عاقبت هم مسلکهاش رو مرور کنه.... دیگه جداً بسه.

  • moslem 94/3/28 ساعت 01:55

    امیدوارم این دروغها راست باشه !
    ان شاء الله !

  • روحانی دوست داریم. --------------
    روحانی دوست داریم.------------
    روحانی دوست دارییییییییییییییییم-------------
    ایووووووووووووووووووول فقط به روحاااااااااااااااانی--------------


    یعنی اگر روحانی نبود ببینید چه ضربه های را ملت ایران می خورد--------------
    ملت ایران اصلاح طلبان را نمی شناخت-------------- ملت ایران آمریکا را نمی شناخت --------------ملت ایران قدر رجایی و پیروان رجایی را که گفت یک نان را 20 میلیون نفر می خوریم نمی فهمید -------------- ملت ایران این شهدای غواص را آنگونه که باید نمی شناخت ---------------- اکنون که شهدا آمده اند معلوم است که برای چه آمده اند.... شهدای بصیرت شهدای غواص ......

  • دوستان روشن گری سلام علیکم و رحمته الله
    اینقدر ضد دولت تدبیر امید مطلب نذارید شاید بگید که من اصلاح طلبم
    ولی نه بنده یه اصول گرای سختم و زیاد هم با دولت تدبیر حا نمی کنم
    خواهش میکنم این مطلب را بخوانید
    http://haydar1.blog.ir/1394/03/25/%D9%81%D8%AA%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%AC%D8%A7-%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D8%AF

  • حضرت جناب اولا من اصلا این وبلاگ که مطرح کردید قبول ندارم دموکراسی الهی هست و حق دارم قبول نکنم. ------------ دوما اصلا متن زشت این سایت را هم قبول ندارم بنا بر برداشت عجیب غریبی که شما کردید (متن ظاهرا اگر می خواهد اصلاح امور کند و فتنه را بخواباند با این برداشتی که شما کردید معلوم می شود که مغز نهفته در متن همین هست) ------------ سوما این سایت میزان نیست =))) ----------- میزان رهبر ما است ، میزان ولایت فقیه است ، میزان پشتیبانی ولایت فقیه باشید که به مملکت شما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! پول می خواهی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عزیزم یعنی ولایت فقیه نگاه دارید تا نانتان سر سفره باشد!!!!!!!!!!!!!!!!! شکم پرست هم که باشید عقل داشته باشید با خدا بودن بهتر است !!!!!!!! دیگر چطور می خواهید بفهمیم.


    ---------------------------------------- رابعا از کجا در آوردی که روشنگری ضد دولت تدبویر (همانگونه که خود منتخب فرمودند) و امید مطلب می گذارد ؟؟؟ ----------- ضد !!! ضد !!! ضد!!!! را از کجا در آوردید ؟؟؟ --------- بله خودت هم :)))) گفتی ------------ "شاید بگید که من اصلاح طلبم" ------------- دقیقا ببخشید ها ولی از همچین اصولگراهایی که هر جور نگاهشون کنی اصلاح طلبانه عمل می کنند ضربه خوردیم ببخشید دیگه ما قصد تقیه نداریم حق را می بینیم می گوییم ، البته وقت تلف کردم ولی ارزشش را داشت شاید؟ خلاصه عزیزم روی خودت کار کن کمی تا وبلاگ ها خودت را میزان نکنی میزان صحیفه نور هست میزان روح الله و سید علی هستند میزان قرآن است و میزان اهل البیت و رسول اکرم هستند نه وبلاگ """""" هیدر 1 . بلاگ . آی آر """"""""""""