پاسخ کوبنده دکتر حسن عباسی به ...


در یکی از سخنرانی های اخیر دکتر حسن چند دانشجو اقدام به بی نظمی و تحقیر ایشان کردند که با پاسخ کوبنده دکتر عباسی مواجه شدند .


+ 
74

- 
13

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بخدا چی بگیم چی داریم که بگیم

  • عشقی عشششق . بدخواهانت کورشن استاد

  • دلم برای اون پسره نادان و امسال اون ی جورایی میسوزه هخخخخ آخه بدبخت تو چی میدونی اون هایی که داری ازشون حمایت میکنی وسنگشون رو به سینه میزنی کی هستن ؟؟ رئیس جمهورن ؟ رأی مردم را دارن خب داشته باشن اولا همه مردم نبودن یه عده ای بودن که خییییییییلی هاشون الان پشیمونن از روی بی اطلاعی ونادانی به این منافق رای دادن درست مثل زمانی که به بنی صدر رای دادن و پشیمون شدن .تاریخ رو اگر زنده بودی خواهی دید و خواهند که چه چیزهایی از این نامردها خواهد گفت...

  • درود بر حسن عباسی حقیقت گو. واضح سخن و جواب های منطقی ایشان که روی کفار اصلاح طلب را کم کرده است

  • نسبت كفر نديد لطفا صحيح سخن بگيد منم انقلابي و بسيجي ام اما چنين نسبت هايي به ديگران خوب نيست

  • اعوذبالله من جمیع النفوس
    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام علیکم جمیعا عزیزان
    بعضی اوقات یک نموداری در ذهن انسانها متبادر می شود از خودشان و بعضی دیگر از آدمیان که کلا این نگاه مورد هزار هزار چالش اساسی هست و متاسفانه جامعه امروز ما گرفتار این روش و منش گردیده!
    قبل از هرسخن این را عرض میکنم بنده برای جناب عباسی چه دکتر باشند چه نباشندبه عنوان یک رزمنده و یک سخن ور احترام قائل هستم .
    اما ایشان را به طور اخص یک سفسطه گر عالی دست می دانم که با فریاد زدن تنها مردم را مخصوصا قشر جوان را به جای پاسخگویی درست و مودبانه ،درگیر سوالات عدیده می کند و پاسخ گویی نیز نمی نماید.
    غیر از آنکه خود اشاعه دهنده یک بدبینی کلی در تمام جوامع انسانی کشور از قشر فرهیخه تا قشر پائین دستی جامعه می گردد. این شیوه موزیانه ،به نظر اینجانب ،از کاری که منافقان و همانهایی که در شبکه های خارجی و معاند حضور دارند بسیار بسیار می تواند عمدتا بدتر باشد و هیچ روشی از روشهای ایشان شبیه به عمار علیه السلام که نیست !اتفاقا برعکس عملیات روانی حضرت ایشان نیز که کیز بودند عمل می نمایند!
    متاسفانه این عمار پنداری و داشتن اطاعات از همه مسئولین که در پرونده دائمی جناب عباسی هست ،یقینا اگر کسی تاکتیک و استراتژی سیاسی خرد و کلان را بداند و کتابهای اولیه علوم سیاسی را مطالعه کرده باشد ،متوجه خواهد شد ،که در طولانی مدت کشور را به چالشهای بس خطرناک و چند قطبی به جای دو قطبی بودن مبدل خواهد کرد .
    چیزی که دقیقا دشمن می خواهد همین روش است !
    نه روش آنهایی که آن سوی آب نشسته اند و تز و آنتی تز از خود رائه می دهند!
    دوستان گرامی سایت خبری و تحلیلی روشنگری ،و دوستانی که این پیام را به لطف دوستان عزیزمان در سایت می خوانید،خواهشی که از شما داریم ،این است که تمام ابعاد کاری که انجام می دهید طبق فرمایش رهبری معزز انقلاب در نظر داشته باشید و تنها منتشر کننده این نوع فیلمها و سخنرانیهای خطرساز درکشور نباشید .
    این را خدمت شما به عنوان یک سرباز کوچک اسلام عزیز و ولایت عرض مینمایم از سر دلسوزی برای انقلاب عزیز اسلامی و خون نورانی و مطهر شهدای گرانقدرمان .
    چون در مبحث نفوذ ما یک جریانی را دنبال باید کنیم ،به عنوان تحلیل و بررسی سخنوران در هرطیفی !
    حتی آنهایی که در بسیاری از جاها دارند از رهبری و خون شهدا برای منافع خود به هرشکلی استفاده می نمایند.
    و اگر این فیلمها و این سخنرانی ها که در شبکه های مجازی به فور یافت می شود و به دست هر نوع از سنین به راحتی و سهولت می رسد،اگر پاسخ درست و قانع کننده درکنارآن نباشد،در طولانی مدت یک مسئله خرد،می تواند در کل بگنجد و نظام اسلامی را دچار چالشهای اساسی نماید و این که ما با نسلی روبرو هستیم که نه انقلاب را به خوبی می شناسد و درآینده نیز این نسل مضاعف خواهد شد .نه مسائل اسلام را خوب یادگرفته اند که باز به این نسل اضافه خواهد شد .نه مسائلی از دفاع مقدس و شهدا به خوبی دریافته اندکه باز هم به نسلهای آینده این گونه افراد درجامعه پیرامونی ما از خانه ها تا تمام جامعه ما مضاعف خواهند گردید.
    حال مسئله اصلی و بدون حاشیه این است ،با توضیحی که دربالا عرض شد،دوستان عزیزم،هر عملی که جناب روحانی انجام داده باشند یا که نداده باشند!هر روشی که احمدی نژاد تا کنون داشته بانداشته !
    چیزی که بسیار مهم هست ،دفاع ویا رد احمقانه نیست !باید جوری صورت بگیرد که تمام جوابها برای همگان به هرزبان و رنگ و نژاد و قوم درکشور به درستی پاسخ گفته شود تا از هر بحرانی بشود عبور کرد و خودمان خدایی ناکرده نشود کاری کنیم که کشور را با دست خودبه بحران بکشانیم .
    عزیزان،بنده در مورد جناب روحانی می گویم اکنون!در ابتدا ،به قول رهبری معزز بنده نه چپ هستم نه راست !
    بنده را به هیچ جناحی نسبت ندهید .ما انقلابی هستیم و تا آخر هم سر پیمان خود ان شاالله ایستاده ایم .
    اما،اولا جناب روحانی خودشان یک فرد کاملا امنیتی و قابل اعتماد سیستمهای امنیتی کشور هستند!!!!
    و شما در رزومه کاری ایشان از زمان امام ره تا زمان رهبری معززمان می بینید که مداومت عجیبی در گرفتن نشانه های زیاد ملی و وطنی چه درآشکار و چه در پنهان در دست هر دو رهبر بزرگوار کشور داشته اند!
    توضیح مختصر!
    انسانی که امنیتی است ،آن هم در صدر مسائل امنیتی فوق سری و خطوط قرمز کشوری و فرا ملی ،نمی تواند آّ بدون اجازه امام و ولی خود بخورد و یقینا بیشتر کارهای او با خود شخص شماره یک کشور چک می شود و تعادل را باید به هرشکلی رعایت نمایند.تا در مسائل امنیتی کشور تعادلات ظاهری که درچشم مردم هست و خارج ازآن ،که در حیطه خود بزرگان کشوری می باشد،حفظ گردد.
    حال اینکه جناب عباسی مداوت برتوهین و سند رو کردن برعلیه جناب روحانی دارند و مداومت در جمعهای پائین دستی و ناآگاه جامعه مانند قشر جوان و تازه وارد به دانشگاه ها می کنند و درگیری اذهان را این نوع سخنرانی ها با خود یقینا در طولانی مدت به همراه خواهد داشت !و دادن اطلاعات غلط و پر از مخاطره به داخل جان مردم آن هم به این شیوه خود می طلبد که خیلی دوستان عزیز دقت نظر داشته باشند تا خدایی ناکرده کشور را در سطح چند قطبی کردنها و چند دستگی ها نکشند و قطبی سازی ها پایان یابدو توری نشود برای بحره گیری شبکه های معاند که سالهاست به دنبال ریشه کنی جامعه اسلامی و زدن ولایت هستند.
    عزیزان،این که عرض میشود،باید دانست اگر جناب روحانی به دیگر روسا کاری نداریم فقط معقوله خود روحانی اکنون مطرح هست ،اگر ایشان دچار هر گونه انحرافی هستند به دید جناب عباسی ،این عملیات روانی که دقیقا تور پهن شده منافقین و دشمنان خارجی هست ،اکنون توسط خود جناب عباسی درداخل به نوعی عمارگونه جا انداختن برای نفرات ارزشی کشور درحال پر شدن هست و آنها بهره های کافی را از این روش دارند در این انحراف می گیرند.
    در توضیح این موضوع باید عرض کنیم ،اولین چیزی که خود جناب عباسی اگر کسی کیز باشد در حال به چالش کشیدن آن در سطح کلان نظام هستند،نام میرم !
    یک ،جایگاه ولایت هست !
    دو،جایگاه نهادهای امنیتی نظام اسلامی هست !
    سه ،جایگاه نهادهایی مانند شورای نگهبان هست !
    و در این جا در پرانتز عرض مینمایم که ایشان دراین موارد که می خواهد فریادبزند و اعتراض کند،می آید با زدن تمام آنها با زیرکی ،سران حکومتی را مورد بحث قرار می دهد و تمام آنها را وابسته به دشمن می داند!
    و از شهدا و خون شهدا و اسلام مایه گذاری می نماید که کاملا زیرکانه داره این مراحل را طی می نماید!!!
    دوستان عزیزم،عزیزانی که کار امنیتی کرده اند و کارشناس سیاسی هستنداگر تا کنون آقای عباسی را قبول داشتند با ایشان مناظره یقینا می نمودند اما جدا گویا آنها متوجه این مسائل شده اندکه امنتاع می نمایند و خودشان را درگیر با ایشان نمی کنند و جالب هم هست که جوانها چون پر شور هستند و کمتر اهل کشور داری و وارد سیستمهای حکومتی به حرفهای این آقا تکیه میکنند و متاسفانه ایشان در جریان برد قرار گرفته و جمع کردن نسل جوان به دور خود را یک امتیاز می داند.
    شما درمسئله قوه قضائیه که رفتند و برگشتند چند ماه پیش فیلم را مورد بررسی قرار دهید .
    همه حرف از تکبر و غرور و منیت و به چالش کشیدن دستگاه امن و قضاء کشور بود که دوستان اگر دقت کرده باشید این ترفند جناب عباسی خود هم جواب داد!!
    الان مدتی هست که دستگاه قضای کشور بعد از سخنرانی 20 دقیقه وی به چالش عجیبی کشیده و تمام فضای مجازی و حقیقی کشور را درگیر کرده تا حتی مسئله طوسی ایجاد شد مسئله خود رئیس قوه و حسابها طرح شد!
    عزیزان و دوستان بزرگوار،حال با تمام این توضیحاتی که خدمت شما سروران گرامی ام در جنگ نرم موزیانه عرض شد،خواهشی که از شما دارم ،یک عملیاتی به راه بی اندازید که در هرمورد فیلمهایی که از هرکس فرقی نمی کند،خودتان تحلیل نمائید و مطابقت دهید با جملات و کلمات رهبری معزز انقلاب !
    یکی از موضوعات که مانند سوفیسطایی ها جناب عباسی طرح میکنند ،اعلام میکنند مثلا فلانی خاتمی یاغی 20 سال مردم را سرکار گذاشت !
    سوالی که طرح می شود این است که خوب یعنی جناب عباسی شما هم قرار است 20 سال مردم را با کارهای اینگونه و از این دست سرکار بگذارید؟!
    حتی تا حد مدرکتان !؟
    مگر شمادم از خون شهدا و اسلام و امام ره و رهبری نمی زنید!
    پس کسی که معتقد هست به این مسئله خودش درخط اول است و باید باشد!
    نمی شودکه مردم را و جوانها بیگناه را درگیرمسائل کرد و خود از مسائل به حقیقت حقه فاصله گرفت .
    قبل از هرچیزی از شما عزیزان و دوستان گرامی ام تشکرمیکنم که حوصله می فرمائید و مطالب را مطالعه می نمائید و منتشر می نمایید.
    مطالبی دیگری نیز دراین باب وجود داردعزیزان که اگر عمری بود درخدمت شما خواهم بود .اما باز هم تقاضا می کنم ،این فیلمها و این گزارشات را بدون تحلیل نگذارید در درگاههای فضای مجازی کشور منتشر شود .
    و از اینکه کسی بیاید و در سایت شما دوستانم ابراز علاقه به این روشهای منحطه نماید،خوشحال نشوید.
    نگاه کنید که دشمن دنبال چه چیزهایی می گردد و هم صدایی ها از کجاست !؟!
    درضمن عزیزان ،شهدای انقلاب !
    شهدای اسلام !
    شهدای جنگ تحمیلی و دفاع مقدس!
    شهدای مدافع حرم که جانم فدای خون پاکشان !
    هیچ کدام نه چپ بوده اند نه راست !
    نه مدافع این و آن !
    نه به احمدی نژاد کار داشتند!
    نه به روحانی !
    آنها معتقد بودند و هستند که همه باید حمال و کارگر مستضعفین باشند!
    و به هیچ وجه هم شهدا از دست آقای عباسی و عباسی ها به شهادت نائل نشدند و شاگردان ایشان نبوده اند!
    شهدا شاگردان مکتب امام حسین ارواحناله الفداه و امام زمان ارواحناله الفداه هستند و قرآن و ولایت !
    دوستان عزیزم،دراین روزگار مراقب باشید که با طناب پوسیده عده ای به داخل چاه نروید.
    این جناب عباسی گرامی،از صدر کشور در همین 8 دقیقه که جایگاه ولایت هست موزیانه درحال کوبیدن هست !
    تا تمام دستگاههای دیگر را .....
    حتی نمی گوید شهدا شاگرد مکتب ولایت بوده اند!
    می گوید من تربیت کرده ام!
    کدام شهیدی مانند ایشان سخنپراکنی موزیانه بر علیه نظام اسلامی داشته است بنده هنوز متوجه این مطلب نشده ام !
    والسلام علی عبادالله الصالحین
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پشت بیسیم ،احمد کاظمی روحی فداه روز فتح خرمشهر می گوید،عراقیها درحال تسلیم خودشون هستند!
    بعد ازتمام جملات اونقدر وسعت نظر به وجه الله دارد که قلب متصلش به ذات اقدس الهی می گوید!!
    خرمشهر را خدا آزاد کرد!!
    جناب عباسی ،خودش را نمی تواند دریابد و کشوررا با خطر دارد مواجه می نماید!
    بعد شهدا را جناحی می نماید!
    خارج از دستگاه ربوبی و ولایت معصوم میکند و به ولایت خود متصل میکند و می گوید شاگردان من بودند که امام ره این ادعا را نکردند و خود رهبری فرزانه انقلاب شعر آخر صف را که می خوانند گریه می کنند و تاکنون مدعی نشده اند بنده این ها را برای شهادت آماده کرده ام!!
    همیشه امام ره و رهبری عزیزفرمودند که شهدا را خداوند و اهل البیت ارواحناله الفداه خریدند.تربیت شده مکتب آل الله ارواحناله الفداه بوده اند.
    و شما بخوانیداین حدیث مفصل ازاین مجمل !
    دوستان عزیزم، خیلی مراقب باشید که با حرفهای اینگونه خطرناک ،کشور خودمان را به دست دشمنان ندهیم .
    و باعث چند صد قطبی شدن آن نشویم .
    به قول آقا کشور به وحدت و انسجام نیازمند است !
    بوی فتنه بالاتر از 88 ها !
    از کلمات و جملات جناب عباسی و عباسی تفکری ها بلند میشود.

  • أعوذ بربّ الناس...من شر الوسواس الخناس...!
    ضمن استعانت از ربّ جلیل، نیت، اقامه می کنم برای دفاع از حقانیت حضرت حق جلّ و علا! باشد که انانیت من یا شخصیت حامی حق در نفس واحدش مد نظر نباشد؛
    جناب مدعی «مهاجر إلی اللّه»!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    با سلام به شما و جمیع نفوس کاربر!!!
    علی رغم تلاش همه جانبه برای بی طرف جلوه دادن موضع شخصی و جناحیتان، در متن بلند شما، آنچه بیش از هر چیز نمود دارد، موضع مغرضانه و تحریک به انحراف فهم و أذهان عمومی جوانان از «روشنگری ها و حقایق مذکور توسط استاد گرانقدر جناب عباسی» ، آن هم صرفاً با سیاه نمایی شخصیت و روش عملکرد انقلابیِ استاد است!!!!!!!!!!!!
    در جدال أحسن، حکم آن است که بتوانید با إرائۀ مستندات معتبر و أدلۀ منطقی، نگرش خود را إثبات کنید!!!
    چرا در گمان شما إشارۀ صرف به برخی موارد مورد پذیرش شخصی یا جناحی شما که در تقابل با حق گویی و حق مَنِشی استاد عباسی است جهت پذیرش قلوب بصیر کافی است؟؟؟؟
    آیا قبل از نگارش طومار فوق، به این مهم اندیشیده اید که علی رغم اعلام بی طرفیتان، همواره توهین و الصاق برچسب و اتهام زنی به شخصیت بزرگمردی چون عباسی، را در ریز متن مزخرفتان لحاظ کرده و اتفاقاً «موزیانه» به خورد مخاطب داده اید با کدامین أدلّۀ منطقی و مستند توان اثباتشان را دارید؟
    نمونه ها را بر می شمرم:

    1- گفتید: "عباسی اشاعه دهنده یک بدبینی کلی در تمام جوامع انسانی کشور از قشر فرهیخه تا قشر پائین دستی جامعه می گردد"
    + تهمت «موزی- بسیار بدتر از منافق و فعالان شبکه های معاند»!!!
    --> موظفید با اشارۀ دقیق به موارد مورد نظرتان ذیل بدبینی، از حقانیت احتمالی آن موارد دفاع کرده و اثبات کنندۀ دلیل عدم حقانیت و زدایش شک و بدبینی از آن موارد باشید!!!!!!!!!!!

    2- گویا از «داشتن اطاعات از همه مسئولین که در پرونده دائمی جناب عباسی هست» دل پُری دارید!!!!
    ---> به قول معروف: (طلائی که پاک است چه منت اش به خاک است؟! ) اگر اطلاعات مربوط به انحرافات مسئولین در نزد استاد عباسی یا هر انقلابی دیگر، به حقیقت غلط است، چه دلیلی برای نگرانی امثال آن مسئولین منحرف و شما وجود دارد؟! اگر کسی به صحت در مظان اتهام باشد قطعاً از ترس رسوایی، جهت تخریب آنان که می دانند بر میآید!!!!

    3- در باب فضای سیاسی کشور استاد را به چند قطبی سازی و حرکت در مسیر خواست دشمن متهم کردید!!!!!!!!!!
    من از شما می پرسم:
    آیا از منظر شما هرگونه إفشاگری که در جهت إحقاق حقانیت حق در زمین صورت گیرد محل اتهام به جهت دهی انحرافی است؟؟؟
    چگونه است که ادعاهای جناب عباسی عزیز، که تماماً متذکر یک حقیقت واحد است، از منظر شمایان، دعوت به چند قطبی گری فهم شده؟؟؟
    آیا این «جریان دعوت کننده به سکوت» که از جانب لیبرال های خائن به اسلام و ایران در حال وقوع است در جهت خواست دشمن منفور لیبرال و جنایتکار نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همچون آنانکه تاریخ سراسر ظلم استکبار را رقم زدند و دائماً در سرکوبگری حق طلبان و انقلابیون، به سکوت اجباری آنان حکم جبر داده و در نهایت با شهید کردنشان، ایشان را برای ابد ساکت می کردند!!!!!!!!!!

    4- اشارۀ شما به مبحث «نفوذ»! به شکلی صورت گرفته که گویی جناب استاد عباسی را عامل نفوذ معرفی می کند!!!! (اینجا منطقاً، شرعاً، عرفاً و خصوصاً قانوناً محل إعادۀ حیثیت سیاسی برای ایشان علاوه بر موارد ریز و درشت دیگر بوده و محفوظ است!!!!!!!)
    و مثل موارد پیش شمرده، همچنان بدون إثبات و إرائۀ أدلۀ منطقی و مستند و حتی دلایل مسبب این إدعایتان این صفت مذموم را به ایشان نسبت دادید!!!!!!!!!!!!!

    5- در تبیین اشاره ای که به «گنجیدن یک مسئله خرد، در کل برای یک مدت طولانی و ایجاد چالش های اساسی برای نظام اسلامی» داشتید:
    اولاً مسائل مطروحه توسط استاد گرانقدر جناب عباسی، هرگز در محتوا و اهمیت، خُرد محسوب نمی شود و اگر مِن باب جایگاه عمل، هم خُرد باشد قطعاً و یقیناً از اجزاء اساسی تحکیم بخش یا سازندۀ اصلی ساز و کارهای کلان بوده است!!!
    ثانیاً، دقیقاً بر خلاف آنچه گفته اید، عوامل ایجاد چالش های اساسی برای نظام اسلامی، مواردی است که استاد عباسی به آن ها نقد داشته یا معترض است!!!
    ثالثاًٌ، اگر بخواهیم جملۀ شما را در مورد استاد بپذیریم ناچاریم در انتهای جملۀ شما واژه «جمهوری اسلامیزه» را جایگزین «نظام اسلامی» کنیم! بدین سبب که جمهوری اسلامیزۀ حاکم بر ایران امروز در جائی که محل جولان عوامل فتنه و خائنین به انقلاب اسلامی است، همان شایسته که حتی بایسته است که به چالش کشانده شود!!!! باشد که روزی نظام اسلامی آرمانی امام خمینی(ره) تمام قد ذیل رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی) قامت بیاراید...

    6- در لحنی خبر گونه!!!!!!!گفتید: «... با نسلی روبرو هستیم که نه انقلاب را به خوبی می شناسد و درآینده نیز این نسل مضاعف خواهد شد .نه مسائل اسلام را خوب یادگرفته اند که باز به این نسل اضافه خواهد شد .نه مسائلی از دفاع مقدس و شهدا به خوبی دریافته اندکه باز هم به نسلهای آینده این گونه افراد درجامعه پیرامونی ما از خانه ها تا تمام جامعه ما مضاعف خواهند گردید..»!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    --> مردم خوب در خاطر دارند که آقای John Kerry عیناً مصداق این حرف های شما را گفته اند!!!! ایشان در کمال آرامش و خرسندی جهت دادن إطمینان به کنگرۀ امریکا به منظور جلب صوری موافقت ایشان برای توافق مثالی هسته ای با ایران گفت: ایران با نسلی روبرو است که به مدد نفوذ و رخنۀ فرهنگ غفلت مأب غربی برای امریکا، اسرائیل و جهان آینده هیچ گونه تهدیدی نخواهد داشت!!! چونکه لابد بنا به فرمایش شما.... نه انقلاب را به خوبی می شناسد و درآینده نیز این نسل مضاعف خواهد شد .نه مسائل اسلام را خوب یادگرفته اند که باز به این نسل اضافه خواهد شد .نه مسائلی از دفاع مقدس و شهدا به خوبی دریافته اند که باز هم به نسلهای آینده این گونه افراد درجامعه مضاعف خواهند گردید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    7- گفتید: «باید تمام جوابها برای همگان به هرزبان و رنگ و نژاد و قوم درکشور به درستی پاسخ گفته شود تا از هر بحرانی بشود عبور کرد و خودمان خدایی ناکرده نشود کاری کنیم که کشور را با دست خودبه بحران بکشانیم .»

    -->نه فقط ایران که حتی فراتر از آن، منطقۀ وسیعی از غرب آسیا واجد یکپارچگی و «وحدت اسلامی» فراتر از زبان، رنگ و قوم و نژاد و حتی مذهب است! زبان منطق، فطرت و قلوب سلیم در هر دیاری همواره پذیرای یک «حقیقت واحد» بوده، هست و خواهد بود و آن ریسمان محکم الهی، خود «اللّه» است!!!!! که حقانیت او در صورت وجود قلب بصیر بر هر بیداری اولویت و ارجحیت دارد فلذا ذیل امر رب جل و علا همه برادر و برابر بوده، هستیم و به کوری چشم دشمن می مانیم!!!!!!!!! قوی و مقتدر....

    نکته: => با استناد به اثبات بنده، بندهای 6 و 7 نقل شده از کاربر «مهاجر الی ا...»، بوی «خیانت» و «فتنه گری» می دهد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    8- انتساب صفات «سرباز اسلام»، «دلسوز انقلاب» و «قدردان خون شهدا» به خودتان، دلیل پذیرفتن و اعتماد مخاطب به شما نیست!!!
    تاریخ اثبات کرده که گرفتن «نقاب نیک» در جلوی چهره و پنهان شدن پشت آن ، نخستین و ساده ترین راه جلب اعتماد و سپس خیانت است!

    9- شما با یاد آوری سابقۀ کار و سِمت های امنیتی جناب روحانی، خصوصاً تأییدات مقطعی ایشان از جانب امام(ره) و رهبر(مد ظله العالی)، به نوعی سعی بر توجیه عملکرد و شخصیت سیاسی ایشان در تاریخ معاصرمان دارید!
    حال آنکه شواهد و مدارک قطعی و إفشا شده، متأسفانه اثبات کنندۀ غفلت نظام حاکم بر ایران در دورۀ پس از انقلاب اسلامی در باب نه تنها جناب روحانی که بسیاری دیگر از عناصری همچون ایشان است!!!!!!!
    آیا در نظر شما تأیید مقطعی شخص یا فردی، از جانب بزرگ دین و ملت در یک برهه، متضمن عدم انحراف ابدی آن فرد یا شخص است؟؟؟؟؟؟؟؟

    10- «لزوم رعایت تعادل توسط ارباب امنیت کشور به هر شکلی»! گفتار دیگر شما بود که: واژۀ «تعادل! » در کنار قید «به هر شکل» که مفهوم «به هر قیمت» را به ذهن متبادر می کند حاکی از «سوختن و ساختن حق در کنار باطل» و «پذیرش یک ساختار کج دار و مریزِ مریض» برای عظمتی چون ایران اسلامی است!!!!! چگونه جرأت می کنید با چنین ذهنیت آلوده ای خود را قدر دان خون به قول خودتان مطهر و منور شهدای آزادی خواه وطن بدانید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    11- «ریشه کنی جامعۀ اسلامی» و «زدن ولایت» که در گفتار شما جناب «مهاجر الی ا..» ذیل اهداف شبکه های معاند برون مرزی آمده، خوابی است سرشار از خر و پف که تعبیر آن اصلاً در توان ایشان نمی گنجد!!!!!! (بدانید که این امر آن قدر ناکاراممد است که حتی شایستۀ مقام اولتیماتوم هم از سوی جنابعالی نیست!)

    12- جناب «مهاجر الی ا...» جنابعالی مدعی شده اید که استاد عباسی گرانقدر، در حال به چالش کشیدن :
    یک ،جایگاه ولایت هست !
    دو،جایگاه نهادهای امنیتی نظام اسلامی هست !
    سه ،جایگاه نهادهایی مانند شورای نگهبان هست !
    ---> در باب یکم، ضرورت دارد مصداق حقیقی با إرائۀ سند معتبر بیاورید!!! اگرنه تحریک دروغین اذهان عمومی را علیه یک شخصیت والا مقام در نظام انقلاب اسلامی ایران و منطقۀ غرب آسیا داشته اید که اگرچه دروغین بودن چنین تهمتی بر همگان واضح و مبرهن است اما ضرورتاً گریبانگیر شما می شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    در باب دوم، باید بدانید که انتساب هیچ فرد یا شخص خاصی در یک جایگاه دلیلی بر دوام اثر وی بر آن جایگاه یا نهاد نیست!!!! جناب روحانی که نهاد یا مقام ویژه ای را در سندیت خود نخریده اند!!! ایشان هم چون دیگر افراد امروز هست و دیگر روز نیست! اما از حیث واژۀ نظام اسلامی که کماکان اشتباه فرمودید و «جمهوری اسلامیزه» صحیح تر است که در صورت به کار بردن عبارت جایگزین بنده، شاید بتوان گفت که استاد عباسی به حق «جایگاه نهادهای امنیتی نظام جمهوری اسلامیزۀ ایران» را با وجود امثال جناب روحانی زیر سؤال برده اند!!!
    در باب سوم، هم مانند باب اول اثبات برچسب شما به استاد عباسی ضروری است!!! و مثل بند دومتان، اشخاص فقط نشانگر جایگاه خویش اند و نه مقام کلی مثل نهاد یا شورا! در کل هم اگر خروجی یک نهاد یا شورا یا سازمان به دلیل نحوۀ عملکرد اشخاص منتسب در مقام های آن ها منفی و خلاف آرمان مورد انتظار دین اسلام و یا انقلاب اسلامی ایران باشد باید هم به چالش کشانده شود!

    13- دلیل عدم اقدام به مناظرۀ آنان که در مظان اتهام هستند با جناب عباسی، چیزی نیست جز آنکه خوب بر اعمال پیدا و پنهان خود آگاهند و ریسک شکست علنی و رسوایی بی حد و حصر متعاقب آن برایشان میسر نیست و یا از اربابان بیگانه شان اجازه ندارند!!!!!!

    14- استاد عباسی هرگز به دروغ کسی را نفریفته و مدرک گرایی را افتخار ندانسته است! در تفکر ایشان، کسب مدارک تحصیلی که بر مبنای آموزه های علوم منحط غربی که اساسی جز الحاد و تقابل با اللّه ندارند و در ساز و کار غلط هم ارائه می شوند و مبنای آزمون صحیحی هم ندارند نه تنها افتخار نیست بلکه مایۀ سرافکندگی برای ایرانیان و نیز مسلمانانی است که بنیانگذاران اصیل علم و ادب و معرفت جهان را در تاریخ دور، از آن خودشان داشته اند و آثار ایشان را در هجوم و غارت غربی ها از دست داده اند!!!
    ایشان در ذکاوت و ضریب هوشیاری، اندیشه ورزی و به قول خودتان «کَیِز» بودنشان، زبانزد خاص و عام جهان اند! چنین است که سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی صهیون و غرب ملعون در آرزوی به دست آوردن ایشان در خواب و خیال باطل، عباسی می شمارند!!!! و ملت انقلابی خوب قدر دان چنین وجود گرانقدری هست!

    15-جناب «مهاجر الی ا...» شما در وامگیری از واژۀ «شهدا» جهت إلقاء اعتماد مردمی به خودتان، کم نگذاشتید اما در یک عبارت، ناهنجاری ویژه ای را در باب شهید، طرح کردید: « شهدا معتقد بودند و هستند که همه باید حمال و کارگر مستضعفین باشند!»
    به کار بردن لغت «حمال»! در وصف شهید! دور از ادب حضور برای ایشان است! حتی اگر خود ایشان به آن إذعان داشته اند!!!
    شهدا «نور چشمان یک ملت اند»! شهدا «مایۀ سروری و آزادگی و حقیقت ناب ایثار و عشق و تعالی مستضعفین اند».. حمال؟؟!!!

    16-استاد عباسی یه صحت و صداقت تمام فرمودند که جوانان بسیاری را در قامت استوار شهادت پرورده اند!!!!!!!!!!!!!!
    مغلطۀ شما در این فقره جایی ندارد! البته که «شهدا شاگردان مکتب امام حسین ارواحناله الفداه و امام زمان ارواحناله الفداه هستند و قرآن و ولایت » اما شما چه بپذیرید و یا نپذیرید، استاد حسن عباسی خودش پروردۀ مکتب امام حسین (ع)، امام زمان (عج)، قرآن مجید و ولایت فقیه زمان است!!!!!!!!!!!!!! پس منطقی است که در مقام استادی برای شهدای رشید باشد..............!

    17- منیت را جناب روحانی دارند که دائماً از موضع حاکمیتی و در قالبی شاهانه و ملوکانه دائماً به امر و نهی و فرمان دادن آن هم با لفظ مستقیم «دستور می دهم»، «دستور داده ام» و .. مشغول اند!!!!!! که ای کاش لا اقل در جهت منافع ملت و دین دستور داده بود یا لا اقل چیزی از دستورات خوب اجرا شده بود!!!!!!!!!!!!

    18- جناب «مهاجر الی ..؟.»
    بوی فتنۀ بالاتر از 88 را که اولتیماتوم فرمودید، از آغاز رو نمایی جناب روحانی از رنگ «بنفش» استشمام کرده ایم!
    تلاش جناح لیبرال خائن داخلی و هم جاسوسان وارداتی را در تحرکات قومیت گرایی و نیز مذهب گرایی واقف بوده بی آنکه بدانند در کنترل داریم!!!
    ملت واحد ایران اسلامی، در تبعیت و فرمانبری از رهبر فرزانه (مد ظله العالی) و در بصیرتی عظیم، حافظ وحدت دین و ملیت سراسری خویش اند به حول و قوۀ الهی..

    19- ملت بزرگ ایران، نخستین تماس زندۀ تلفنی جناب روحانی را در ساعات اولیۀ اعلام پیروزی اش در انتخابات 92، در باب «صدور دستور به آشوب و فتنه»، خوب در یاد دارند!!! ایشان به دلیل برد انتخاباتی اش صراحتاً در اخبار 21 شبکۀ یک سیما گفت: طرفداران من اعلام می کنم به منزل برگردید!! ...
    چسباندن فتنه به عباسی در قد و قوارۀ شمایان نیست!!!!!!!!!!

    20- مهاجر الی نا کجا! شما از نظر بنده نه به چپ تعلق دارید و نه به راست!
    شما یک لیبرال دست پروردۀ بیگانه اید که به لطف دولت یازدهم در هر جایی از جمهوری آلودۀ کنونی جا دارید و به جهت ترس از دست دادن این محل جولان، در نقاب دوستدار ولایت و شهدا، به سعایت از استاد عباسی برآمده اید! هم او که اقتدارش به لطف خدای تبارک و تعالی، لرزه بر اندام خائنین می اندازد.........
    دور باد دست خیانت از دامان وطن!
    کور باد چشم احول دشمن از سلامت اسلام ..


  • تنها یک چیزی را خواستم عرض کنم که بدانید شما نه مفهوم مسائل امنیتی کشور در داخل و خارج را می فهمید نه هیچ چیز دیگری !
    تنها کسی هستید که پای یک مشت مهمل گویی افرادی اینچنینی می نشینید که بهترین کاربرد پخش سخنرانی هایی مانند این استاد شما شبکه منافقین و ضد انقلاب هست که مدام همین را برای تبلیغ علیه نظام اسلامی و رهبری در بوق کنند و شما کمک کننده این موضوع یعنی چالش بزرگ امنیتی کشور هستید و انسان خود بین را نمیشود کاری با او داشت و انجام داد!
    چون او در اندیشه کمک است !
    اما حکایت کمکش مانند همان خرسی است که بنده خدا را به خاطر یک مگس که کیش کند ،زیر سنگی له می کند!!!
    آثار سو و حماقتهای شما جناب یکی و امثال عباسیها برای نظام همین است که اکنون می بینیم !!!
    شما نگران خودتان باشید دوست گرامی
    درپایان به حمد الله والمنه و لطف امام زمان عج در هیچ جایی دراین کشور حتی بیمه هم ندارم که بخواهم مدیون انقلاب و رهبری عزیزم و خون شهدا باشم !
    اما تا جان دارم حمال ولایت و رهبری و خون شهدا و خانواده معزز شهدا و آل الله ع به دعایشان خواهم بود.
    یا علی مدد....
    متن ها را خوب بخوان تا بیشتر مسائل را درابعاد امنیتی بفهمید دوست گرامی که خدائی ناکرده این بارفتنه به دستان خود حزب الله ،به خواست دشمن از دهان جنابانی چون عباسی ها و شما ،روشن نشود !!!!

  • نام کاربری بنده «یکی از یکی»!
    نه یکی! اگر به اشتباه خطاب کنید فکر می کنم کس دیگری را مخاطب قرار داده اید!
    جناب «مهاجر الی ا..» بنده نظر خود را با توجه به جملات آغازین کامنت قبلی ام «اقامۀ نیت!» در طبق اخلاص گفته ام و بر آن مصرم!
    هدف بنده هم از این گفتمان تغییر عقیدۀ جنابعالی، یا آنانکه موضعی همچون شما دارند نبوده و نیست! چون عادت به امید واهی ندارم!!!

    شما و سایر کاربران بدانند و یاد بگیرند:
    هنگامی که مباحثه در محتوا شخصی می شود (نظردهی حول اشخاص کاربر و نظرات آن ها! و نه محتوای مورد نظر سایت و البته کلان)، دیگر ادامۀ بحث جداً بی جاست..
    لذا کاربران محترم اگر توان جدال احسن دارند کامنت های با ارزششان قطعاً مثمر ثمر است! در غیر این صورت قطع مباحثه نشانۀ شخصیت شماست!!!
    سپاس

  • عادت به امید واهی نداری پس در واقع امیدی به خودت نداری
    منظورت اینجوری بهتر میرسه

  • هیچ کس در اینجا به اندازه شما در شخصی کردن بحث نکوشیده.
    پس خاموش لطفا.

  • قضاوت با بصیران آگاه!!!

  • قضاوت با خود خدایی که به اجازه ی من و شما احتیاج ندارد.

  • در وام گیری جملات از کامنت های گذشته ام بهتون اجازه نداده بودم!
    ولی اشکال نداره... چون در محتوا بهش معتقدم(خودم قبلاً گفته بودم)!!!
    :)))

  • هیچکس به اندازه شما از کلمات و سخنان دیگران ندزدیده.
    خخخخخ

  • با إرائۀ ویدئو و تاریخ و ساعت کامنت سارق و مسروق بر مبنای اولویت و تقدم و تأخرشان،... ثابت کن...!!!!!!!!!!

  • نه کامل ولی تا قسمتی ابری با شما موافق ترم تا جناب یکی از یکی
    ایشون کمی ترمز بریده اند
    از این میترسم که جاده بپیچه و ....
    درسته میخواهیم به صراط مستقیم بریم ولی راه پر پیچ و خمه


  • اعوذبالله من شیطان الرجیم
    کفایت همه عمر را برای شما خواهد کرد !!!
    توبه کنید بزرگوار!!
    کلا شما درک اشتباهی از مفاهیم بنده داشتید!بیشتر ازاین نمیشود برای شما توضیح داد!
    دیرنیست که متوجه خواهید شد ان شاالله .....
    همان یکی بمانید و سکوت کنید ....زیباتر هستید
    همان درک اشتباه شما از شبکه های معاند خارجی !!!
    کافیست !
    دشمنان داخلی هزار بار مانند شما و استادشما برای کل انقلاب و نظام کافیست !!!!!
    اللهم عجل لولیک الفرج .....
    چند بار بخوانید و مطالعه کنید و سکوت کنیدبهتراز این همه مهملات هست که هرآنچه درخورخودتان هست به بنده نسبت دادید.
    تنها جمله آخر!
    رهبر فرزانه انقلاب امر کردند بنده را نه به چپ نه به راست منتسب نکنید!
    من یک انقلابی ام !
    و تا آخر هم ایستاده ام!!!
    چیزی که از روش شما سفسطه گران بی پاسخ و مدعیان درشت گو مشخص است و تمام !
    براندازی نرم به نام اسلام و انقلاب و خرج ولایت به نفع خودتان هست !
    و هیچ ربط و خطی مابین شما و استادتان با شهدا وجود ندارد!!!
    همان به روش موزیانه خود برای زدن ریشه های فکری جوانان کشور ادامه دهیدو از این روش ذوق مرگ شوید!!!
    شما هیچ نشانه ای از حزب الله ندارید و تنها کف روی آب هستید ...
    و خدا و امام زمان عج بیدارند !!!

  • خدا شما و امثال شما را برای خدمت به اسلام و رهبر عزیزمون حفظ کنه

  • درود بر ابراهیم حاتمی کیا با فیلم های درجه یک او مثل چ و بادیگارد

  • درود بر ابراهیم حاتمی کیا با فیلم های درجه یک او مثل چ و بادیگارد

  • ( :

  • حرف راست از دل مردمی در می آید که قلیل من‌الاخرین است پس انتظار نداشته باش مردم خدمات را ببینند یعنی نیمه پر لیوان را نمی بینند خدماتی که احمدی نژاد کرد را نمی بینند که راه اسلام را رفت قدرت نظامی و سیاسی آورد اقتصاد کشور را خود کفا کرد چندین برابر ۸۰ سال دوران قبل از خود کار کرد پل های هوایی داخل شهرها بگیر تا وام های خود اشتغالی تا کمترین دوران بیکاری که احمدی نژاد کرد اکثر مردم به خاطر خود کفا شدن سر شغلی مشغول بودند مثل الان نبود که مردم بیکار دوران ترکمنچای شوند و نوکر شیطان بزرگ دجال یا آمریکا شوند و هر چه خواستند وارد کنند نه دست سازنده داخلی را می گیرد نه به علم اسلام که باعث پیشرفت آن غربی های دزد شد کسی که به انگل ها یا دزدان دریایی انگلستان وابسته باشد نه به دانش مسلمانان که توسط غربی ها به کار گرفته شد و باعث انقلابی در علم شد را به کار می گیرد فقط خرجام خرجام‌ می کند درود بر احمدی نژاد که دست آن کثیف های آمریکایی را قطع کرد امام خمینی هم همین کار را کرد ولی خرسنجانی باز آن ها را و لیبرال کردن کشور را باز گرداند فساد اخلاقی خیانتی که یزید هم نکرد را خاتمی بر سر ملت ایران آورد احمد خواست جلوی این سگ ها را بگیرد خائن هایی چون اخلال طلبان ( اصلاح طلبان ) شورش های طلب قدرت را خیر خواهی برای مردم خواندند و فساد و فتنه 88 را برپا کردند که چوبش را ملت خوردند و دودش الان هم ملت را آزار می دهد درود بر حسن عباسی سلام بر احمدی نژاد درود بر جلیلی درود بر خمینی کبیر لعنت بر شاه ملعون فاسد و خاتمی

  • ( :

  • حرف راست از دل مردمی در می آید که قلیل من‌الاخرین است پس انتظار نداشته باش مردم خدمات را ببینند یعنی نیمه پر لیوان را نمی بینند خدماتی که احمدی نژاد کرد را نمی بینند که راه اسلام را رفت قدرت نظامی و سیاسی آورد اقتصاد کشور را خود کفا کرد چندین برابر ۸۰ سال دوران قبل از خود کار کرد پل های هوایی داخل شهرها بگیر تا وام های خود اشتغالی تا کمترین دوران بیکاری که احمدی نژاد کرد اکثر مردم به خاطر خود کفا شدن سر شغلی مشغول بودند مثل الان نبود که مردم بیکار دوران ترکمنچای شوند و نوکر شیطان بزرگ دجال یا آمریکا شوند و هر چه خواستند وارد کنند نه دست سازنده داخلی را می گیرد نه به علم اسلام که باعث پیشرفت آن غربی های دزد شد کسی که به انگل ها یا دزدان دریایی انگلستان وابسته باشد نه به دانش مسلمانان که توسط غربی ها به کار گرفته شد و باعث انقلابی در علم شد را به کار می گیرد فقط خرجام خرجام‌ می کند درود بر احمدی نژاد که دست آن کثیف های آمریکایی را قطع کرد امام خمینی هم همین کار را کرد ولی خرسنجانی باز آن ها را و لیبرال کردن کشور را باز گرداند فساد اخلاقی خیانتی که یزید هم نکرد را خاتمی بر سر ملت ایران آورد احمد خواست جلوی این سگ ها را بگیرد خائن هایی چون اخلال طلبان ( اصلاح طلبان ) شورش های طلب قدرت را خیر خواهی برای مردم خواندند و فساد و فتنه 88 را برپا کردند که چوبش را ملت خوردند و دودش الان هم ملت را آزار می دهد درود بر حسن عباسی سلام بر احمدی نژاد درود بر جلیلی درود بر خمینی کبیر لعنت بر شاه ملعون فاسد و خاتمی

  • حرف ر ۱۲۳ که می گوید گرانی صد برابر بوده در زمان دکتر احمدی حرف مرا ثابت می کند که گفتم عقل مردم به گوشش است چون اگر عقلش به چشمش هم بود می دید که گرانی ها حداکثر چهار برابر بوده ولی حقوق کارگر 30 برابر شده را نمی دید حرف مردم همیشه جای خالی لیوان است و جای پر لیوان را نمی بینند چند ده برابر شدن حقوق را نمی بیند ولی پنیر هشتصد تومان شده دوهزار هشتصد را می بیند من ماهیانه اگر پنجاه هزار می گرفتم را نمی بیند ولی ارزانی را می بیند زمان خاتمی گرانی بود ولی چون پول نبود هشتصد توملن حکم کیمیا را داشت چون آن هشتصد تومان هم برای متوسط مردم هم قحط بود ولی اکنون ۴۰۰۰ تومان است ولی مثل آب خوردن خریده می شود توسط کارگر چون انقدر در می آورد که ۴ تومن برایش مثل آب خوردن خرج شود در زمان خاتمی گوشت ۵۰۰۰ تومان بود ولی با حقوق پنجاه هزاری که کارگر داشت بی نهایت گران محسوب می شد زمان دکتر احمدی نژاد درست گوشت شد بیست هزار تومان یعنی حداکثر ۴ برابر ولی حقوق شد 30 برابر یعنی 1500000 تومان را نمی بیند اگر یک صفر از قیمت هر چیز کم کنیم هم قیمت ها هم حقوق ها خواهیم دید پنیر می شود ۲۸۰ تا تک تومن و گوشت می شود ۲۰۰۰ تا تک تومن حقوق کارگر می شود ۱۵۰۰۰۰ تومان حال مقایسه کنید خدمات دکتر احمدی نژاد را السلام علیک یا احمدی نژاد السلام علیک یا حسن عباسی حقیقت گو

  • یا خدا ................... !!!

    خخخخخخخخخ

    پر و خالی چیه دیگه ؟
    یعنی شما نیمه پر دولت فعلی و اصلاحات رو داری میبینی الان ؟!
    خخخ
    آمار و ارقام رو ببینید تورو خدا..
    مرگ بر ....مرررررررگ بر .....
    دروووووود بر .... درود بر ....
    خخخ

  • حداکثر گرانی در زمان دکتر 3یا نهایت ۴ برابر بود ولی حقوق ها به 30 برابر افزایش یافت کسی اگر کوچک ترین ضرب و تقسیم را هم بلد باشد این را می داند که در زمان دکتر احمدی تژاد نه تنها گرانی نبوده بلکه حقوق ها چند 10 برابر شده
    درود بر حق بینان درود بر مسلمانان واقعی
    قدرت جهانی زمان احمد را هم فراموش نکن خصوصی شدن را هم ببین هم در صادرات هم در واردات درود بر حسن عباسی درود بر خمینی کبیر
    لعنت بر نژاد پرست نابود باد خر مرده ماند آپارتاید. اگر تا الان نمی دانستی من بعد بدان که حق کجاست لعنت بر اصلاح طلبان درود بر اصول گرایان حق گرا درود بر عباسی و احمدی نژاد

  • خخخخخخخخخخخخخخخخ


    هیچی نمیگم در جواب.
    فقط :
    قضاوت باشد با کاربران.

  • حداکثر گرانی در زمان دکتر 3یا نهایت ۴ برابر بود ولی حقوق ها به 30 برابر افزایش یافت کسی اگر کوچک ترین ضرب و تقسیم را هم بلد باشد این را می داند که در زمان دکتر احمدی تژاد نه تنها گرانی نبوده بلکه حقوق ها چند 10 برابر شده
    درود بر حق بینان درود بر مسلمانان واقعی
    قدرت جهانی زمان احمد را هم فراموش نکن خصوصی شدن را هم ببین هم در صادرات هم در واردات درود بر حسن عباسی درود بر خمینی کبیر
    لعنت بر نژاد پرست نابود باد خر مرده ماند آپارتاید. اگر تا الان نمی دانستی من بعد بدان که حق کجاست لعنت بر اصلاح طلبان درود بر اصول گرایان حق گرا درود بر عباسی و احمدی نژاد

  • ...درود بر احمدی نژاد درود بر حسن عباسی
    صیدعباس اگر چشم هم داشتی باز می دیدی 20000 کیلو متر و آزادراه را که احمدی نژاد ساخت که جاده های زمان خاتمی جاده مرگ بود و دو هزار کیلومتر هم در 80 سال طی ۱۳۰۴-۱۳۸۴ ساخته نشد ولی احمدی نژاد به تنهایی 20000 کیلومتز ساخت درود بر احمدی نژاد ایران و اکثر شهرستان ها و روستاها خرابه ای بیش نبود زمان احمدی نژاد به بهترین شکل آباد شدند قصر فقط در اختیار اندک مردم مرفه بود در زمان احمد قصر سازی به اوج رسید مردم تازه آسایش را دیده بودند تکیه بر خود داشتند ولی روحانی(فریدون) انگل همه را بر باد داد و بیگانه پرستی را به این کشور باز گرداند لعنت بر اصلاح طلیان حقوق کارگر سال ۱۳۸۴ پنجاه هزار هم نبود در ماه در زملن احمدی نژاد به 1500000 تومان رسید هر کس چشمش کور است این ها را نمی بیند ولی مردم عقلش به گوششان است تا ببینند چه کسی قشنگ ... می کند تا به او گوش کند و او هم بدون فکر به دری وری گفتن ادامه دهد لعنت بر کفار لعنت بر اصلاح طلبان درود بر احمدی نژاد درود و سلام بر حسن عباسی درود بر خمینی کبیر
    لعنت بر نژاد پرست نابود باد خر مرده ماند آپارتاید. اگر تا الان نمی دانستی من بعد بدان که حق کجاست لعنت بر اصلاح طلبان درود بر اصول گرایان حق گرا درود بر عباسی و احمدی نژاد

  • عباسی عمار انقلاب است
    ملاک حال افراد است
    رئیس جمهورهای قبلی اگر حالشان انقلابی نباشد به سرنوشت بنی صدر دچار خواهند شد

    عباسی قهرمان ملت است

  • خودتان قضاوت كنيد بني صدر-خاتمي-هاشمي-روحاني
    همه هم با راي مردم انتخاب شده اند حكمشان را هم
    رهبر تنفيذ فرموده حالا بني صدر مشكل داشت ولي
    سه تا از رييس جمهور هاي يك مملكت (صدها نماينده منتخب ملت و علما)
    را اينطوردر باره شان قضاوت كردن واقعا درسته؟
    مملكتي كه سه تا از رييس جمهور هايش كه اتفاقادركسوت روحاني و مبلغ دين
    بوده اند مخالف دين بدانيم و راي مردم مسلمانش را اين طور بي اعتبار بدانيم
    كجايش اسلامي است البته ايشان نظرات ملا صدرا، آيت ا... طبا طبايي،
    ابن سينا وجوادي آملي را هم قبول ندارند
    از عربده كشيدنش هم مشخصه كه حرفش را با سرو صدا و
    داد و بيداد به كرسي مي نشونه شما تا حالا ديده ايد
    جوادي آملي اين طور عربده بكشه !!!!!! خيلي بي ح....ست

  • اين گونه افراد فقط خوب حرف ميزنند. (مثل حسن عباسي) و اطلاعات آنها از موضوعات مختلف گزينشي و تيتر وار است
    و درهنگام بحث ومناظره مواري باعث پيروزي كاذب آنها مي شود:
    1- بي ادبي مثلا يك فرد بيسواد مي تواند در مناظره با يك دكتراي جامعه شناس در جلوي جمع اين سوال را مطرح كند
    «شما خانمت را دوست داري؟.........روزي چند بار او را مي بوسي؟» و با استفاده ا سكوت يا پاسخ ندادن استاد تا آخر بحث مانور مي دهد.
    2-تاكيد روي يك نكته انحرافي –مانند اينكه يك بازديد كننده از يك كارخانه مهم ببيند كمي روغن جلوي درب ورودي ريخته شده است.در هنگام مناظره سوال ميكند جان يك انسان مهم تر است يا توليد اگر كارگري سر بخورد و.... و بدون توجه به زحمات كاركنان و مديران و كيفيت توليد تا آخر به موضوع ايمني اشاره كند.
    3-بازي با كلمات و به حاشيه كشيدن مناظره در باره مطالبي كه طرف مقابل اطلاعات زيادي در باره آنها ندارد.مثلا وقتي يك طرف طلوع خورشيد را مثال ميزند طرف ديگر مي پرسد جاذبه خورشيد چند برابر جاذبه زمين است؟
    4و......
    متاسفانه در جامعه ما بعضي وقتها برخي نهاد ها و گروهها براي كوبيدن رقيب خود از اين گونه افراداستفاده مي كنند .(ويا بالعكس افراد نخبه را تخريب مي كنند) و براي آنكه مردم، بيشتر حرفهايش را باور كنند از او اسطوره سازي مي كنند. ولي بعدا چون اين افراد مشهور مي شوند .اگر اصول بديهي و قوانين و علماي واقعي را هم با همين روشها زير سوال ببرند مردم حرف آنها را باور مي كنند .واين موضوع براي يك جامعه ديني خطر ناك است چون باعث شك و ترديد حتي دردستورات دين مي شود.

  • درود بر دکتر حسن عباسی حقیقت گو لعنت بر ایرانی کافر که خود را ایرانی ش می نامد

  • آقاي جمشيد كيانفر! وقتي كسي مخالف عقيده تو حرف زد (كافر است)؟؟؟
    تو كه مرا نمي شناسي چه طور به من نسبت كفر مي دهي؟؟
    آيا از نظر تو {مومن وشيعه } كسي است كه سخنان عباسي را قبول داشته باشد؟؟
    اگر حرف تو راست باشد كه من كافرم كه هيچ خودم تسليم مجازات خداوند هستم
    اما اگر بدون آگاهي (كه البته من خودم هم مليت و هم مذهبم را در بالاي نوشته ام اعلام كرده ام) به من اين نسبت را داده باشي
    من نه راضي هستم ونه از حق خودم مي گذرم و تسويه حسابمان را براي روز قيامت مي گذارم
    تو كه كافر نيستي برو از علماي دين بپرس كه نسبت ناروا به مسلمان دادن ولعن مسلمان چه حكمي دارد؟؟؟
    باش تا صبح دولتت بدمد!!!!

  • mo.sdg77 95/5/19 ساعت 21:07

    احسنت به شما که کاملا منطقی و درست صحبت کردید.

  • وصال 95/3/22 ساعت 16:34

    خدا حفظت کنه آقای دکتر

  • محیا 95/3/21 ساعت 18:30

    خدا حفظت کنه دکتر والله قسم کاری که تو داری می کنی با کار اونی که تو سوریه داره دفاع میکنه یکی است . اون داره از ارزش اسلام وحقایق دفاع میکنه . شماداری حقایقو به ما ها یاداوری میکنی ..... دوستدار شما . یاعلی

  • محیا 95/3/21 ساعت 18:30

    خدا حفظت کنه دکتر والله قسم کاری که تو داری می کنی با کار اونی که تو سوریه داره دفاع میکنه یکی است . اون داره از ارزش اسلام وحقایق دفاع میکنه . شماداری حقایقو به ما ها یاداوری میکنی ..... دوستدار شما . یاعلی

  • جیگرم حال اومد استاد حرف دلم رو زدی دمت گرم در پناه آقا امام زمان

  • .... 95/3/18 ساعت 12:11

    ممنون

  • mahna 95/3/17 ساعت 03:36

    الله اکبر آفرین آقای دکتر.من نمیدونم این جوونا برای چی زیر علم هاشمی وخاتمی وروحانی وعمالشون سینه میزنن همینا که فتنه 88 روبه پا کردن بعدمثل روباه مکار کنار ایستادن خودشون وبچه هاشون وبه عافیت بردن ویک عده جوون احمق وکله داغ رو انداختن وسط معرکه.این آقای هاشمی از 30 سال پیش برای امروز برنامه داشته.درست مثل معاویه است واز هر چیزی پیراهن عثمان درست میکنه.جوونا حواستون رو جمع کنید وبه سادگی گول این شعارهای مردم فریب آزادی برابری رو نخورید اگر خدای نکرده زبونم لال قدرت دست این دارودسته بیفته خیالتون راحت آزادی که نخواهید داشت هیچ همین هاشمی این کشور رو تبدیل به یک سیاهچال بزرگ میکنه.یک مستند چند قسمتی هست به اسم بعد از خمینی اون رو هم ببینید خیلی چیزا براتون روشن میشه.البته اگر بخواهید که روشن بشه.

  • ان شاء الله همه یاوران دین خدا (حزب الله) همواره سالم باشند
    خیلی لذت بردم خوب جوابشونو دادید استاد
    ولی دلم برای اون داشنجو می سوزه برای همه کسانی که متعصبانه از هر گروه و اندیشه ای جز اسلام دفاع می کنند، چه اصولگرا چه اصلاح طلب چه اعتدال گرا ، چه لیبرالیسم چه مارکسیسم و...
    ان شاء الله که خدا توفیق دهد همه ما یاوران دینش و تنها طرف دار حق مطلق (خدا) باشیم

  • درود وسلام بر دکترعباسی عزیزدلمان خداوندیارونگهدارش

  • خداوندمتعال دکترعباسی این فیلسوف ودانشمند که شجاع وحق گو وفصیح وبلیغ است را روزبه روزبرتوفیقاتش بیفزاید ودشمنانش راخواروذلیل فرماید

  • با عرض سلام و خسته نباشید
    استاد خدا قوت
    احسنت که از اسلام گفتید:((وَإِن تُطِعْ أَكْثَرَ مَن فِي الأَرْضِ يُضِلُّوكَ عَن سَبِيلِ اللّهِ إِن يَتَّبِعُونَ إِلاَّ الظَّنَّ وَإِنْ هُمْ إِلاَّ يَخْرُصُونَ))
    گر از اکثريتی که در اين سرزمينند پيروی کنی ، تو را از راه خدا گمراه سازند زيرا جز از پی گمان نمی روند و جز به دروغ سخن نمی گويند

    اما حیف ای کاش دولت احمدی نژاد این قدر فساد نکرده بود و باعث تضعیف جبهه ی راست نمیشد چون زیاد میشنویم و در صدا و سیما می بینیم که فلانی این قدر اختلاس کرد ...و هی ما شرمنده میشیم هر وقت میگم دولت اصلاحات فلان کار کرد با پوزخند بهمون میگن از احمدی نژاد که بهتره حداقل دکل و...
    ای کاش دولتی بیاد که دلسوز ملت باشه و پشتیبان رهبری
    چرا حضرت آقا چقدر باید سر هر اتفاقی که میفته بیان و مواضغ اسلام و انقلاب رو بگن؟ مشخصه چون کسی نیست که این مواضع رو مشخص بکنه و اگر کسی مواضع رو بخواهد بگوید یاخودش آنقدر تلخ میگوید که کسی گوش نمیدهد یا خفه اش میکنند...
    اینا درددلای یه بسیجی بود استاد ! امیدوارم نگاتون بهش بیفته!
    یاعلی ...

  • نظر سيد عباس 8 بار تكرار شده متنش هم ك ماشاا... كم نيست مدير محترم سايت لطفا 7 تاش را حذف كن!!!!!!!

  • با عرض سلام و خسته نباشید
    استاد خدا قوت
    احسنت که از اسلام گفتید:((وَإِن تُطِعْ أَكْثَرَ مَن فِي الأَرْضِ يُضِلُّوكَ عَن سَبِيلِ اللّهِ إِن يَتَّبِعُونَ إِلاَّ الظَّنَّ وَإِنْ هُمْ إِلاَّ يَخْرُصُونَ))
    گر از اکثريتی که در اين سرزمينند پيروی کنی ، تو را از راه خدا گمراه سازند زيرا جز از پی گمان نمی روند و جز به دروغ سخن نمی گويند

    اما حیف ای کاش دولت احمدی نژاد این قدر فساد نکرده بود و باعث تضعیف جبهه ی راست نمیشد چون زیاد میشنویم و در صدا و سیما می بینیم که فلانی این قدر اختلاس کرد ...و هی ما شرمنده میشیم هر وقت میگم دولت اصلاحات فلان کار کرد با پوزخند بهمون میگن از احمدی نژاد که بهتره حداقل دکل و...
    ای کاش دولتی بیاد که دلسوز ملت باشه و پشتیبان رهبری
    چرا حضرت آقا چقدر باید سر هر اتفاقی که میفته بیان و مواضغ اسلام و انقلاب رو بگن؟ مشخصه چون کسی نیست که این مواضع رو مشخص بکنه و اگر کسی مواضع رو بخواهد بگوید یاخودش آنقدر تلخ میگوید که کسی گوش نمیدهد یا خفه اش میکنند...
    اینا درددلای یه بسیجی بود استاد ! امیدوارم نگاتون بهش بیفته!
    یاعلی ...

  • با عرض سلام و خسته نباشید
    استاد خدا قوت
    احسنت که از اسلام گفتید:((وَإِن تُطِعْ أَكْثَرَ مَن فِي الأَرْضِ يُضِلُّوكَ عَن سَبِيلِ اللّهِ إِن يَتَّبِعُونَ إِلاَّ الظَّنَّ وَإِنْ هُمْ إِلاَّ يَخْرُصُونَ))
    گر از اکثريتی که در اين سرزمينند پيروی کنی ، تو را از راه خدا گمراه سازند زيرا جز از پی گمان نمی روند و جز به دروغ سخن نمی گويند

    اما حیف ای کاش دولت احمدی نژاد این قدر فساد نکرده بود و باعث تضعیف جبهه ی راست نمیشد چون زیاد میشنویم و در صدا و سیما می بینیم که فلانی این قدر اختلاس کرد ...و هی ما شرمنده میشیم هر وقت میگم دولت اصلاحات فلان کار کرد با پوزخند بهمون میگن از احمدی نژاد که بهتره حداقل دکل و...
    ای کاش دولتی بیاد که دلسوز ملت باشه و پشتیبان رهبری
    چرا حضرت آقا چقدر باید سر هر اتفاقی که میفته بیان و مواضغ اسلام و انقلاب رو بگن؟ مشخصه چون کسی نیست که این مواضع رو مشخص بکنه و اگر کسی مواضع رو بخواهد بگوید یاخودش آنقدر تلخ میگوید که کسی گوش نمیدهد یا خفه اش میکنند...
    اینا درددلای یه بسیجی بود استاد ! امیدوارم نگاتون بهش بیفته!
    یاعلی ...

  • با عرض سلام و خسته نباشید
    استاد خدا قوت
    احسنت که از اسلام گفتید:((وَإِن تُطِعْ أَكْثَرَ مَن فِي الأَرْضِ يُضِلُّوكَ عَن سَبِيلِ اللّهِ إِن يَتَّبِعُونَ إِلاَّ الظَّنَّ وَإِنْ هُمْ إِلاَّ يَخْرُصُونَ))
    گر از اکثريتی که در اين سرزمينند پيروی کنی ، تو را از راه خدا گمراه سازند زيرا جز از پی گمان نمی روند و جز به دروغ سخن نمی گويند

    اما حیف ای کاش دولت احمدی نژاد این قدر فساد نکرده بود و باعث تضعیف جبهه ی راست نمیشد چون زیاد میشنویم و در صدا و سیما می بینیم که فلانی این قدر اختلاس کرد ...و هی ما شرمنده میشیم هر وقت میگم دولت اصلاحات فلان کار کرد با پوزخند بهمون میگن از احمدی نژاد که بهتره حداقل دکل و...
    ای کاش دولتی بیاد که دلسوز ملت باشه و پشتیبان رهبری
    چرا حضرت آقا چقدر باید سر هر اتفاقی که میفته بیان و مواضغ اسلام و انقلاب رو بگن؟ مشخصه چون کسی نیست که این مواضع رو مشخص بکنه و اگر کسی مواضع رو بخواهد بگوید یاخودش آنقدر تلخ میگوید که کسی گوش نمیدهد یا خفه اش میکنند...
    اینا درددلای یه بسیجی بود استاد ! امیدوارم نگاتون بهش بیفته!
    یاعلی ...

  • با عرض سلام و خسته نباشید
    استاد خدا قوت
    احسنت که از اسلام گفتید:((وَإِن تُطِعْ أَكْثَرَ مَن فِي الأَرْضِ يُضِلُّوكَ عَن سَبِيلِ اللّهِ إِن يَتَّبِعُونَ إِلاَّ الظَّنَّ وَإِنْ هُمْ إِلاَّ يَخْرُصُونَ))
    گر از اکثريتی که در اين سرزمينند پيروی کنی ، تو را از راه خدا گمراه سازند زيرا جز از پی گمان نمی روند و جز به دروغ سخن نمی گويند

    اما حیف ای کاش دولت احمدی نژاد این قدر فساد نکرده بود و باعث تضعیف جبهه ی راست نمیشد چون زیاد میشنویم و در صدا و سیما می بینیم که فلانی این قدر اختلاس کرد ...و هی ما شرمنده میشیم هر وقت میگم دولت اصلاحات فلان کار کرد با پوزخند بهمون میگن از احمدی نژاد که بهتره حداقل دکل و...
    ای کاش دولتی بیاد که دلسوز ملت باشه و پشتیبان رهبری
    چرا حضرت آقا چقدر باید سر هر اتفاقی که میفته بیان و مواضغ اسلام و انقلاب رو بگن؟ مشخصه چون کسی نیست که این مواضع رو مشخص بکنه و اگر کسی مواضع رو بخواهد بگوید یاخودش آنقدر تلخ میگوید که کسی گوش نمیدهد یا خفه اش میکنند...
    اینا درددلای یه بسیجی بود استاد ! امیدوارم نگاتون بهش بیفته!
    یاعلی ...

  • این مردم و رسانه ها به قول خودت ضر زیاد می زنند اگر عقل داشته باشی راه را از چاه تشخیص می دهی دکتر احمدی نژاد پاکترین و مردمی ترین دولت کل تاریخ. است درود بر احمدی نژاد مسلمان واقعی و درود بر دکتر عباسی و درود بر سعید جلیلی

  • با عرض سلام و خسته نباشید
    استاد خدا قوت
    احسنت که از اسلام گفتید:((وَإِن تُطِعْ أَكْثَرَ مَن فِي الأَرْضِ يُضِلُّوكَ عَن سَبِيلِ اللّهِ إِن يَتَّبِعُونَ إِلاَّ الظَّنَّ وَإِنْ هُمْ إِلاَّ يَخْرُصُونَ))
    گر از اکثريتی که در اين سرزمينند پيروی کنی ، تو را از راه خدا گمراه سازند زيرا جز از پی گمان نمی روند و جز به دروغ سخن نمی گويند

    اما حیف ای کاش دولت احمدی نژاد این قدر فساد نکرده بود و باعث تضعیف جبهه ی راست نمیشد چون زیاد میشنویم و در صدا و سیما می بینیم که فلانی این قدر اختلاس کرد ...و هی ما شرمنده میشیم هر وقت میگم دولت اصلاحات فلان کار کرد با پوزخند بهمون میگن از احمدی نژاد که بهتره حداقل دکل و...
    ای کاش دولتی بیاد که دلسوز ملت باشه و پشتیبان رهبری
    چرا حضرت آقا چقدر باید سر هر اتفاقی که میفته بیان و مواضغ اسلام و انقلاب رو بگن؟ مشخصه چون کسی نیست که این مواضع رو مشخص بکنه و اگر کسی مواضع رو بخواهد بگوید یاخودش آنقدر تلخ میگوید که کسی گوش نمیدهد یا خفه اش میکنند...
    اینا درددلای یه بسیجی بود استاد ! امیدوارم نگاتون بهش بیفته!
    یاعلی ...

  • با عرض سلام و خسته نباشید
    استاد خدا قوت
    احسنت که از اسلام گفتید:((وَإِن تُطِعْ أَكْثَرَ مَن فِي الأَرْضِ يُضِلُّوكَ عَن سَبِيلِ اللّهِ إِن يَتَّبِعُونَ إِلاَّ الظَّنَّ وَإِنْ هُمْ إِلاَّ يَخْرُصُونَ))
    گر از اکثريتی که در اين سرزمينند پيروی کنی ، تو را از راه خدا گمراه سازند زيرا جز از پی گمان نمی روند و جز به دروغ سخن نمی گويند

    اما حیف ای کاش دولت احمدی نژاد این قدر فساد نکرده بود و باعث تضعیف جبهه ی راست نمیشد چون زیاد میشنویم و در صدا و سیما می بینیم که فلانی این قدر اختلاس کرد ...و هی ما شرمنده میشیم هر وقت میگم دولت اصلاحات فلان کار کرد با پوزخند بهمون میگن از احمدی نژاد که بهتره حداقل دکل و...
    ای کاش دولتی بیاد که دلسوز ملت باشه و پشتیبان رهبری
    چرا حضرت آقا چقدر باید سر هر اتفاقی که میفته بیان و مواضغ اسلام و انقلاب رو بگن؟ مشخصه چون کسی نیست که این مواضع رو مشخص بکنه و اگر کسی مواضع رو بخواهد بگوید یاخودش آنقدر تلخ میگوید که کسی گوش نمیدهد یا خفه اش میکنند...
    اینا درددلای یه بسیجی بود استاد ! امیدوارم نگاتون بهش بیفته!
    یاعلی ...

  • با عرض سلام و خسته نباشید
    استاد خدا قوت
    احسنت که از اسلام گفتید:((وَإِن تُطِعْ أَكْثَرَ مَن فِي الأَرْضِ يُضِلُّوكَ عَن سَبِيلِ اللّهِ إِن يَتَّبِعُونَ إِلاَّ الظَّنَّ وَإِنْ هُمْ إِلاَّ يَخْرُصُونَ))
    گر از اکثريتی که در اين سرزمينند پيروی کنی ، تو را از راه خدا گمراه سازند زيرا جز از پی گمان نمی روند و جز به دروغ سخن نمی گويند

    اما حیف ای کاش دولت احمدی نژاد این قدر فساد نکرده بود و باعث تضعیف جبهه ی راست نمیشد چون زیاد میشنویم و در صدا و سیما می بینیم که فلانی این قدر اختلاس کرد ...و هی ما شرمنده میشیم هر وقت میگم دولت اصلاحات فلان کار کرد با پوزخند بهمون میگن از احمدی نژاد که بهتره حداقل دکل و...
    ای کاش دولتی بیاد که دلسوز ملت باشه و پشتیبان رهبری
    چرا حضرت آقا چقدر باید سر هر اتفاقی که میفته بیان و مواضغ اسلام و انقلاب رو بگن؟ مشخصه چون کسی نیست که این مواضع رو مشخص بکنه و اگر کسی مواضع رو بخواهد بگوید یاخودش آنقدر تلخ میگوید که کسی گوش نمیدهد یا خفه اش میکنند...
    اینا درددلای یه بسیجی بود استاد ! امیدوارم نگاتون بهش بیفته!
    یاعلی ...

  • از اسلام:
    وَاقْصِدْ فِي مَشْيِكَ وَاغْضُضْ مِنْ صَوْتِكَ إِنَّ أَنْكَرَ الْأَصْوَاتِ لَصَوْتُ الْحَمِيرِ ﴿۱۹﴾
    و در رفتارت میانه روی اختیار کن و سخن آرام گو (نه با فریاد بلند) که زشت‌ترین صداها صداى خران است.(19)
    سوره: لقمان - آيه19

  • محمد 95/2/30 ساعت 20:09

    ایول دکتر عباسی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!عالی بود!

  • خیلی خوب بود، روشن شدم، حقایقی برام روشن شد.
    چرا جناح راست باید مودب باشند.توی همین دانشگاه سه ماه قبل از سخنرانی دکتر عباسی، صادق زیبا کلام اومد برای مناظره، طرف دوم مناظره کسی بود که خیلی مطرح هم نبود و نیومد. بنابراین دانشجویان می ایستادند و سوال می پرسیدند، در واقع سوال نبود، تایید جبهه چپ بود و تا دل شان خواست حرف خودشان را زدند البته شخصا در مجلس نبودم ولی فیلمش را دیدم.
    ای کاش مناظره ای بین آقايان عباسی و زیبا کلام برگزار می شه، تا جوان ها مسیرشان را تشخیص دهند.
    ولی این فیلم خوب بود، امیدوارم دکتر عباسی رو ترور نکنند. البته نمی کنند چون برای خودشان بد می شود. اگر 100 تا مثل دکتر عباسی داشتیم، رتبه سوم آسیا رو داشتیم از لحاظ شاخص ها

  • آفرین دکتر عباسی آفرین.این دفعه دیگه مراعات نکردی خدا حفظت کنه.دست علی یارت خدا نگهدارت

  • سلام. دکتر عباسی جان زیاد جوش نزن اینا حالیشون نمیشه کسی که غم کشورش رو بخوره عاشق کشورشه نه اونی که بی خیال و فقط حرف مفت میزنه ، لازم بود موضع رو کامل تر می گفتی تا اینها بفهمن برای ما نه اصول گرا مبناست نه اصلاح طلب و یا هر گروه جناح دیگری هر کسی راه ایران اسلامی رو صد کنه بخواد بر ضد مسیر حسینی حرکت کنه می کوبیم توی دهنش که خون بالا بیاره.

    اونهایی که اخطلاص های میلیاری کردن جناح انقلابی نبودن ، اونهایی که مثل پسر رفسنجانی به آمریکایی ها کد میدادن که تحریم های جدید علیه ایران وضع کنن جناح انقلابی نبودن ، اینها برای همه روشن و مفهومه اونهایی که مثل کپک سرشون توی برف باشه دیگه کاریش نمیشه کرد. اما وقتی با امنیت کشور ور رفتن اون موقع است که حالشون رو می گیریم.

    جناص اصول گرا جناح بی گناهی نیست اما این هم تقصیر ما نیست که گند کاری ها و جاسوسی و اختلاس کنندگان در بین اصلاح طلب ها بسیار زیادتر بوده

  • عاااالی بود ...

  • * 95/2/27 ساعت 11:46

    بعضی ها اصلا گوش نمیدن ایشون چی میگه . ایشون سخنرانیاشون سراسرش علمی و منطقیه اما متاسفانه با انتشار سخنرانی های تهاجمی و حاشیه دار ایشون شخصیتش حتی تو ذهن بعضی مذهبی ها هم ترور شده. اون جوونایی ام که پا میشن وسط سخنرانی این دست آدم ها تحریک میشن که با این شجاعت و تحجر داد و بیداد میکنند و بی ادبی. بهر حال ایشونم یک سخنرانه باید به حرفشون گوش بدن ولی اونها براشون مسلم شده که ایشون یه آدم غیر منطقیه که به خودشون اجازه این بی ادبی رو میدن در سخنرانی های آقای عباسی.

  • برای اینکه بعضی ها شیاطینی هستند که در سایه اصلاح طلب ها راحت فساد می کنند مثل کورحانی خائن انگلیسی آنگلو ساکسون ها از اصلاح طلب ها بدتر اصلاح طلبها از آنگلو ساکسون ها بدتر ولی آنگلو ساکسون ها برای مکتب خود فساد می کنند اصلاح طلب ها برای فساد مکتب درست می کنند

  • نفستون حق استاد...
    اجرتون با صاحب الزمان بخاطر این همه روشنگری که میکنید

  • هميشه حرف حق تلخه واسه همين شيطان عصباني ميشه كه همون دشمنان اسلام باشن چون اسلام حرف حق ميزنه
    كاش هممون با مطالعه عميق و زياد به عمق اسلام پي ببريم و درگير جناح هاي سياسي اشتباه نشيم و بدون فكر دل نسوزونيم كه نه اين دنيارو خواهيم داشت نه آخرت رو

  • استاد یدونه باشی
    این قدر حال میکنم وقتی میگه ، من هنوز پلاکم گردنمه،، یه اقتداری داره این جمله اش
    خداحفظ کنه استاد رو
    خیلی دوست دارم از نزدیک ایشون رو ببینم

  • درود بر تو درود بر مسلمان واقعی

  • ماشاءالله ...

  • مالك 95/2/24 ساعت 21:13

    دمت گرم استاددددددددددد... حال كردم. حرفات بغض تو گلوم بود. ايول داري

  • حرف راست از دل مردمی در می آید که قلیل من‌الاخرین است پس انتظار نداشته باش مردم خدمات را ببینند یعنی نیمه پر لیوان را نمی بینند خدماتی که احمدی نژاد کرد را نمی بینند که راه اسلام را رفت قدرت نظامی و سیاسی آورد اقتصاد کشور را خود کفا کرد چندین برابر 80 سال دوران قبل از خود کار کرد پل های هوایی داخل شهرها بگیر تا وام های خود اشتغالی تا کمترین دوران بیکاری که احمدی نژاد کرد اکثر مردم به خاطر خود کفا شدن سر شغلی مشغول بودند مثل الان نبود که مردم بیکار دوران ترکمنچای شوند و نوکر شیطان بزرگ دجال یا آمریکا شوند و هر چه خواستند وارد کنند نه دست سازنده داخلی را می گیرد نه به علم اسلام که باعث پیشرفت آن غربی های دزد شد کسی که به انگل ها یا دزدان دریایی انگلستان وابسته باشد نه به دانش مسلمانان که توسط غربی ها به کار گرفته شد و باعث انقلابی در علم شد را به کار می گیرد فقط خرجام خرجام‌ می کند درود بر احمدی نژاد که دست آن کثیف های آمریکایی را قطع کرد امام خمینی هم همین کار را کرد ولی خرسنجانی باز آن ها را و لیبرال کردن کشور را باز گرداند فساد اخلاقی خیانتی که یزید هم نکرد را خاتمی بر سر ملت ایران آورد احمد خواست جلوی این سگ ها را بگیرد خائن هایی چون اخلال طلبان ( اصلاح طلبان ) شورش های طلب قدرت را خیر خواهی برای مردم خواندند و فساد و فتنه 88 را برپا کردند که چوبش را ملت خوردند و دودش الان هم ملت را آزار می دهد درود بر حسن عباسی سلام بر احمدی نژاد درود بر جلیلی

  • ( :

  • شیرههههههههههههه

  • ایول دکتر