کشور 1 میلیون شهید را بیشتر بشناسید؟


حضور جمیله بوپاشا بانوی مبارز الجزایری در ایران و دیدار با مقامات کشورمان باعث شد تا بار دیگر رنج و سختی های الجزایر در سال های انقلاب خونین الجزایر دوباره از دل تاریخ بیرون کشیده شود و خوی زشت استکبار دنیای مدرنیته و کشور که خود را مهد تمدن و فرهنگ میداند به صفحه ی تلویزیون ها باز گردد.


+ 
0

- 
0
ارسال در 1395/8/11 ساعت 09:04 2016-11-1 09:04:10
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سؤال: اگر به حقیقت، الجزایر آزاد شد چگونه است که با چنان ملت غیور و رشیدی، پیشرفت چشمگیری درش حاصل نشده؟ پاسخ: زیرا غربی ها دانستند که بایدبه طور غیر مستقیم و از راه های موزیانه و مزورانه و با تراشیدن مهره های خائن از هر کشوری به شکل نیابتی بر ملت ها حکومت و آنان را استعمار کنند.
    معتقدم برای درمان چنین معضلی نهادهای آلوده به خائنین در هر کشور آزاده، از اساس و بنیان حذف شود... ما که به عنوان مسلمان تنها به حکومت حقۀ الهی قائل هستیم که همان حاکمیت اسلام در قالب حکومت اسلامی است، چرا در کنار ولی فقیه حقیقی زمان خود، باید متحمل حاکمیت افراد مدعی به لحاظ وجود نهاد ها، قوای سه گانه ، مجامع! و سازمان های مختلف باشیم؟؟؟ وقتی فرمان بری از رهبری ولی فقیه برای برپایی قسط (اصل کارکرد دین) و عدالت کفایت دارد، چرا امر رهبری باید به واسطۀ شاخ و برگ در نظام حکومتی ، دستخوش اصطکاک و در نهایت عدم اجرا شود؟؟؟ پس زمان زمامداری خالص اسلام در این مملکت کی است؟ شاید زمانی که دست مدعیان ریاست و چپاول از سیستم و نظام حاکمیتی برچیده شود، إن شاء اللّه...