نقوی‌: آقای رئیس‌جمهور انقلابی‌ها نفهم نیستند/ ۸۰۰۰ میلیارد تومان از جیب معلمان به ۳۰ نفر داده شده؛ این وام است یا اختلاس؟/ بازداشت دانش‌آشتیانی در فتنه ۸۸


سید‌حسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس، در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، انتقادات صریح خود را از رئیس‌جمهور و وزیر پیشنهادی وی برای آموزش و پرورش مطرح کرد.


+ 
1

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • 1- سپاس از روشنگری
    2- در پاسخ به آقای نقوی :
    2-1- مفهومی به نام برازش و برازندگی، یکی از عوامل بسیار بنیادین و مهم از حیث وحدت، در حصول توفیق است، یعنی یکپارچگی و انسجام افراد یا اجزاء تشکیل دهندۀ یک سیستم یا نظام (چه خرد و چه کلان) به لحاظ «عقیده و باور و عزم به عمل به آن» و ... فوق اهمیت است!
    که دولت یازدهم پس از انقلاب اسلامی، نخستین دولتی است که به اهمیت این اصل (برازش) از حیث موفقیت در سیستم خُرد دولتیِ خود واقف بوده فلذا برای حفظ کرباس بدنۀ خود به سر و ته آن توجه دارد! شما انتظار دارید اشتباهی که (از نظر این بندۀ حقیر) ، نظام جمهوری اسلامی طی این سال ها مرتکب شده و آن تحمل نفوذی های معاندش در ساختار نظام بوده را این دولت انجام دهد! حضور یک فرد انقلابی در کابینۀ دولت یازدهم به مفهوم نفوذ به دولت از جانب ایشان تلقی می شود!!!! به همین دلیل بود که به محض آغاز اعلان رسمی ریاست جمهوری دولت یازدهم، در هر سیستم تحت کنترل و اجرا در کشور، تمام انقلابیون و افراد منتسب به برخی احزاب دیگر، دِرو شدند!!! حالا شما از سوابق «دانش آشتیانی» که برازندۀ همین دولت است شکوه می کنید؟؟
    2-2-شما خطاب به دولت یازدهم فرمودید، آموزش و پرورش نهاد سیاسی نیست که با چنین انتخابی برایش چنان خواهدشد...
    مگر شما نمی دانید هدف اصلی برای تغییر در بنیان عقیده و باور یک ملت، فرزندان و نوآموزان آن ملت است! پس چه جایی بهتر از آموزش و پرورش!! (چه برای تخریب و چه برای تعالی) !!!
    2-3- فرمودید : کسی که بخواهد دولت در نظام جمهوری اسلامی شکست بخورد صهیونیست است . در صحت این امر شکی نیست اما بهتر است از چند حیث مفهوم فرمایشتان موشکافی شود: در جائی که دولتی در ساختار نظام جمهوری اسلامی پذیرفته و تأیید شود، عملکرد آن در سطح بین الملل، به نوعی معرّف این نظام مدعی اسلامیّت در جهان خواهد بود، از این جهت فرمایش شما به صحت تمام و نشانۀ پیروی از توصیه های بحق ولی فقیه زمان، رهبر معظم، آیت الّله خامنه ای است. اما اگر بخواهیم به درک اعلا در این باب برسیم باید اذعان کرد که پروسۀ انتخاب ریاست دولت و نیز برای سایر قوا، باید و باید ذیل هدف «برازندگی با اهداف اسلام ناب محمّدی و تشیّع دقیق علوی، آرمان های انقلاب و امام خمینی و در راستای اعتلای ایران عزیز» صورت پذیرد....که تنها در این صورت می توان انسجام قطعی را در سراپای ساختار نظام شاهد بود و با جهش های پروازی به آرمان ها نائل آمد..
    پس تا مادامی که در گوشه ای از نظام یا به شکل پراکنده در سطوح مختلف آن، شاهد تغایر عقیده (که در گذر زمان و در عملکرد افراد، هویدا می شود) هستیم، همواره ناگزیریم به سرخ نگه داشتن صورت جهانیمان به سیلی های نفوذی های صهیون در داخل نظام و تذکر به خودی دلسوز از راه انتساب این صفت«صهیون»، جهت حفظ برخی ارزش های نظام و اثراتش بر کشورهای اسلامی الگوپذیرنده از ما!!!

    رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند/ چنان نماند چنین نیز نخواهد ماند

  • الان نمیدونم کجای حرف این بابا مشکل داشت . که وقتی رفت پشت تریبون با این که حرفاش درست بود نماینده های دیگه شروع به هوووو کردن کردن !!!! بنظرم عده زیادی از نماینده ها به جای این که واقعا به فکر مردم باشن فقط به فکر جایگاه خودشونن شایدم دولت خدایه نکرده یکم جیب بعضی نماینده ها رو چرب کرده !!! نمیدونم والا