واردات ژن خوب از چین آغاز شد !!


پشت هر مرد موفق، یک ژن موفق قرار دارد


+ 
1

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)

  • اين روزها ملت ژن خوب رو فقط در داشتن يه باباى كله گنده حكومتي ميدونن و اين يعني يه دورهمي چند نفره كه از قانون پايستگي قدرت تبعيت ميكنن و اين افراد الزاما از يك سمت و عنوان، به سمت و عنواني ديگر منتقل ميشن و هيچگاه كنار زده نخواهند شد فقط به شرطي كه تظاهر به انقلابي بودن كنند. اما متاسفانه ژن هاي خوب فقط به اين جمعيت انگشت شمار در بدنه حكومت ختم نمي شوند:

    مى شود تظاهر به ايمان كرد و مثل خاورى ها ميلياردها دلار از بيت المال ملت كِش رفت و ژنهاي خوب را به فرزندان خود منتقل كرد،

    مى شود تظاهر به حب اهل بيت كرد و جزو نور چشمى ها شد و به سان امثال #هلالى با #جاسوسى از چند سمت، پول تلكه كرد تا مبادا خدايي ناكرده از كاروان تغيير ژن از بد به خوب از بقيه جا ماند،

    مى شود با تظاهر به حجاب جلوي دوربين حاضر شد و با اين تزوير و رياها پول سفرهاي آنچنانى را به جيب زد و با استنشاق هواى سالم سوييس و نوشيدن دو قلپ آبجوى ناب روى آن، ژن هاى بد را از بدن حذف نمود.
    مى شود با تظاهر به حب خدا و كتابش، كلاسهاى قرآن برپا كرد و آتش به اختيارگونه ژنهاو خوب را به بدن بچه هاى معصوم منتقل كرد تا آنها نيز جزو خوبان ژن قرار گيرند و ميشود به پاس اين نيت خير تشويق ..
    آرى مى شود با تزوير، ريا و بدسرشتي ها در اين ناكجاآباد خوب بود؛ #ژن_خوب داشت و بر ژن هاى بد كه از همه جا بى خبرانند و چيزي از تصفيه ژن نمى دانند حكومت كرد؛ اينجا تنها دو راهي دنياست كه نمى توان تصميم گرفت بايد خوب ماند يا بد شد!

  • رشید پور تو دیگه چرا!!!!!!!؟؟؟ تو که همیشه خودت رو واسه فتنه گرها ی ژن خوب جررررررررر میدادی!!!!!!؟؟؟ 88 ,92 یادت نمی یاد یکی دو ماه پیش رو که دیگه حتما" باید یادت بیاد.

  • ظاهرا شما داری خودتو جر میدی
    اتفاقا ایشون همیشه دربرنامه هاش طرف حق و انصاف بوده و کنایه هاش رو به خائنین به ملت حواله کرده.خواه اصلاح طلب,خواه اصولگرا و ولایت معاش.
    حالا اینکه در مواردی ضد همفکران جیره خوار و ریاکار شما عمل کرده شما زیاد جلز ولز نکن.برات بده

  • آدم وقتی هم بخواد خودش رو بکشه , خرج یه مجری نمی کنه که اینطوری خودت رو فدا می کنی البته شاید عیارت همینه خودت تقصیری نداری به قول اون اغازاده لمپن ژنت مرغوب نیست