سخنرانی رائفی پور « از جمهوری اسلامی تا انقلاب اسلامی »


سخنرانی استاد رائفی پور « از جمهوری اسلامی تا انقلاب اسلامی » 11 فروردین 97، شیراز


+ 
7

- 
0
ارسال در 1397/6/18 ساعت 11:56 2018-9-9 11:56:44
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • این موضوع سخنرانی واقعاخوبه به دردامروزمون میخوره من که سخنرانی عهد57(اگه اشتباه نکرده باشم)روچندبارگوش دادم که همین موضوع بود-تقریباخلاصه ازجریانات بعدازانقلاب روتوضیح میده که یکجااین مسائل روگفتن کارامثال ایشونه

  • ببینید، شما باید هوشیار باشین، امثال این سخنران که از صادق زیبا کلام دفاع می‌کند، و بعد فریاد اسلام اسلام می‌زند، برای اسلام مضرند. شاید بگید این کاملا با زیباکلام موافق نیست، ولی دوست عزیز دقت کن ببین چقدر موزیانه صادق زیباکلام رو بزکش میکنه. آیا از مواضع زیباکلام باخبر هستی.

  • این سخنران هدفش خدمت به دین نیست.،درست بر عکس، هدفش تحریف دین و تحریف انقلاب اسلامی ایرانه. با دلیل و مدرک ثابت میکنم. پس لطفا توهین نکنید.

  • اگر دوست داری دلیل و مدرکت را نشان بده.

    رائفی پور تا به حال بدون اشتباه نبوده و کم هم اشتباه نداشته. اما مسیر کلی او در جهت دفاع از اسلام است و تاکنون افراد بسیاری به دست او هدایت شده اند و همین کافیست که در عین تذکر اشتباهاتش به طور از او حمایت کنیم.

  • به یک نمونه کوچیک اشاره می‌کنم،.توی کلیپی که با عنوان بحران چهل سالگی انقلاب در همین سايت منتشر شد، به جریان خیانت بنی صدر اشاره میکنه و بعد میگه بنی صدر از روسیه الگوبرداری میکنه تا در جنگ غالب بشه، در صورتی که همه می‌دانند که بنی صدر عامدانه بر ضد نظام کار می‌کرد، اصلا الگوبرداری ای در کار نبوده. این نمونه ای داغ و آشکار بود،. من در یکی از سخنرانی هایش به طور اتفاقی حضور داشتم، با بی‌ادبی به خانواده های شهدا توهین کرد و حمل پیکر شهدا با کامیون را مسخره کرد. کمی عاقل باش.

  • به به میبینم جوان مومن انقلابی فعال میباشن1های وهوی نکن مثل آدم دلیل متقن بیار2اگه بنی صدرعامدانه میخاست کارکنه چراجاسوسی میکردونفوذی بودباتوجه به اسنادلانه جاسوسی3باکلمات خیلی بچگانه بازی میکنی این ازداغ وآشکارت حالاسردوپنهونی هات کدومه4شایدم داری عیاربیننده های سایت رومحک میزنی*کسی که الکی حرف بزندمستحق توهین است*

  • اون سخنرانی که توش به خانواده شهدا توهین کرد و حمل پیکر شهدا در کامیون را مسخره کرد یکی دو سال پیش در حرم امامزاده عبدالله گرگان بود. من از دروغ متنفرم، هرچقدر کثیف بشم، میمیرم ولی دروغ نمیگم. در مورد بنی صدر ملعون هم تاریخ گواهی میده،. توهین فقط از بی ادبی میاد،تمام.

  • برای ادعاهای دروغتون مدرک هم دارین یا برای بازیگوشی و وقت تلف کردن نظرات آبگوشتی میذارین.

  • متن رو کامل بخونید لطفا.

  • امثال کسایی که خودشان را انقلابی یا مومن یا حزب اللهی جا میزنند و به تخریب انقلابی ها می پردازند فکر میکنند خیلی زیرک و باهوش هستند اما بی نهایت احمق هستند.

  • ادب چیزی است که نداری. حداقل کمی دقت میکردی. من که گفتم مدرک دارم. بی ادب