عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خداوند حسن روحانی همون فریدون رو لعنت کنه
    باعث بدبختی ما شدن هم خودشون هم اون نفهمایی که بهش رای دادن

  • لعنت خدا به روحانی و کابینه خاءن و دزدش روزگار ملت و سیاه کردن خدا ریششون و خشک کنه ان شاالله

  • در پاسخ محمد لیبرال:
    چشم شما روشن! اینقدر شیفته بقول خودت امپریالیسم شده‌ای که تاریخ راهم تحریف می کنی!
    غارت کشورهای آفریقایی و به اسارت گرفتن مردم قاره آفریقابعنوان برده و قتل عام ساکنان بومی قاره آمریکا (سرخ‌پوستان) هیچگونه ظلمی نیست؟
    ببین چه می نویسی: " آمریکا با غارت کشورهای دیگر توسعه یافته و صنعتی پیشرو نشد . کشور آمریکا داری آب و هوا و منابع متنوع است و با تلاش مردم و سرمایه داران خود از جمله همین یهودیان تبدیل به یک قدرت صنعتی در قرن نوزدهم شد."

    دوم : این که انرژی هسته‌ای بد است و فقر می‌آورد یک دروغ خنده‌دار است:

    کشورها / تعداد نیروگاههای موجود / تعداد نیروگاههای درحال ساخت
    -----------------------------------------------------------------------------
    آمریکا / ۹۹ / ۲
    فرانسه / ۵۹ / ۱
    ژاپن / ۵۵ / ۱
    روسیه / ۳۱ / ۴
    انگلیس / ۲۳ / -
    کره جنوبی / ۲۰ / -
    کانادا / ۱۸ / -
    آلمان / ۱۷ / -
    هند / ۱۶ / ۷
    اوکراین / ۱۵ / -
    سوئد / ۱۰ / -
    چین / ۱۰ / ۵
    اسپانیا / ۸ / -
    بلژیک / ۷ / -
    ...
    ج. ا. ایران / ۱ / ۱
    ...
    منبع: fa.wikipedia.org/wiki
    ببخشید اگر بدجوری غافلگیر شدی! یه خواهش ازت دارم به یکی از کشورهای فقیر! در لیست که با ساخت دهها نیروگاه هسته‌ای ملت خود را محتاج نان شب کرده‌اند! پیغام عاقلانه‌ات را بفرست تا حداقل ده بیست تا از نیروگاههایشان را متوقف کنند!
    هم ازنظر فلسفی (لیبرالیسم منحط) و هم از نظر علوم دیگر(سیاست، اقتصاد و ...) خیلی خیلی عقبی!

  • در پاسخ محمد لیبرال:

    خداوند متعال در سوره بقره می‌فرماید:
    اى كسانى كه ايمان آورده‏ ايد، از چيزهاى پاكيزه‏ اى كه به دست آورده‏ ايد، و از آنچه براى شما از زمين خارج کرده‏ ايم‏، انفاق كنيد، و در پى ناپاك آن نرويد كه (از آن‏) انفاق نماييد، در حالى كه آن را (اگر به خودتان مى‏ دادند) جز با چشم ‏پوشى (و بى‏ ميلى‏) نسبت به آن‏، نمى‏ گرفتيد، و بدانيد كه خداوند، بى ‏نيازِ ستوده (صفات‏) است‏. (۲۶۷)

    الشَّيْطَانُ يَعِدُكُمُ الْفَقْرَ وَ يَأْمُرُكُمْ بِالْفَحْشَاءِ وَ اللَّهُ يَعِدُكُمْ مَغْفِرَةً مِنْهُ وَ فَضْلًا وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ ﴿۲۶۸﴾
    شيطان شما را از تهيدستى بيم مى‏ دهد و شما را به زشتى وامى دارد؛ و(لى‏) خداوند از جانب خود به شما وعده آمرزش و بخشش مى‏ دهد، و خداوند گشايشگر داناست‏. (۲۶۸)

  • کامنت بالا متعلق به من محمد لیبرال بود .
    اما نکته دیگر این که شاید تا دهه 90 ملت خواهان حفظ منافع هسته ای خود بود اما حالا اکثریت این ملت به جز اقلیت وابسته به نظام که سر در آخور آن دارد و سنگش را در هر شرایطی به سینه خود می زند اکثریت ملت حتی با تعطیل و برچیدن کل تاسیسات هسته ای هم چندان مخالفتی ندارد و برایش مهم نیست که اگر بود همان سال 92 به جای روحانی به سعید جلیلی رای می دادند . پس خودتان را اکثریت ملت فرض نکنید و متوهم نباشید .

    این ملت گشنه و تشنه است و در تامین نیازهای اساسی خودش یعنی خوراک و پوشاک و مسکن درمانده و عاجز است پس چه طور می تواند برنامه هسته ای برایش مهم باشد و به فکر آن باشد ؟ حتی مقوله فرهنگ به سبب مشکلات اقتصادی برایش مهم نیست و طبقه متوسط طرفدار اصلاح طلبان دیگر چندان دغدغه های فرهنگی ندارند چرا که به یمن برکت ناکارآمدی دولت ارزشی و انقلابی احمدی نژاد و پس از آن عدم توانایی دولت حسن روحانی و ناکارآمدی های آن که عده ای از اصلاح طلبان هم در آن سهیم هستند تعدادی از این طبقه متوسط یا به برکت فساد های ناشی از این دولت ها ارتقا پیدا کرده و ثروتمند شده اند و یا به خاک سیاه نشسته و فقیر شده اند و باید صبح تا شب دنبال یک تکه نان بدوند .

    حال ملتی که صبح تا شب برای تامین مایحتاج خود و یک لقمه نان باید بدود و از تامین نیازهای اساسی خود در خوراک و پوشاک عاجز است و این معضل تبدیل به دل مشغولی و فکر دایمی او شده است دیگر می تواند دغدغه ها و دل مشغول های فکری دیگری مثل حفظ برنامه هسته ای داشته باشد و اصلا برایش چنین چیزی مهم است ؟ مگر هسته ای برایش نان و آب می شود که به فکر حفظ آن باشد ؟

  • اولاً : کلمه "آخور" لایق خودت است. " یاوه " هم کلمات خودت است.

    ثانیاً: اگر اینطوری استدلال کنی که بخشی از ملت فقیر هستند پس ما نیازی به پیشرفت نداریم، بگو ببینم مگر از فقر در کشورهای غربی بی‌اطلاعی؟ یا اربابانت گفته‌اند هیچ فقیری در غرب نیست و تو هم باور کردی؟

    تا دویست سال پیش این آمریکایی‌ها سرخ پوستان را قتل‌عام کردند و شروع کردند به ساختن آمریکا با غارت کشورهای دیگر از جمله کشور ما.
    کشور ما از ثروتنمدترین کشورهای جهان است (به نسبت جمعیتش) اما مدیریت ضعیف دولت روحانی، مشکلات را روزبروز بیشتر می‌کند.

  • بارها گفتم انرژی هسته ای نماد پیشرفت و توسعه نیست . باز پیشرفت ها در زمینه هوافضا و پرتاب ماهواره دستاورد بزرگی است اما نه هسته ای . تعداد قابل توجهی از کشورهای توسعه یافته انرژی هسته ای ندارند در مقابل کشورهای عقب مانده ای چون پاکستان و کره شمالی که بمب اتمش را دارند پس با این استدلال باید پیشرفته و توسعه یافته محسوب شوند . گذشته از آن انرژی هسته ای به چه قیمت ؟ به قیمت پایمال شدن منافع ملی و تقبل هزینه های گزاف که بر سود و منافع حاصله از آن پیشی می گیرد و در نسبت سود و هزینه های حاصله از آن هزینه های ایجاد شده چند برابر سود و منفعت آن است .
    پای کشورهای غربی و فقر در آن را پیش کشیدی که ربطی به بحث مطرح شده از جانب من ندارد .بحث من عقلانی و مبتنی بر واقعیات بود . من گفتم به غیر از وابستگان به این حکومت و کسانی که سر در آخور آن دارند اکثریت مردم و ملت ایران دیگر برنامه هسته ای برایش چندان اهمیتی ندارند چون در تامین نیازهای اساسی خود یعنی لباس و غذا درمانده و عاجز شده اند و دغدغه های اصلی آنها تامین مایحتاج اساسی زندگی آنها در خوراک و پوشاک است نه انرژی هسته ای . حتی اقتدار منطقه ای ما هم به خاطر این مشکلات به چالش کشیده شده است و در حال کم رنگ شدن است . مگر در همین اعتصاب بازار بهار امسال شعار عده ای از بازاری ها این نبود که سوریه را رها کن فکری به حال ما کن .

    ضمنا آمریکا با غارت کشورهای دیگر توسعه یافته و صنعتی پیشرو نشد . کشور آمریکا داری آب و هوا و منابع متنوع است و با تلاش مردم و سرمایه داران خود از جمله همین یهودیان تبدیل به یک قدرت صنعتی در قرن نوزدهم شد . امپریالیسم آمریکا تازه از اوایل قرن بیستم به صورت و محدود و منطقه ای در آمریکای لاتین آغاز شد و در نیمه دوم این قرن و پس از پایان جنگ جهانی دوم آمریکا تبدیل به یک ابرقدرت جهانی شد . بنابراین تا آن زمان نه غارت ما و نه کشورهای دیگر آمریکا را نساخته بود . آمریکا با تلاش و کوشش و لیاقت ملت خودش و امکانات و ثروتهای خدادادای خودش تبدبل به بک ابرقدرت شد و پس از آن به عنوان یک ابرقدرت استکباری جهانی طبیعی بود ملت ها و کشورهای دیگر را چپاول و غارت کند .
    آن وقت کشور ما هم نزدیک به صد سال است که به خاطر بی عرضگی و ناکارآمدی هم حکومت گران و دولتمردانش و هم بی عرضگی و بی لیاقتی ما ملتش حال و اوضاعش همین منوالی که می بینید است .

  • در پاسخ به کامنت گزار با نام رحمان محمدی اصل
    چرا یاوه می گویی و واقعیت را بر عکس می کنی؟ مرد حسابی با تعطیلی تاسیسات هسته ای خسارت چندانی به ما وارد نشد و بلکه برعکس تا کنون چندصد هزار میلیارد تومان با تاسیسات هسته ای کهنه مان و سنگ های نه چندان مرغوب اورانیوم کشورمان هزینه تولید سوخت هسته ای چند برابر کشورهای دیگر در ایران است و گذشته از آن چندین برابر آن هم به طور غیر مستقیم به خاطر تحریم های ناشی از آن هزینه برای کشور و ملت ایجاد شده است .
    واقعیتی که دکتر صادق زیبا کلام به آن اشاره کرده و گفتند که بر خلاف ادعاها و تبلیغات رسمی نظام و عوامل و رسانه های وابسته به آن برنامه هسته ای نفع چندانی که برای ما نداشته بلکه به شدت ضد منافع ملی ما بوده و هزاران میلیارد تومان نیز خسارت و هزینه و تحریم برای ما داشته است .
    قوه قضائیه هم که از آگاه سازی ها و افشاگری ها و روشنگری های این بزرگ مرد در مورد بر خلاف منافع ملی بودن برنامه هسته ای به دلیل خسارات و هزینه های گزاف آن که بر خلاف سیاست کلی نظام و تبلیغات مبتنی بر آن در یک دهه گذشته مبنی بر اینکه انرژی هسته ای به نفع منافع ملی و از افتخارات ماست بسیار ترسیده و عصبانی شده بود ایشان را به دادگاه احضار کرده و اخطار و تذکر داد که در صورت تکرار با ایشان برخورد کرده و در دادگاه انقلاب به جرم امنیتی محاکمه شان می کنند .

  • بابا جان از حکومت خائن و خائنان چه توقعی داری من روحانی را نفرین نمیکنم من شورای نگهبان را نفرین میکنم که همچین بی شرفی را رئیس جمهور کرد

  • تأسیسات هسته ای کشور حاصل تلاش داشمندان دلسوز ایرانی همچون شهید احمدی روشن بود که عده ای به بهانۀ برچیدن تحریم ها آن را تخریب و صدها هزار میلیارد خسارت به این کشور وارد نمودند و حال که نخواستند و یا نتوانستد تحریم ها را بردارند آیا نباید تاوان خسارت خود را بپردازند؟ ولی الله سیف در مقام رئیس کل بانک مرکزی و رئیس شورای پول و اعتبار، به عنوان سیاستگذار و تصمیم گیرنده اصلی مسائل پولی و بانکی کشور بیش 70 تن طلا و صدها هزار میلیارد دلار را به بهانۀ جلوگیری از تورم با قیمت کمتر یک پنجم نرخ روز به جیب چند ویژه خوار ریخت ولی پس از آنکه جیب رانت خواران پُر از پول شد نرخ تورم چندین برابر گریده و ملت ایران را به فقر کشانید! آیا ایشان نباید تاوان سیاستهای غلط خود را بپردازد ؟ تا کی قرار است خسارت های تصمیات غلط عده ای نالایق و ناشایست را آحاد ملت بپردازد ؟ آیا اصل 156 قانون اساسی ایجاب نمی کند قوه قضائیه جهت احیای حقوق عامه و برای گسترش عدالت خسارات های وارده را از عاملان و مسببین آن دریافت کند ؟

  • اصلا مگه هسته ای ارث پدری روحانی و ظریف بود که به آمریکا فروختند.

  • خدا به حق حرمت خون مصطفی احمدی روشن حسن روحانی و ظریف بی شرف را به عذابی الیم دچار کند که دستاورد این عزیزان لگد مال کردند و به آمرکا فروختند . ایران فروش ها . کی دوباره مادر مثل مصطفی احمدی روشن را بزاد رفت تا 1000 ساله دیگه .

  • از جاسوس های خائن هیچ انتظاری نداریم بجز خیانت