عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • قاریان قرآن چه باید بکنند که در صفحه اعمال خود قرآن دوست معرفی شوند
    ---
    من خوش خیال را باش که تصور کردم این بنده ی خدا در انتقادش از مسئولان فرهنگ کشور میخواهد اشکی برای مهجور ماندن اعتقادات و بایدها و نبایدهای فرهنگ دین داری قرآنی نزد مردم ، که نبود و ندانستن آنها نزد آنان دین داری و مذهب داری مردم را به دیار نابودی می فرستد ، بریزد و گلایه خود را می خواهد در همین زمینه متوجه این مسئولان بنماید ؛ که افسوس و هزار افسوس که چنین گلایه ای نداشت.
    قاریء قرآن اگر به این مهجوریت و نبود اثری از بایدها و نبایدهای قرآنی در دین داری و مذهب داری خود و دیگران توجه نداشته باشد و تلاش برای رفع این مهجوریت نکند چه بسا مطابق حدیث منقول از معصوم که می گوید: « رب قاریء للقرآن و القرآن یلعنه » مشمول لعن و نفرین قرآن شود.
    آوازهای قاریان در تلاوت و تجوید قرآن کریم هر چند هم زیبا و دلنشین باشند اگر از توجه و عمل به بایدها و نبایدها و نویدها و هشدارهای شناختهای فرهنگ الهی اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی تهی باشند هیچ ارزشی نزد خداوند ندارند و شاید نیز فراهم ساز خشم خداوند علیه قاریان قرآن و شنوندگان آنان بشوند.

  • خاک بر سر مسئولان فرهنگی ، شما که چیزی میفهمی و اعتراض داری ، منم که چیزی نمیفهمم آنقدر واضح کوتاهی کردن که من هم اعتراض دارم از بی کفایتی اینها