فتنه سلبریتی ها... استاد پورآقایی


تحلیل فوق العاده مهم و قابل تامل از زبان استاد پورآقایی در مورد رفتار سلبریتی ها و دولت روحانی


+ 
17

- 
0
ارسال در 1399/6/5 ساعت 23:31 2020-8-26 23:31:08
داود
توسط داود


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • روحانی . ننگ به نیرنگ تو .

  • من فقط توی این موضوع موندم . هتر پیشه ، خواننده ، مجری ، فوتبالیست و از این قبیل .... کار ناحسابی تر از این کاری که اینها میکنن در این مملکت هست ؟؟؟ اتلاف وقت اقشار مملکت رو به عهده دارند . زمان شاه معدوم همسایه ای داشتیم وقتی محرم و صفر میرسید رادیو رو در بقچه می پیچاند و در صدوقخانه می انداخت و میگفت لااقل در این دو ماه گناه نکنیم . (الان باز تعدادی شاشوک میگن پس تفریح لازم نداریم ؟ چرا دارید . برو صله ارحام که هم عمرت رو طولانی میکنه و هم رزق تو زیاد )تو رو خدا فکر کنید از همه جا مونده ها میان این کاره میشن . اگه اینها آدم صاحب فکر هستند ، پس اون نُخبه های که در کناره دارن خودشون رو میکُشن برای موفقیت مملکت پس کی هستند ؟؟؟؟؟

  • حسین آقا سلام و تسلیت شهادت آقا . مطالب شما را تقریباً همیشه می خوانم.
    درمورد موضوع امروز عرض می کنم " ... سعدی از خویش ". در خبرگزاری ارزشی فارس در چند ساعت گذشته دو خبر نشر شد. یکی با عنوان " هدیه علی اضغر (ع) برای کودکان مبتلا به کرونا و دیگر به بهانه دربی 93 (گذشته از این نکته که دربی و حتی اعداد به زبان ما نیست ) ، این بنده حقیر خدای متعال در این رابطه نکاتی را تذکر داده و شاید شش بار ارسال نمودم که تا این لحظه درج نشده ! دونکته نظر حقیر این بود که فوت بال در بهترین تفسیر " سیرک " و در بدترین افیون " توده هاست. در شرایطی که ما نیاز به کار مفید داریم ملیونها انسان بنشنند و تما شاکنند و با هم کشمکش بجای اینکه این چند ملیون ساعت را در راه صحیح بکار برد و درد از درد ها کم کرد.
    مطلب دیگر مقایسه تعداد نظرات بود در دو عنوان فوق الذکر که در مورد هدیه سه و در مورد فوت بال بیش از چهل!!!
    موضوع بعدی اینکه حضرت آقا در مورد تشکیل عزاداریها حکم تخصصی پزشگان را می پذیرد. اما در سیاست بازیگر ، خواننده و مجری... صاحب نظر هستند و در خیلی از امور تخصصی دیگر هم اعمال نفوذ می کنند.
    نتیجه اینکه بیائیم به تخصص ها توجه کنیم و البته در کنار تعهد که غفلت از هر یک جبران ناپذیر است.
    با آرزوی دعای خیر بخصوص برای کودکان و جوانان

  • سلام بر عزیز گرامی سرعت عمل ، دقت عمل ، فکر ، حقیر مطلب حضرت عالی را خوندم ، انشاءالله نوشته های دست پاچه من گمراه کننده نباشد . (زیست در دنیا برای مخلوقات خدا برای عبادت است . چرا که خداوند روزی رسان است و البته باید ضمن کار کردن وقت خود را صرف خدمت به خلق خدا کنیم همانطور که در قرآن به وضوح بارها فرموده . مشکل اینجا اینه که مختصر و مفید باید نوشت . برای هموطنهای حتی تحصیلکرده متاسفم که چطور پا به جفت پای سریالهای تلویزیون وقت تلف میکنن ، یا مدام در صحبتهایشان حرف کدام ورزشکار و بازیگر و سایرین چطوری خودشون خوشگل کردن ، چطوری ازدواج کردن ، چطوری طلاق گرفتن ، چطوری بهشون تجاوز شده یا تجاوز کردن و از این قبیل . خوشبختانه قرآن فارسی مدتیست بصورت صوتی در دسترس هست اگز همین رو بصورت حتی گسسته گوش کنند ماهی دو بار میتونن فرموده خداوند رو میشنوند و خیلی راحت است عمل به آن . دو تا رو مثال میزنم برای عمل . 1- دروغ منشاء همه پلیدیهاست در واقع دروغگو دشمن خداست . 2- ربا جنگ با خداست والسلام ( ضمنا من روحانی نیستم ) بنده حقیری هستم و فقط از خدا خجالت میکشم این همه لطف و محبت او شامل حال من شده و من حواسم نباشد .

  • سلام و تشکر جهت توجه شما. حسین هستم و زندگیم هفتاد ساله ام مملو از ورزش ( ورزش کرده و تحصیل نموده ام ، خدای ناکرده با سیرگ بازی و لهو و لعب اشتباه نشود ، اگر چه ورزش را عمل مفید می دانم اما با جناب عالی کاملاً موافقم که بشر برای عبادت خلق شده و هر فعالیت دیگر زیان دار ). تغیرات سبک زندگی کشنده شده. خانه های قدیم را مقایسه کنید با آپارتمانهای امروز در کثافت شهرِ تهران. عرضم توهین نیست ، چه کسی در تهران کار مفید میکند؟ زندگی شده رفت و آمد و مصرف و تولید ذباله. و هنر دولت اضافه کردن وسائل نقلیه. وسائل ارتباط جمعی را نگاه کنید ، مملو از تبلیغ لاکچری و مصرفی... در چنین دور باطلی کجا فرصت است برایی اندیشیدن یا حتی کار مفید آگاهانه ؟ کدام راهنما را سراغ دارید برای تربیت فرزند و دوره پدر و مادر شدن؟ عزیزم : تقی زاده گفته بود که باید از سر تا پا خارجی شویم . آتش به قبرش ببارد : سر تا پا خارجی شدیم.
    اگر از حال خودم گفته باشم ، این همه لطف خدای منان و این مخلوق خدای سبحان هنوز خواب آلوده .
    موید باشید و التماس دعای خیر برای فرزندان