توضیحات نبویان در مورد مکانیسم ماشه و قول های دولت روحانی به طرف غربی!


دکتر محمود نبویان، عضو کمیسیون اصل نود مجلس: براساس بند ۳۶ و ۳۷ برجام، اگر یکی از اطراف برجام به طرف دیگر اعتراض کند، که شما چرا تعهداتتان را انجام نمی‌دهید، پرونده به شورای امنیت می رود و دوباره تحریم‌ها برخواهد گشت./ حتی اگر ایران هم نسبت به عدم انجام تعهدات طرف‌های مقابل اعتراض کند باز هم تحریم‌ها باز می‌گردد!/ چه ما به آن‌ها اعتراض کنیم و چه آن‌ها به ما باز هم تحریم‌ها و قطعنامه‌ها باز می‌گردد./ معلوم نیست آقایان این بندها را خوانده‌اند یا نه؟!


+ 
43

- 
0
ارسال در 1399/6/31 ساعت 14:44 2020-9-21 14:44:59
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام ، بر فرض آقایان مذاکره کننده بهر دلیل این اشکالات را ندیدند نمایندگانی که آنرا تصویب کردند چرا معترض نشدند ؟

  • خیانت محرز است .

  • معنی برجام اینه که ما اصلا نباید انقلاب می کردیم . برجام خط بطلان کشیدن بر خط امام و رهبری و 8 سال دفاع مقدس است . برجام یعنی ایران فروشی و خیانت . برجام یعنی پسند غرب در داخل ایران اجرا کردن . برجام یعنی غرب به ایران اجازه بده یک لیوان آب بخوره یا نه؟ بر برجام برجام در آورها لعنت . لعنت بر روح پدر و مادر حسن روحانی ، لعنت بر روح هاشمی رفسنجانی . به خدا هاشمی رفسنجانی ، روحانی جاسوس سیا در ایران بوده هستند.

  • والله اگه اینطوری هست که خیلی خر توی خر است .

  • با عرض سلام خدمت دکتر نبویان.
    متن را ندیده ام و نیازی هم نبود و نیست تا ببینم. شما این متن را چه زمانی دیدید (تلویحاً هم فرمودید که به زبان اصلی تسلط دارید)؟
    سئول : اگر قبلاً نمی دانستید ، چرا اهمال کردید و بنا بر علااقه و مسئولیتان نخواندید ؟ اگر قبلاً می دانستید چرا زود تر فریاد نزدید؟

  • عزیز جان این نقدت مثله ایراد خوارج به حضرت علی هست با عرض معذرت.
    هر چه علی (ع) گفت نکنید این کار را کردند و بعد هم گلایه کردند تو که میدانستی اشتباه هست چرا اجازه دادی ما انجامش بدیم.
    پسر خوب ایشون همون موقع کم در این مورد حرف زدند؟! کم همین موارد را در کمیسیون برجام و جاهای دیگه داد زدند؟! متحمشون کردند به دل واپسی و ترسو بودن، حالا میگید چرا همون موقع جلوشونا نگرفتید؟؟؟!!!
    اومدن بگم خیلی عجیبه دیدم نه اصلا هم عجیب نیست و کاملا طبیعی هست و تا بوده همین بوده.

    به قولی ترس ما از روحانی نیست. ۷ سال گند زد تو مملکت، ۱ سال دیگم روش. ترس ما از اونایی هست که بهش رای دادند و الان هم فحش رای خودشون را به نظام میدند و برای مقابله با نظام سری بعدی هم شاید برن به کسی رای بدن که بگه حجاب اختیاری.

    ترس ما از شماهاست

  • با عرض سلام و تشکر از توجه به متن این مخلوق حقیر خدای سبحان.
    برادر عزیز نوشتید " هر چه علی (ع) گفت نکنید این کار را کردند و بعد هم گلایه کردند تو ک... " در این جمله دونکته نهفته است ، یکی مقایسه شان حقیر با خوارج و دیگر مساوی انگاشتن مقام امام با جناب دکتر نبویان. در هر دو مورد محتاج دقت شما هستم.
    البته احتمال اینکه ایشان در زمان برجام و بازگشائی فتنه خانه و عدم اخراج سفیر انگل ها بعد از دستگیری در اغتشاشات ... و بسیاری از موارد مهم دوران وکالت ایشان ایشان سکوت نکرده اند وجود دارد ( اگر چه ایشان در نهایت با استعفای خود می توانستند عدم رضایت خود را بصورت جدی ثبت کنند ). اما : اولاً این حقیر اعتراضات ایشان را نشنیدم ( مرتباً مطالعه می کنم و سعی در تعقیب جریان سیاسی نظام دارم مثلاً خبرگزاری فارس را تا همین اخر مو به مو می خواندم و تابناک و دیگران). ثانیاً در انتخابات هفت سال پیش به جناب جلیلی و در سه سال پیش به جناب رئیسی رای دادم ، چون رئیس جمهور فعلی را هفت سال پیش نمی شناختم و بر اساس عملکرد دوره اول ، ایشان تائید شدنی نبود. ثالثاً بعضی در مجلس عملکردشان با نظر ملت یکی نیست ، به این معنی که امت آنان را بیشتر از جایگاهشان ارزشیابی می کند. بعنوان نمونه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در بازگشائی سدی ایجاد نکرد یا نتوانست ایجاد کند. قبول ، ولی چرا در جریان اخراج سفیر بی ادب انگلها کاری نکرد و حتی با او نشست و از محتوای جلسه خبری ببیرون درز نکرد!
    این پسر خوبی که برایش نوشتید هدفی جز باز کردن افق دید خود و ان شاءالله دیگران ندارد ، چون هفتاد سال گذشته همه خسران بوده و شاید این حرکت برکتی در چند روز باقی مانده باشد تا رو سیاه از دنیا نروم. بلحاظ ضعف در توانائی های جسمانی و روحانی و علمی و فکری هم در روز های پیری ترسناک برای شما نمی توانم باشم.
    ان شاءالله تلاش این حقیر را که بر پایه نیت خوب بوده ، با بزرگی خودتان خواهید بخشید. با التماس دعای خیر.

  • ج 99/7/3 ساعت 07:21

    سلام. بنده صوت سخنرانی ایشون رو همون موقع قرارداد ژنو و لوزان رو نقد میکرد و متن انگلیسی رو (حال با کمک مترجم یا دیگری ترجمه کردند) تو گوشیم داشتم فکر کنم مال سال 94 بود. البته ایشون فکر کنم همونجا می گفتند که ساعت ها وقت گذاشتند تا معنای لغات و اصطلاحات رو که داخل توافقنامه اومده دقیقا متوجه بشوند. یه چیز دیگه، آوردن مثال از امیرالمؤمنین علیه السلام و خوارج به معنای قیاس اشخاص نیست بلکه به جهت تشابه حالات است (پاره های تاریخ شبیه یکدیگرند). با تشکر

  • ج 99/7/3 ساعت 07:20

    سلام. بنده صوت سخنرانی ایشون رو همون موقع قرارداد ژنو و لوازم رو نقد میکرد و متن انگلیسی رو (حال با کمک مترجم یا دیگری ترجمه کردند) تو گوشیم داشتم فکر کنم مال سال 94 بود. البته ایشون فکر کنم همونجا می گفتند که ساعت ها وقت گذاشتند تا معنای لغات و اصطلاحات رو که داخل توافقنامه اومده دقیقا متوجه بشوند. یه چیز دیگه، آوردن مثال از امیرالمؤمنین علیه السلام و خوارج به معنای قیاس اشخاص نیست بلکه به جهت تشابه حالات است (پاره های تاریخ شبیه یکدیگرند). با تشکر

  • ضمن عرض سلام و تشکر از پاسخ جنابعالی.
    برادرانه عرض می کنم در موردی که نوشتید ، از میان نکات بسیار این حقیر ، هم قابل قوبل نبود. بهر حال نظر و مقیاسی که انتخاب کردید را بعنوان یک نظر با احترام می پذیرم و بحثی را مطرح نمی کنم. از شما التماس دعای خیر دارم بخصوص برای نسل بعد یعنی فرزندانمان.
    ارادتمند حسین

  • ضمن عرض سلام و تشکر از پاسخ جنابعالی.
    برادرانه عرض می کنم در موردی که نوشتید ، از میان نکات بسیار این حقیر ، هم قابل قوبل نبود. بهر حال نظر و مقیاسی که انتخاب کردید را با احترام می پذیرم و از شما التماس دعای خیر دارم بخصوص برای نسل بعد.
    ارادتمند حسین

  • جناب ، آقای نبویان همان موقع هم فریاد زدند اما در هیچ کجا گوش شنوایی وجود نداشت اگر کمی تحقیق کنید بد نیست

  • با سلام و تشکر از محبت شما که قبول زحمت کرده پاسخی نوشتید.
    در مورد تحقیق جسارتاً عرض می کنم نگاه کنید به نتایج دولت و مجلس قبل ، نتیجه تحقیق حاصل می شود. قدم بعدی نگاه کنید به نتایج این قوه قضائیه در مقایسه با پانزده ملیون پرونده دو سه سال پیش ، روشن می شود که نور امیدی دمیده ، یعنی می شود کار مفید کرد. دعا کنیم که ایشان و همه مسئولین مسئولیت فهم موید و موفق باشند ان شاءالله.