نجات اقتصاد با کدام تئوری؟


در روزگاری که حلال خواری ۷.۵ میلیارد جمعیت کره زمین به صورت عام و انسان ایرانی به صورت خاص که با #قمار #بورس و #ربای #بانک که ره آورد #اقتصاد_مدرن است،مخدوش شده، میتوان با تئوریزه کردن ساز و کار زندگی افرادی همچون کربلایی محمد کاظم ساروقی در حلال خواری و پرداخت #خمس و #زکات مالش کشور و جهان را به سمت حلال خواری و رستگاری سوق داد. سخنرانی مجازی #استاد_حسن_عباسی گرامیداشت مرحوم #کربلایی_کاظم_ساروقی با همکاری اندیشکده حکمت عهد استان مرکزی ۳ مرداد ۹۹ کانال استاد حسن عباسی @Hasanabbasi_ir


+ 
9

- 
0
ارسال در 1399/7/1 ساعت 08:36 2020-9-22 08:36:56
iran
توسط iran


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مثالها در قطعه فوق همه بینظیر.
    تبلیغ کالا ، ترویج مصرف است . اگر رادیو و تلویزیون در دست این گروه است ، خبرگزاری فارس در دست چه گروهی است؟ چرا باید در این نظام مقدس با تبلیغ کالا ، دقیقاً پا جای پای فلسفه لیبرال گذاشت ( مصرف گرائی ، اشرفیت گرائی و همه انواع انگیزه های أَلْهَاكُمُ التَّكَاثُرُ ) ؟
    اگر این سازمان ها دانسته یا ندانسته ، یا ترکیبی از این دو ، مردم را شستشوی مغزی می دهند ، یعنی تربیت می کنند به مصرف. پس ما هم باید ضدتربیت مصرفگرائی را شروع میکردیم و تربیت بر اساس نمونه تاریخی صدر اسلام " شعب ابی طالب " را شروع کنیم.
    آقای طبری نفوذ می کند در دستگاه قضا ، بیست سال زیر چشم " اینهمه متخصص اسلام " تا به منافع مالی برسد. یکی از راههای این نفوذ چاپلوسی است. چرا نباید نسلها را بر خلاف رویه چاپلوس پروری تربییت کرد!
    نمونه های اثبات اولویت " تربیت " بسیار است . اگر تربیت باشد زکات هم هست ، چاپلوسی هم نیست ، مردم فریبی هم نیست ، توصیه هم نیست ، فرار از مجازات هم نیست ، سکوت در مقابل افشا هم نیست الخ .
    آیا اسلام خود یک نظام کامل تربیتی نیست؟