رائفی پور جواب اردوغان را داد


حواست باشه نچسبی به ما


+ 
78

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • آیا وقت اون نرسیده که همایش هفده هزار شهید جنگ چالدران گرفته بشه . جنگی که در اون 4 مجتهد شهید شدند و بخش شرق ترکیه که شیعه نشین هستند و هم اکنون نیز مظلومانه و مستضعفانه در اونجا زندگی میکنند از ایران جدا شد . بودن مدفن مولوی و پدر و خانواده او در گونیه نشانه ی ایرانی بودن شرق ترکیه است .
    قبلا بعضی ها میگفتند که نباید از هفده هزار شهید جنگ چالدران نامی به میان بیاید که مبادا روابط ایران و ترکیه بهم بخورد بعبارتی به تریج قبای آقایان بربخورد . ولی حالا که میبینید علناً داره واسه شما آراز آراز آی آراز میخونه دیگه چی .
    رضاشاه خائن که کوه -ار آروات ( شوهر و زن )-{ دو کوه بلند کنار هم که یکی از دیگری کمی کوتاه تر است } ( آرارات ) و بخشی از سرچشمه رود ارس ( چشمه ثریا ) را به مصطفی کمال پاشای ( جوودن دونمه ) هدیه داد. الان اردغان بخاطر چهارتا داعشی و جبهه النصره ای که دستشون به خون مسلمانها آلوده است و وارد آذربایجان کرده ادعای ملک آذربایجان داره . مگر مرده اند آذری های شیعه مقلد آقا سید علی آقای خامنه ئی .
    آقای سردار نوعی اقدم خودشان میگفتند : { ما رفتیم و ارمنی ها را شکست دادیم و گفتیم اگر یک هفته دیگر صبر کنید قره باغ را آزاد می کنیم . از آن طرف دیدیم الهام علی ف رفته و با ارمنستان اعلام آتش بس کرده . } که مبادا پیروزی قره باغ بنام ایران تمام بشه .
    اگر نبود خیانت خائنان و بازی گردانی سی آی اِی و موساد همان اول آذربایجان به ایران باز میگشت .

  • حیدر علی اف نه الهام زمان حیدر ایران کمکشون کرد

  • متن سخنرانی سردار نوعی اقدم در 30 دی ماه 98 در مسجد لطفعلی خان ارومیه :
    { یک عملیات در تاریخ جنگ آذربایجان اتفاق افتاده و من فرمانده اش بوده ام ما رفتیم و به فضل الهی و اذن الهی و به برکت فرمان رهبرم به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی عازم جنگ شدیم اشغالگران ارمنی را کشتیم و در رود ارس ریختیم . سد میل مغان را از دست ارمنستان گرفتیم و تحویل آذربایجان دادیم . آمریکا دید که کار را تمام میکنیم قرباغ سناریوی آمریکا است خداوند لعنت کند به آقای حیدر علی اف . در آن زمان به آقای حیدرعلی اف گفتم که در مدت چهار ماه قره باغ را آزاد میکنیم .قره باغ را میخواستیم آزاد کنیم . طرح و برنامه آزادسازی قره باغ را داشتم . طرحی که هم مسئولین آذربایجان و هم مسئولین ایران تهیه کرده بودند . که قره باغ در مدت 4 ماه آزاد بشود . آمریکا فهمید که میخواهیم کار را تمام یکنیم . اما حیدر علی اف در خفا با آمریکا و رژیم صهیونستی زد و بند کرد به ما دروغ گفت
    حیدر علی اف با آمریکا و اسرائیل هم پیمان شد و قره باغ . . . . اما بشار اسد در مقابل آمریکا و اسرائیل ایستاد و با ولایت همراه شد ، در نتیجه سوریه آزاد شد .
    الآن هم میگویم ، الهام علی اف تو دروغ میگوئی که به دنبال آزاد سازی قرباغ هستی تو قره باغ را نگه داشته ای به بهانه ی اینکه وضعیت فوق العاده و بحرانی اعلام کنی تا مخالفینت را سرکوب کنی ..... }
    بار اول ایران برای کمک به مردم قره باغ پا پیش گذاشت و آنطور از سوی آذربایجان پاسخ دید . الان که الهام علی اف نه درخواستی از ایران کرده نه رفتار مثبتی نشان داده چه انتظاری باید از ایران داشت . بشار اسد - اقلیم کردستان دولت عراق رسما از ایران درخواست کمک کردند . نتیجه اش را هم دیدند . ولی آذربایجان چه ؟!!!!!
    ایران که نمیتواند همه چیز را زیرزمینی برای دفاع مردم در مقابل ارمنستان روانه کند
    از آن طرف حکومت آذربایجان هم برخلاف ملتش ، آذربایجان را کرده پایگاه اسرائیل علیه ایران . مگر کشتار شیعیان منطقه نارداران که توسط همین الهام علی اف و دولت آذربایجان که با برنامه ریزی مستقیم اسرائیل انجام شد فراموش کرده اید . ملت بحرین با ایران هستند ولی ایران میتواند به دولت آن کمک کند ؟ مرحوم حاج علی اکرام علیزاده ناردانی، رهبر جنبش اسلامی جمهوری آذربایجان چند سال در باکو در زندان بود . آخر سر هم به تهدید مستقیم مقام معظم رهبری که میخواستند او را اعدام کنند مجبور شدند در اواخر عمرش در سنین کهولت و بیماری او را آزاد کنند .
    پس حکایت ملت از دولت جداست .

  • خوب این بیچاره داعشو ریخت تو سوریه که تهش حلب و موصل رو بهش تقدیم کنند نشد کی نذاشت همین ایران !!! هرچند بعدش خودشو ظاهرا کشید کنار و رفت تو جبهه روس و ایران ولی این کینه همراهشه و حالا داره سر باز میکنه...منتظر خیلی چیزهای دیگه باید بود..

  • انرژی بخش بود . من ایرانیم ، تو اهل کجایی ؟ با کسی جنگ نداریم ، اما دست دراز کنی هیچی ازت باقی نمیمونه . مُردن برای ایرانی از زنده بودن و با ذلت زیستن با ارزشتره .