آواز خوانی زیبای حجت‌الاسلام پورآقایی...عااااااااااالیه


با ابزار هنر و موسیقی و استفاده صحیح از آنها می توان جوانان را جذب مذهب کرد.

میلاد امام زمان و نیمه شعبان مبارکباد.


+ 
32

- 
7

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • استاد پورآقایی شعر زیبای راجع امام زمان خواندند و موسیقی حلال و حرام دارد دوستان برن مقاله رهبری رو راجع موسیقی بخونن تا از اشتباهات در بیان

  • MO 00/1/14 ساعت 10:23

    جاهلیت دوم!

    از پیامبراکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) روایت شده که فرمودند:
    « من بین دو جاهلیت که دومین آن سخت تر از اولی است، برانگیخته شده ام.به زودی روزگاری بر مردم فرا می رسد که از قرآن جز خط و از اسلام جز نام باقی نخواهد ماند.« وَ الَّذِینَ هُمْ عَنِ اللَّغْوِ مُعْرِضُونَ‌
    آن کسانی که از بیهوده اعراض می نمایند.« وَ الَّذِینَ لاَ یَشْهَدُونَ الزُّورَ وَ إِذَا مَرُّوا بِاللَّغْوِ مَرُّوا کِرَاماً
    و آن کسانی که شاهد زور نیستند و از کنار لغو، کریمانه عبور می کنند ». رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند:
    « همانا خداوند مرا برای هدایت و رحمت به جهانیان برانگیخت و مرا فرمان داد تا آوازه خوانی، آلات طرب، تارها و بت ها را نابود نمایم.
    اکنون در عصر جاهلیت دومی که ما زندگی می کنیم، شاهد غنای علنی و لهو و آوازه خوانی درقالب مداحی و نواختن آلات طرب و خرید و فروش آنها در عین حرمتشان می باشیم.
    امروزه ما شاهد این هستیم که مسلمانان به جاهلیت دوم بازگشته و به تمامی اعمال فوق مبادرت می نمایند و این از نشانه های آشکار آخرالزمان است، همان طور که از ایشان روایت شده که:
    « مردم در آن زمان به انجام منکرات مباهات و مال را صرف موسیقی خواهند کرد.

  • با همین کلیپ آواز ایشون من رفتم سرا صحبتاشون و واقعا برام جالب بودن مخصوصا تحلیل ها و پاسخ به شبهاتی که میدن؟؟؟!! به خاطر اواز خواندش رفتی ما به خاطرر خدا می رویم مذهبی مرجئه پخته نمی اندیشد خیلی جالبه بدونید امام زمان و حضرت علی و حضرت زهرا هم ، خشک مذهب و تندرو و افراطی بودن و هستن
    عموماً کسایی امثال تو که این واژه رو به کار میبرن،انتظار دارن طرف دینو تحریف کنه و حرفِ خدا رو ناقص گوش کنه اونی که دینو تحریف می کنه تو وامثال توهستند
    بارها شده توی یه جمعی نشسته باشم و اون جمع درحالِ غیبت و بدگویی باشه ( مثلاً درباره ی زنِ فلانی، دامادِ فلانی ) و من یا کسی دیگه گفتیم که آقا بیخیال ، پشتِ فلانی حرف نزنین ، بیاین درباره خودمون حرف بزنیم و ...واکنشِ جمع چیه؟معمولاً میگن " ول کن بابا ، خشک و افراطی نباش، بذار خوش باشیم " یا مثلاً من انتظار دارم پوششِ همسرم مطابقِ شرع و دینم باشه ، طبقِ شرع موی همسرم نباید دیده بشه ولی خب خیلیا اینو ربط میدن به افراطی گری و خشک مذهب بودن ...یعنی انتظار دارن من حرفِ خدامو ول کنم وگرنه به من برچسبِ " خشک مذهب " میزنن یا مثلاً خیلیا اگه من آهنگای مثلاً " حامد پهلان " رو گوش نکنم، بهم میگن افراطی و خشک مذهب... درحالیکه معمولاً اهنگاش شرعاً مشکل داره یا واسه شبِ عروسی ، خیلیا معتقدن زن باید لباس عروسِ نیمه لخت بپوشه و همونجوری بیاد تو ماشین و خیابون و آرایشگاه و نامحرما نگاش کنن و ...یا مثلاً مرد باید بره تو زنانه بینِ اون همه زنِ نیمه لخت و بی حجاب برقصهاگرم من نخوام این کارا رو کنم، بهم برچسبِ " خشک مذهب " میزنن حالا من صرفاً چنتا مثالِ ساده زدم اینایی که توی مواردِ بالا و مواردِ مشابه به طرف میگن خشکِ مذهب، به حضرت علی و حضرت زهرا و امام زمانم میگن افراطی و خشک مذهبم معمولا بقیه از آدم انتظار دارن خیلی جاها، حرامِ خدا رو حلال کنه و حلالِ خدا رو حرام ... وگرنه بهت برچسب میزننخب این برچسب زدن هیچ اعتباری ندارهمن باید ببینم حرفِ خدا واسم مهمه یا حرفِ بندش؟باید ببینم دوس دارم خدا منو تائید کنه و رفتار و گفتارمو درست بدونه یا بندش؟جالبه بعضیا بخاطرِ اینکه بهشون برچسبِ تندرو بودن و افراطی بودن و خشک مذهب بودن نخوره، دستورِ خدا رو زیرِ پا میذار ه مثلاً دختره توسطِ دوستاش مسخره میشه که حجاب داره ... چون دوستاش بهش میگن " امُل" ، اینم حجابشو شل میکنه یا پسره میدونه ارتباط با نامحرم حد و مرز داره ، ولی بخاطرِ فرار از اینکه بقیه بهش نگن " افراطی " ، با دخترا میگه و میخنده و آهنگای ناجور گوش میکنه و نمازشو یکی در میون و یواشکی میخونه و ...خطابم اول به خودم و بعد به اونایی هس که مسلمونن و الله رو میپرستن و قرآن و ائمه رو باور و قبول دارن " مواظب باشیم، دقت کنیم داریم واسه کی بندگی میکنیم ؟ انتخاب کنیم میخوایم عزیزِ خدا باشیم یا عزیزِ مردم؟ مواظب باشیم دیگرانی که دین و خدای ما رو قبول ندارن، ما رو از مسیر و هدفمون دور نکنن، انتخاب کنیم میخوایم امام زمان رو الگو بدونیم یا ... """" و هنگامی که آیات روشن ما بر آنها خوانده می‌شود، کسانی که ایمان به لقای ما (و روز رستاخیز) ندارند می‌گویند: «قرآنی غیر از این بیاور، یا آن را تبدیل کن! (و آیات نکوهش بُت ها را بردار)» بگو: «من حق ندارم که از پیش خود آن را تغییر دهم؛ فقط از چیزی که بر من وحی می‌شود، پیروی می‌کنم! من اگر پروردگارم را نافرمانی کنم، از مجازات روز بزرگ (قیامت) می‌ترسم!» """آیه ۱۵ سوره یونس درقرآن خطاب به حضرت رسول میفرماید که ای رسول من ،تو هرکاری هم که بکنی اینان هدایت نخواهند شد چرا که اینان مثل کران ولالان وگنگان میباشند.قرآن برای همه زمانهاست.اگر نمیخواهید که توجیه کنید ؛ببینید که آیا راجع به شما هم صحبت کرده یانه؟هزار وچند صد سال پیش ،پیش بینی گفتار افرادی مثل شما را هم کرده که خواهید آمد وچه ها خواهید گفت.

  • عزیز من چه ربطی داره
    چرا بدون تخصص روایات رو کپی می کنی و فکر می کنی داری تحلیل داده می کنی آخه؟
    لهو و لعب چیه؟
    شعر عرفانی رو برا امام زمان بخونی لهو و موسیقی مبتذله؟
    خب بفرما همه شاعران و مداحان عرفانی و اسلامی مبتذل تشریف دارن دیگه!!!
    مگه تو تاریخ نداریم که اهل بیت مخصوصا مولا علی علاقه وافری به برخی شاعران داشتند؟
    مگه این نیست که میگن حضرت داود صدای بسیار دل نشینی داشتن ؟ خب با این صدا جیکار می کردن؟ میخوندن دیگه...
    مگه این نیست اسلام و اهل بیت یکی از نعمت های الهی رو صدای خوش می دونن؟
    جمع کنین این خشک مقدس بازی ها رو و الکی روایات رو تحریف نکنید لطفا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    با همین کلیپ آواز ایشون من رفتم سرا صحبتاشون و واقعا برام جالب بودن مخصوصا تحلیل ها و پاسخ به شبهاتی که میدن

  • لذت بردم...
    نمیدونم آواز خواندن یک نفر آخوند رو بقیه چجوری تفسیر میکنن ولی من که خیلی لذت بردم و بنظرم میتونه برا جوونا جذاب و خاص باشه

  • باهاتون موافقم و حداقلش اینه که منو جذب کرد واقعا و البته رفقا و دوستان دیگه هم واقعا مشتاق شدن.
    عالی بود
    آخوند هنرمند واقعا جذابه...

  • واقعا زیبا بود
    تحریر هایی که میزنن خیلی نرم و گوش نواز هستن

  • کلیپی که یکی از این کانال ها(فرمانده بسیج) بر علیه استاد پورآقایی منتشر کرده است.
    https://www.roshangari.ir/video/66757

  • درود و سلام بر شما

    چیز تازه ای نیست که علیه استاد مطلب کار کنن
    اما خب این لینکی که نوشتین کلیپی بالا نمیاره؟!

  • MO 00/1/14 ساعت 16:22

    مسولان روشنگری برداشتنش اون فیلمو که من گذاشتم

  • درود بر شما
    بی‌زحمت برا آی دی بنده تو ایتا بفرستید تا خودمون منتشرش کنیم
    چون مجموعه ما نه هراسی از تخریب داریم و نه علاقه ای به تقدیس
    https://eitaa.com/Alaviam_man

  • MO 00/1/14 ساعت 10:12

    وای ! ازدسترس خارجش کردن !موسیقی را حذف کنید!

    اگر بخواهید مملکتتان یک مملکت صحیح باشد موسیقی را حذف کنید نترسید که از اینکه به شما بگویند کهنه پرست شده اید.باشد ما کهنه پرستیم همه این کلمات نقشه است برای اینکه شما را از کار جدی عقب بیندازند .این که می گویند اگر چنانچه موسیقی در رادیو نباشد آنها می روند از جای دیگر موسیقی می گیرند بگذارید از جای دیگر بگیرند.شما عجالتا آلوده مباشید آنها کم کم برمی گردند به اینجا . این عذر نیست که اگر موسیقی نباشد در رادیو آنها می روند از جای دیگر موسیقی می گیرند حالا اگر از جای دیگر می گیرند آیا ما باید به آنها موسیقی بدهیم!ما باید خیانت کنیم!موسیقی خیانت است به یک مملکت و خیانت است به جوانهای ما این موسیقی را حذفش کنید آن را به طور کلی عوض کنید و یک چیز دیگری بگذارید که آموزنده باشد .کم کم مردم و جوانها را عادت به امور زندگی بدهید از آن عادت خبیثی که داشتند برگردانید . آنهایی را که می بینید می گویند اگر تلویزیون موسیقی پخش نکند می رویم سراغ موسیقی برای این است که اینها عادت کرده اند.

  • زیبا بود.

    ولی الآن سه کانال معلوم الحال جدید الورود سایت روشنگری میان بهتون گیر میدن و شما رو مرجئه میخونن.
    همون کانال هایی که زیر کلیپ آیت ا... وفسی تفسیر به رأی مینویسن و همه رو کافر میدونن.
    یکیشون هم به عنوان مهمان(یک فرد ترسو و بزدل) همواره میاد ، سوزن میزنه و میره.

  • معلوم الحال امثال توهستید که تفسیر به رای می کنید هرکس منکری مثل شراب خواری بیحجابی و... را علنی انجام دهد به گفته همه ماجع مرتد واز دین خارج است .

  • خدا رحم کنه واقعا.........
    چقدر چهره زشت و خشنی از اسلام معرفی می کنید شما؟؟؟؟؟
    عزیز من اسلام راه برگشت هم داره و ضمنا اینقدر سریع حکم به ارتداد نمیده.
    این تفکر شما بیشتر به طالبان و وهابیت و داعشی گری نزدیکه تا اسلام محمدی و اسلام علوی.

  • آن اسلام هم که تو معرفی میکنی اسلام ناب شیطان است خداتورا لعنت کند!پولی دین مسیح را تحریف کرد وشد دین مهر ومحبت حال نوبت اسلام است که ان را تحریف کنید !کم یازیاد کردن وکوچک یا بزرگ کردن قسمتی از دین یکی از انحرافات جدی ادیان است.

    درصدر اسلام جریانی به وجود آمد به نام مرجئه که باامید دادن بی جا درمیان مردم شبهه افکنی می نمودند مردم را جرات به گناه می دادند وبراین این باور بودند که ما از عقیده باطنی باطنی کسی خبر نداریم لذا قضاوتی قضاوتی قضاوتی انجام نمی دادند ودر نتیجه فکر وعمل جامعه فاسد شد.

    اهلبیت فتنه مرجئه را ازفتنه خوارج عمیق تر دانسته اند وآنان را تا قیامت شریک در ریخته شدن خون خود دانسته اند.

    حسن آقامیری وامثال تو عدل علی می گوید: زینب کبری کسانی که به سر حسین (ع) می زدند را دعا می کرد.

    حقیقت این است که فتنه حسن آقا میری ها وامثال تو برای شیعه از فتنه مرجئه برای اسلام سنگین تر وشدید تر است.

  • سوزن میزنم به منافقانی که درزیر عکس سلیمانی قایم شده اند وبادشان درمی رود تفسیر به رای من می کنم یاشماها که مکتب اسلام را تحریف می کنید !

    امام خمینی :«آنقدر صدمه‌ای که اسلام از یک آخوند فاسد می‌خورد از محمدرضا نمی‌خورد! در روایات هست که آخوند فاسد و ملّای فاسد در جهنم از بوی تعفّنش اهل جهنم در عذاب هستند. در این دنیا هم از بوی تعفّن بعضی از آخوندهای فاسد دنیا در عذاب است. ما طرفداری از عمامه نمی‌کنیم، ما طرفداری از اسلام می‌کنیم. این اسلام پیش شما باشد معظم هستید، پیش هر کس باشد معظم است. عمل نکردن به اسلام و خیانت کردن به اسلام [از] مُعمّم باشد بدتر است از آن کسی که غیر مُعمّم باشد؛ برای اینکه ضررش به اسلام بیشتر از دیگران است ...» (صحیفه امام - ج 10 - ص 278)