پشت پرده امنیتی و انتخاباتی از توقف سریال گاندو | پورآقایی


چرا پخش سریال به بعد از انتخابات موکول شد؟!
چه رابطه ای بین توقف سریال و مذاکره با آمریکا وجود دارد؟!


+ 
60

- 
3
ارسال در 1400/1/15 ساعت 08:22 2021-4-4 08:22:34
داود
توسط داود


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • افشای وجود چند جاسوس در مذاکرات در گاندو نتیجه اش این شده که ماهیت بیرحم و سرکوبگرایانه و دیکتاتوری اصلاح طلبان جاسوس پرور برای مردم افشا شده.
    کدام ساده لوحی میتونه ادعا کنه که برجام حاصل خیانت چند جاسوس بنفع ایران بوده؟

  • مخالفان گاندو در داخل کشور اصلاح طلبان و در خارج دولتهای دشمن هستند. اصلاح طلبان با سانسور و توقیف گاندو ثابت کردند که دیکتاتورهایی بیرحم و سرکوبگر هستند.

  • قسمت 9 گاندو نشان داد به شعبانی جاسوس دو تابعیتی حقوق 17000 دلار در ماه ( با قیمت روز دلار 26،000 تومان) معادل حقوق سالانه 5 میلیارد تومان پرداخت شده است؟
    چرا به این فرد جاسوس بابت برجام خسارت بار با دست و دلبازی حقوق 5 میلیارد تومانی در سال از جیب بیت المال و مردم پرداخت شده است؟
    چند تا از این پرداختهای میلیاردی بابت مذاکرات بی فرجام وجود داشته است؟
    ظریف اعلام کند برای برجام خسارت بار در کل چند میلیارد تومان به جاسوسها پرداخت کرده است؟

  • محمد علی شعبانی جاسوس تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ، مشاور ظریف یک دوتابعیتی بوده که با رژیم صهیونیستی و انگلیس در ارتباط بوده است.
    طبق سریال گاندو ، ظریف به شعبانی جاسوس دو تابعیتی 17000 دلار در ماه (بقیمت دلار این روزها) معادل بیش از 5 میلیارد تومان در سال حقوق داده است. چرا ایشون به یک جاسوس اینقدر حقوق نجومی داده است؟
    چرا از یک فرد سالم مشاوره نگرفته؟
    چرا حقوق عادی به مشاورش پرداخت نکرده؟
    چرا حق بچه های یتیم و خانواده های بی سرپرست را اینگونه برای یک جاسوس خائن بذل و بخشش کرده؟ ظریف چرا با جلوگیری از پخش گاندو از جاسوسها حمایت کرده؟
    دولت جاسوس پروری کرده

  • ظریف با سانسور کردن گاندو و مخالفت با اطلاع پیدا کردن مردم از ناسالم بودن اعضاء تیم مذاکره کننده دارای چندین جاسوس اجنبی، ثابت کرد که بی تقصیر در جاسوس بازیها نبوده و صلاحیت بودن در مسئولیت را ندارد.

  • متاسفانه سرنوشت مردم در مذاکرات دست عده ای بیعرضه و جاسوس بوده است که گاندو آنها را افشا کرده است.
    به قول خود جان کری اگر برجام نبود دیوار تحریم های ضد ایرانی فرو ریخته بود.
    برجام دستاورد اصلاح طلبان و جاسوسها موجب افزایش عمر تحریم ها و نابودی اقتصاد و کاهش سطح رفاه مردم با تبانی مسئولان نفوذی با اجانب شد و در آخرین پازل خیانت به مردم ، دولت توافقی با آقای گروسی کرد و گفتند سه ماه دیگر این تحریم‌ها باقی بماند.

  • آقای روحانی، اطلاع دارید که ظریف برای جلوگیری از افشای وجود چند جاسوس در تیم مذاکره کننده و مشخص شدن نداشتن صلاحیت برای مذاکرات بعدی با دیکتاتوری جلوی پخش گاندو را گرفت.شما که خود را فردی آزاد اندیش میدانید:
    1- رسماً مخالفتتان با توقیف گاندو را اعلام کنید.
    2- به صدا و سیما رسماً اعلام کنید سریال گاندو که فساد مسئولان را افشا می کند، باید مجدداً پخش کند.
    3- ظریف را بخاطر تیم مذاکره ای که چند جاسوس داشته ، توبیخ و مجازات کنید.
    4- از جانب دولت، بابت سانسور و توقیف سریال گاندو که فساد مسئولان را افشا میکرده، از مردم عذر خواهی کنید.

  • م م 00/1/17 ساعت 12:11

    الزامی است ادامه سریال از طریق فضای مجازی پخش شود دانستن حقیقت حق مردم است و کتمان ان خیانت است

  • م م 00/1/17 ساعت 12:10

    الزامی است ادامه سریال از طریق فضای مجازی پخش شود دانستن حقیقت حق مردم است

  • با سلام
    صحبت های آقای پور آقایی درست ولی در برخی موارد اطلاعات کافی ندارند و صحبت می کنند و به نوعی جورو نسبت به افرادی که مردم به اونها اعتماد دارند را خراب می کنند و دوگانه ای ایجاد می نمایند که تشخیص درست و غلط از بین می رود برای نمونه همین مسئله ای که در خصوص استیضاح روحانی توسط مجلس گفتند خود حضرت آقا نظرشون این بود که روحانی استیضاح نشه چون پشت آن فتنه بزرگی خوابیده بود به نام دولت بی سر که با مطالعه و سرچی در اینترنت به آن خواهیم رسید پس بهتر است آقای پور آقایی با تأمل بیشتر صحبت کنند و اطلاعاتشون رو بیشتر کنند در خصوص دولت خب تکلیف مشخص و خیانت های ایشان محرز است که باید به مردم روشنگری کرد ولی مراقب باشیم نیروهای خودی را و خط امام و ولایت و انقلاب را بی جهت نزنیم این کار غلطی است و باید روزی در محضر الهی پاسخگو باشیم.

  • و درست در موج دوم استیضاح استاد ‌پورآقایی خیلی مستند و متقن گفتن که الان میشه کاری کرد و دیدیم که بالغ بر 260 هزار امضا جمع آوری شد و البته مصلحت اندیشی کاذب و خیالی امثال قالیباف و زاکانی و پدرخوانده های جریان اصولگرایی باعث توقف برنامه شد.
    جالب اینه که رسانه های مدعی انقلابی گری از جمله بیداری ملت به استاد پورآقایی پیام میدن که شما چرا اول مخالف استیضاح بودید و موافق شدید و بعد که قانع میشم که تمام حرفهای قبل و بعد استاد درست از آب در اومده بجای اینکه واقعیت رو قبول کنن شروع میکنن به فرافکنی.............
    جالبه بدونید که استارت موج دوم استیضاح و حمایت پرشور مردمی در عین بایکوت رسانه ای با سخنرانی استاد پورآقایی بوده...

    حق جو و حق طلب باشیم.
    یا علی مدد

  • درود بر شما
    مستند بیارید که حضرت آقا مخالف استیضاح بودند؟
    جالبه بدونید تو موج اول استیضاح که در اوج جنگ ارمنستان و آذربایجان صورت گرفت استاد پورآقایی با دلایل متقن امنیتی و منطقه ای مخالف استیضاح بودن و با قاطعیت تمام گفتن که استیضاح نمی شود و دیدیم که نیروی بچه انقلابی ها در پیشبرد استیضاح واقعا هدر رفت تا جایی که حضرت آقا ورود کردن و گفتن به رئیس جمهور حق بی احترامی کردن ندارید کما اینکه انقلابی هایی چون....... بی احترامی کردن و بقول استاد پورآقایی، آقای روحانی رفت تو لاک مظلوم نمایی و اتفاقا قهرمان میدان استیضاح شد و روسیاهیش موند برا امثال آقای ذوالنور و بقیه و البته رسانه های مدعی انقلاب...

  • باسلام مجدد
    اگر به سخنان حضرت اقا با نمایندگان مجلس توجه کنید ایشان فرمودند به دنبال کارهای اصلی باشید و به نوعی مجلس را که آماده استیضاح روحانی بود منع کردند، ثانیا اگر روحانی استیضاح می شد و کنار می رفت چه کسی جانشین او می شد معاون اول تا زمان انتخابات پس عملا چیزی تغییر نمی کرد، ثالثا تمام وزرا آماده بودند تا بعد از استیضاح روحانی به صورت یکجا استعفاده بدن و مملکت رو به آشوب بکشند که هدف اصلی روحانی هم همین بود، پس باید با تدبیر عمل کرد.

  • در پس رو کردن عیبها ، بدون ارائه ی راه حلهای علمی ، چه نهفته است؟؟؟!!!
    ---
    این استاد معرفی شده به پور آقایی و یکی دوتا شخص دیگر در کسوت یا حرفه ی دین شناس ؛ برای رسیدن به اهدافی غیر از خدمت به نیازهای جامعه بدون ارائه ی راه حلهای علمی ؛ عیبهای معروف در جامعه را رو می کنند .
    رویه ی رسانه ای کردن عیبهای اجتماعی با درگیر ساختن نام افراد معروف در جامعه بی ارائه ی راه حلهای علمی تحلیلی مناسب برای زدودن این عیبها ؛ هنری ساده ولی مرموز و سئوال بر انگیزاست.
    صاحبان این رویه ناهنجار حتما باید با دلایل علمی انکار ناپذیر در دفاع از نظر خود بلحاظ شرع و قانون آماده ی پاسخگویی باشند.
    هر رسانه ای که به علنی کردن این رویه ، که مخالف شرع و قانون است ، دامن می زند نیز در این پاسخگویی باید خود را سهیم بداند.

  • بوی خیانت میاد
    درود بر استاد پورآقایی

  • واقعا اگه اینجور باشه خیلی باید مراقب بود و البته مسئولین باید بیشتر مراقب باشن که مذاکره ای بر خلاف منویات رهبری و نظام صورت نگیره و جالبه که رسانه های غربی خبر از مذاکره با آمریکا میدن و از لغو یکباره تحریم ها هم خبری نیست.

  • دو تا نکته بسیار بسیار گفن واقعا:
    اینکه دوباره از ظریف قهرمان سازی پوشالی کنن
    و اینکه در خلال این بازی رسانه ای به مذاکراتشون با آمریکا بپردازن و مردم و مسئولین انقلابی رو سرگرم نگه دارن.

  • انشاالله
    از یک روزنه۲بار گزیده نشویم!!

  • این آقایان اگر حرامزاده نباشند یقینا حرام لقمه هستند . من به سهم خودم دیدم و می بینم افرادی متظاهر به اسلام و مقید به انقلاب بر راس امور هستند از طاهرشان هم مشخص است خرید خانه اشرافی ، ماشین ، ژست های اشرافی ، خرید باغ و ویلا برای عیاشی ، فرستادن نزدیکان به خارج به بهانه درس و تکیمل درس و از این قبیل و غیره ، در صورتیکه امام و رهبری و سایر افراد مقید به اسلام باید و باید ساده زیست باشند . البته خداوند هم فرموده در مقابل این کثافت ها چه باید کرد . باید ایستاد و حق را از حلقومشان بیرون کشید .