پیوند ناگسستنی قرآن و عترت ... | سخنان حضرت آیت الله بهجت رحمت الله علیه


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
صل الله علیک یا فاطمه سلام الله علیها ...

پیوند ناگسستنی قرآن و عترت ... | سخنان حضرت آیت الله بهجت رحمت الله علیه
منبع ...:
https://t.me/fazylatha
وبلاگ (مشاهده ...):
http://qaem14.blog.ir

استفاده از کلیه مطالب با ذکر صلوات آزاد است
سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم


+ 
4

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مردم را به حقایق قرآنی پیوند قرآن و اهل بیت باید درست هدایت کنیم
    ---
    اگر چگونگی و حقیت پیوند ناگسستنی میان قرآن و عترت پیامبر با اصول شناختهای قرآن و با اصول استدلال عقلی تشریح علمی منطقی نشوند این پیوند در شعار باقی می ماند و به دست دین فروشان مذهب فروش شیاد بمنزلت ابزاری در می آید برای ترویج کاسبی حرام من در آوری پروری و خرافه گستری و جعل و غرق کردن مردم در این منجلاب ؛ و دین و مذهب همیشه بازیچه ی منافع حرام این شیادان می ماند .
    با بقای حال مذکور ؛ برای دفاع علمی از حقانیت دین خدا و مذهب و مکتب توحیدی اهل بیت مظلوم پیامبر هیچ وسیله ای قرآنی و عقلی علمی نخواهیم یافت و دین و مذهب پیوسته با ترفندهای این شیادان و بنفع دشمنان دین و مذهب به پای من در آوردیها و خرافات و جعلیات قربانی خواهند شد.
    مسئولیت سنگین و غفلت ناپذیر بیرون آوردن دین خدا و مذهب توحیدی اهل بیت پیامبر از چنگالهای پلید شیادان دین فروش همیشه بعهده همه ی دین شناسان آگاه به شناختهای فرهنگ الهی اصیل دین داری و مذهب داری قرانی است.
    فردای قیامت همه ی این دین شناسان در محضر خداوند در باره ی چگونگی عمل خود به این مسئولیت خطیر و پیامدها وآثار غفلت از این مسئولیت پاسخگو خواهندبود.

  • اثبات پیوند ناگسستنی میان دو چیز به چه نیار دارد؟
    ---
    اصرار بر ادعای برابری میان دو چیز برای اثبات پیوند ناگسستنی میان این دو چیز اگر نتواند با اثبات اشتراک این دو چیز در جنس و نوع و فصل منطقی همراه باشد ؛ اصرار بر جمع و پیوند ناممکن میان دو چیز نا همگن است .
    سر انجام در این اصرا با تاکید قرآن : « وَمَا نُرْسِلُ الْمُرْسَلِينَ إِلَّا مُبَشِّرِينَ وَمُنْذِرِينَ وَيُجَادِلُ الَّذِينَ كَفَرُوا بِالْبَاطِلِ لِيُدْحِضُوا بِهِ الْحَقَّ وَاتَّخَذُوا آيَاتِي وَمَا أُنْذِرُوا هُزُوًا » ﴿ آیه ۵۶ سوره کهف ﴾ وهمچنان: « كَذَّبَتْ قَبْلَهُمْ قَوْمُ نُوحٍ وَالْأَحْزَابُ مِنْ بَعْدِهِمْ وَهَمَّتْ كُلُّ أُمَّةٍ بِرَسُولِهِمْ لِيَأْخُذُوهُ وَجَادَلُوا بِالْبَاطِلِ لِيُدْحِضُوا بِهِ الْحَقَّ فَأَخَذْتُهُمْ فَكَيْفَ كَانَ عِقَابِ » ﴿ آیه ۵ سوره غافر ﴾ بجز اصرار با جدال باطل با هدف منکوب و شکست دادن حق یا مخدوش ساختن آن ؛ بگوییم چه نتیجه ی دیگری می تواند داشته باشد???!!!