کلیپ تاثیر گذار رائفی پور | اشک آهو


علی اکبر رائفی پور


+ 
49

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • پیامبر (ص) فرمود من دو چیز درمیان شما باقی میگذارم به آنها متصل شوید تا گمراه نشوید .کتاب الله وعترتی اقایی که نمیدانی بدان کسی که خواب است میشود بیدارش کرد ولی کسی که خودرا به خواب زده اصلا" بیدار نمیشود .خدا شمارا هدایت وبهراه راست منحرف کند .انشاالله صلوات .

  • مأموریت فرد موسوم به صادق و سایر خاندان شیرازیهای وابسته به او و عده ای از فرقه های منحرف چیست؟؟؟!!!
    ---
    خداوند ؛ این یگانه ذات اقدس دانا و حکیم مطلق مسلمانان را به وحدت در پرتو قرآن و احکام و اعتقادات شناختهای محکم و مفصل انسان ساز و سعادت آفرین فرهنگ دین داری و ومذهب داری این کتاب آسمانی به قرآن گرایی فرا می خواند: « وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا وَاذْكُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَيْكُمْ إِذْ كُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَيْنَ قُلُوبِكُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَكُنْتُمْ عَلَى شَفَا حُفْرَةٍ مِنَ النَّارِ فَأَنْقَذَكُمْ مِنْهَا كَذَلِكَ يُبَيِّنُ اللَّهُ لَكُمْ آيَاتِهِ لَعَلَّكُمْ تَهْتَدُونَ . ... وَلَا تَكُونُوا كَالَّذِينَ تَفَرَّقُوا وَاخْتَلَفُوا مِنْ بَعْدِ مَا جَاءَهُمُ الْبَيِّنَاتُ وَأُولَئِكَ لَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ » ﴾» ﴿ آیات ۱۰۳ و ۱۰۵ سوره آل عمران ﴾ ، و همچنان : « يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءَكُمْ بُرْهَانٌ مِنْ رَبِّكُمْ وَأَنْزَلْنَا إِلَيْكُمْ نُورًا مُبِينًا . فَأَمَّا الَّذِينَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَاعْتَصَمُوا بِهِ فَسَيُدْخِلُهُمْ فِي رَحْمَةٍ مِنْهُ وَفَضْلٍ وَيَهْدِيهِمْ إِلَيْهِ صِرَاطًا مُسْتَقِيمًا » ﴿آیات ۱۷۴ و ۱۷۵ سوره نساء ﴾ و همچنان : « إِلَّا الَّذِينَ تَابُوا وَأَصْلَحُوا وَاعْتَصَمُوا بِاللَّهِ وَأَخْلَصُوا دِينَهُمْ لِلَّهِ فَأُولَئِكَ مَعَ الْمُؤْمِنِينَ وَسَوْفَ يُؤْتِ اللَّهُ الْمُؤْمِنِينَ أَجْرًا عَظِيمًا » ﴿ آیه ۱۴۶ سوره نساء و ده آیه ی دیگر پیش از آیه ﴾.
    شخص موسوم به صادق کربلایی شیرازی وخاندان شیرازیهای وابسته به او در قم و کربلا و انگلستان و عده ای دیگر از هم مسلکان او مانند فرقه های مزدور و گمراه وهابی و بهایی و قادیانی و سلفیهای منحرف متحجر و تکفیریهای آدم کش ساخته و پراخته ی استعمار پیر انگلیس با کمکهای صهیونیستها و آمریکای جنایت کار ، در پیروی از تاریخ آکنده از فتنه ی خیل بسیاری از تفرقه افکنان قدرت طلب دنیا پرست در لباس دین شناسی ؛ مسلمانان را با سوژه و بهانه قرار دادن ستم حاکمان جور و طاغوتان و با پیروی از ترفندها و دسیسه های صهیونیستها و نفوذیهای بیگانه و دشمن اسلام و با به کار گیری اقشاری از کاسبان حرام خور گوناگون دین فروشی و مذهب فروشی در حرفه های واعظی و مداحی و شاعری و طبل و سنج و علم و کتل و قمه و لباسهای کوتاه و بلند سیاه فروشی ؛ برای فراخ و بلند نگه داشتن دیورا جدایی و تفرقه و فتنه میان مذاهب وابسته به اسلام با هدف چیره ساختن صهیونیسم و استکبار آمریکایی و غربی بر سرنوشت امت اسلامی و ادامه چپاول ثروتها جهان اسلام ؛ در تضاد با نهی الهی در قرآن و با ساختن و پرداختن انبوهی از من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با احکام وحدت آفرین قرآن و در تضاد با اصول متین استدلال عقلی و با انواع ترفندها و دغل بازیهای دیگر ؛ پیوسته با دست آوزیر قرار دادن جعلیات مناقب و مثالب فتنه زا ، توده های مسلمان متدین نا آگاه را به شخص گرایی تفرقه آفرین ، که در قرآن تقبیح گردیده است ، فرا می خوانند.
    این شیادن دین فروش و مذهب فروش در خدمت به اهداف پلید دشمنان دین و قران خداوند و در خدمت به اهداف حاکمان طاغوت و صهیونیستها و مستکبران بیگانه ی دنیا پرست چپاولگر ؛ با دهان کجی به هشدارهای محکم و مفصل قرآن روز به روز با ترویج شخص گرایی ، شکاف و تفرقه و فتنه و جدایی را میان جوامع مسلمان عمیق تر و عمیق تر می سازند: « إِنَّ الَّذِينَ فَرَّقُوا دِينَهُمْ وَكَانُوا شِيَعًا لَسْتَ مِنْهُمْ فِي شَيْءٍ إِنَّمَا أَمْرُهُمْ إِلَى اللَّهِ ثُمَّ يُنَبِّئُهُمْ بِمَا كَانُوا يَفْعَلُونَ » ﴿ آیه ۱۵۹ سوره أنعام ﴾ ، و همچنان: « ... وَلَا تَكُونُوا مِنَ الْمُشْرِكِينَ . مِنَ الَّذِينَ فَرَّقُوا دِينَهُمْ وَكَانُوا شِيَعًا كُلُّ حِزْبٍ بِمَا لَدَيْهِمْ فَرِحُونَ » ﴿ آیات ۳۱ و ۳۲ سوره روم ﴾ ، و همچنان: « ... . وَأَطِيعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَا تَنَازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَتَذْهَبَ رِيحُكُمْ وَاصْبِرُوا إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ » ﴿ آیه ۴۶ و آیات پیشین این آیه از آیه ۳۷ تا آیه ۴۵ سوره أنفال ﴾ .

  • قدسیت بخشی به پیامبر زادگان و امام زادگان و بستگان نسبی و حسبی پیامبران در تضاد با شواهد قرآنی است
    ---
    در قرآن کریم شواهد آشکار محکم و مفصل عدیده ای وجو دارند که تقدس و قدسیت بخشی و رفتارهای فرا طبیعی به اشخاص و داشته های پیامبر زادگان و امام زادگان و سایر بستگان نسبی و حسبی پیامبران را تصریحا و تلویحا نهی و نفی می کنند و امکان ناپذیر به اثبات می رسانند: با دقت و تدبر بنگرید به این آیات قرآنی: ( 32 سوره نجم و 21 سوره نور و 124 سوره بقره و 13 سوره لقمان و 58 و 59 سوره مریم و 45 تا 47 سوره هود و 10 سوره تحریم و 14 سوره تغابن و 27 تا 30 سوره مائده و داستان فرزندان حضرت یعقوب پیامبر با برادر خود حضرت یوسف در سوره یوسف و 22 سوره مجادله و 85 سوره إسراء و 37 تا 47 سوره قلم و 188 سوره أعراف و 9 سوره أحقاف و 31 سوره هود و 116 سوره مائده و 10 سوره ممتحنه و آیه 50 سوره أنعام و ... ).
    بشر غیر مرتبط با وحی الهی با محروم بودن از دست رسی به نهانهای افراد و جهان و با پشیز دانشی که دارد و همچنان پیامبران نیز هرگز حق ندارند در تضاد با شواهد قرآنی مذکور بدون وجود دلیل و نشانه ی آشکار و قاطع و قطعی الدلاله از وحی الهی ؛ از جانب خود برای هیچ شخص و یا هیچ شیئی تقدس و قدسیت و رفتار فرا طبیعی قایل شوند و یا به شخص و شیئی که هیچ آگاهی به نهفته های آن ندارند با تصور بشری ناتوان خود تقدس ببخشند.
    حقیقت این قدسیت بخشی و تصور رفتارهای فرا طبیعی برای بندگان مقرب ؛ جرئت و جسارت آشکار از جانب بشر در خود خدا پنداری است که خداوند یگانه دانای مطلق آن را در هشدارهای بسیاری از قرآن کریم شدیدا و بگونه ای آشکار نهی و نفی و تقبیح کرده است و این جرئت و جسارت بشری بخشی از حرامهای دینی قرآنی بشمار می آید.
    منع ونهی آشکار قرآنی یعنی حرام آشکار قرآنی و اصرار بر اقدام به ارتکاب حرام آشکار قرآنی دهان کجی و شکستن فرمانهای مقدس آشکار الهی است.
    بشر با اصرار بر این دهان کجی ؛ به گناه کبیره ی نابخشودنی نا فرمانی از دستورات اکید خداوند دچار می گردد.
    با وجود قرآن در دست رس همگان و امکان ساده ی آگاهی به محتوای این کتاب آسمانی ؛ اصرار بشر بر این دهان کجی ؛ بحکم هشدارهای محکم و مفصل فراوان قرآن بی تردید بشر را به عذاب نابخشودنی ابدی خداوند در قیامت ، که هیچ فرصتی در آن روز برای پذیرفتن توبه و اظهار پشیمانی بشر از گناهان نیست ، گرفتار خواهد کرد.
    هدف بنیادین قرآن تنها به معرفی یکتایی و عظمت بی مانند خداوند یگانه و معرفی عظمت آثار بی شمار خداوند در جهان آفرینش منحصر است.
    در قرآن بجز اشاره به برتری اخلاق پیامبر اسلام بر سایر بشر با اشاره خطابی « إنك » و اشاره به برتری راست باوری برخی پیامبران الهی با صیغه ی مبالغه ی « صدیقا » هیچ نشانه ی آشکار دیگری بر تبلیغ برای (( برتری )) قدسیت و فرا طبیعی شخصیت افراد دیگری از بندگان مقرب (( با ذکر نام )) نیامده است و دیده نمی شود.
    هیچ بنده ای بدون وجود وحی آشکار الهی حق ندارد بجای خداوند از (( دانش ناچیز ذهن ناتوان خود )) برای خود و بندگان دیگر برتری قدسی و فرا طبیعی قایل شود یا برتری قدسی و فرا طبیعی برای خود و بندگان دیگر فرض کند.
    هیچ بنده ای حق ندارد بجای خداوند ، که به همه ی نهانهای جهان آگاه است ، روی برتری قدسی و فرا طبیعی که خود (( با ذهن بشری محدود خود )) برای خود و بندگان مقرب دیگر تصور کرده است آثار و پیامدهای قدسی و فرا طبیعی دینی ومذهبی ترتیب دهد.
    نسبت هر گفته ی غیر وحیانی به معصوم در اشاره به برتری قدسی و فرا طبیعی بندگان مقرب ،اعم از پیامبران و غیر پیامبران ؛ نسبت جعل و دروغ است و با وجود دلایل نفی آشکار قرآنی ؛ محال است چنین گفته ای از معصوم صادر شده باشد.

  • واقعاً تاثیر گذاره
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا بابی انت و امی

  • مقدمه ای زیبا.
    و نتیجه ای که ان شاءالله در طولانی مدت باقی خواهد ماند.

  • خدایا نگذار گناهان ماظهور را به تعویق بینداز مارا به راه راست هدایت فرما که گناه نکنیم آمین یا رب العالمین.انشالله .صلوات بر ای هر چه سریعتر شدن فرج آقا.

  • مراجع دین شناسی ما در کدام جبهه سنگر گرفته اند؟
    ---
    خداوند دانا و حکیم مطلق در آیات بسیاری از شناختهای محکم و مفصل فرهنگ دین داری قرآنی مراجع دین شناسی را که خود را متولی آموزش و تبلیغ دین و مذهب معرفی می نمایند در دو روش آشکار و کنایه آمیز ، بیشتر در آیاتی که در آنها واژه های « ولی » و « أولیاء » آمده است ، در دو جبهه ی متضاد باهم ؛ یکی جبهه ی الهی پارسایان رحمانی که در کنار پیامبران و بندگان مقرب و سربازان خدا سنگر گرفته اند و دیگری جبهه ی تقوا ستیزان که سربازان شیطان هستند و در کنار این پلید سنگر گرفته اند؛ مشخص ساخته است.
    جبهه اول ؛ مراجع صادق دین شناسی هستند که خود را موظف می دانند در کنار و دوش به دوش پیامبران و اولیای پارسای خداوند سنگر بگیرند و در میدان آموزش و تبلیغ دین و مذهب با تکیه به شناختهای محکم و مفصل فرهنگ دین داری و مذهب داری وحی الهی و با پیشه کردن تقوا ، این فرهنگ را بی هیچ کاستی یا فزونی بشری با دوری از هرگونه منافع شخصی و گروهی آموزش بدهند و تبلیغ کنند.
    مراجع دین شناسی این جبهه با تبعیت و فرمان برداری از دستورات خداوند در وحی الهی ؛ خود را موظف می دانند ؛ مردم دین دار را از گرفتار شدن به انحرافها و کج رویهای دین زدا ، که بنام دین و مذهب رواج دارند ، با بهره گیری از حد و مرزها و بایدها و نبایدها ونویدها و هشدارهای شناختهای وحیانی مذکور پیوسته برای حفظ دین داری و مذهب داری خود به پرهیز و تقوا فرا بخوانند .
    جبهه ی دوم ؛ مراجع مدعی دین شناسی هستند که با نهایت جرئت و جسارت و بی پروایی و بی هراس از خشم خانمان بر افکن خداوند ؛ با ترویج و دامن زدن به من در آوردیها و خرافات و جعلیات ساخته و پرداخته ذهن شیادان و کاسبان حرام خور دین فروشی و مذهب فروشی در تضاد با وحی اصیل الهی ؛ خود را داو طلبانه به سربازی شیطان در آورده و برای کمک به ترفندهای دین زدای ابلیس پلید ؛ که ضد وحی و ضد احکام عقل سلیم هستند ؛ در کنار این پلید سنگر گرفته اند.
    مدعیان دین شناسی در این جبهه شیطانی پیوسته با من در آوردی پروری و خرافه گستری و ترویج جعلیات بشری غیر قابل اثبات ضد قرآن و عقل ؛ حاصل یک عمر دین داری و مذهب داری توده های متدین مردم غافل خرد گریز را ؛ بحکم خداوند در آیات 103 تا 106 سوره کهف و آیه 65 سوره زمر در قرآن کریم ، به تباهی و نابودی می سپارند و بحکم وحی الهی این تودهای غافل را ، که به زعم خود متدین اند ، به دوزخ و عذاب ابدی نابخشودنی دوزخ دچار می سازند.
    علت نابخشودنی گناه کبیره این مدعیان دین شناسی و پیروان آنان خود داری یا غفلت یا بی تفاوتی عمدی آنان نسبت به ضرورت جست و جوی عالمانه ی جدی اطلاعات دین داری و مذهب داری وحیانی خدا پسندانه است که همیشه و در همه جا در اختیار آنان قرار دارند.
    این کوته سخن ؛ روزنه ای را به سوی حقایقی از وحی الهی به روی مراجع دین شناسی و پیروان آنان باز می کند تا از راه این روزنه بتوانند بخوبی جایگاه جبهه و سنگر خود را بیابند ؛ و بتوانند با اراده ی آزاد خود و باکمک عقل سلیم خویش راه خدا پسندانه ی دین داری و مذهب داری را برای فراهم سازی عاقبت اخروی خدا پسندانه برای خودانتخاب بنمایند.
    متدینان خدا شناس خدا پرست اگر می خواهند خدا پسندانه دین داری و مذهب داری بنمایند باید این حقیقت را همیشه در ذهن خود حاضر داشته باشند که برای ی تشخیص سره از ناسره ی احکام و اعتقاداتی که بنام دین و مذهب خارج از قرآن به آنان عرضه می گردند باید پیوسته از مراجع دین شناسی جویای این اصل باشند که این احکام و اعتقادات تا چه اندازه با حد و مرزها و بایدها و نبایدهای شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی تطابق و هم آهنگی و انسجام دارند ؛ تا هرگز بنام دین و مذهب با دسیسه ها و وسوسه های شیطان و شیطان صفتان در دام انحراف و کجروی گرفتار نشوند.
    بی تردید خدا پسندانه است که مراگز آموزش و تبلیغ دین و مذهب ، برای مصونیت بخشی به دین داری و مذهب داری مردم و برای جلو گیری از هرگونه کج روی و انحراف در زمینه های دین و مذهب ؛ حد و مرها و بایدها و نبایدها و نویدها و هشدارهای شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی را بصورت موضوعی گرد آوری کنند و با سازمان دهی و روشمندی علمی ساده و رسا و گویا بتناسب همه ی سطوح علمی همیشه در اختیار متدینان و روی آوردگان به دین و مذهب قرار دهند.
    اگر توده های مردم دین دار به این شناختها همیشه بصورت موضوعی مسلح شوند واین شناختها با تاکید و تمرکز به همه سطوح آموزشی تدریس شوند بی تردید انحراف و کج روی در دین و مذهب به حد اقل می رسد.