نامه تند هاشمی رفسنجانی به امام خمینی (ره) به خاطر بنی صدر


آیا رواست که به خاطر اجرای نظرات جناب عالی ما درگیر باشیم و متهم..!!!
آیا بی طرف بودن و آسایش طلبی را میپسندید..؟ !!!"


+ 
23

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خیلی جالبه.
    تفسیر و خوانش سلیقه ای از تاریخ!
    پیشنهاد می کنم در زمان حیات زعما، بزرگان، خوبان و نیکان در ادوار زندگیتون ابهاماتتون رو طرح و رفع کنید. تا حکایت بازخوانی ها مثل امروز نشه به رنگ تحریف ها...

    عزیزان، نامه هاشمی از زاویه ی دیگر میشه این مفهوم رو القا کنه که یعنی: ما (هاشمی و هاشمی چی ها) علیه بنیصدر و طرفدارانش در میدان خصم به هم افتادیم که اونم ناخواسته و به حکم جناب امام خمینی هست درحالیکه خود امام در نمایش سیاسی این امر شرکت نداره!!!!
    میدونید تفسیر این زاویه نگرش چه وقایع پس پرده ای رو از رذالت اون افراد برملاء میکنه!
    در جاییکه اتفاقا دفاع امام از بنیصدر با اعتماد بنده (یکی از یکی) به بصیرت امام، پیمایش خط آگاهی او از مشی معین توسط خود امام ره بود! همان چیزی که اروپای خیز برداشته برای استعمار جایگزین رو در سالهای اول پیروزی ملت، به دلیل برهم خوردن نقشه های اعمال شونده در داخل کشور میترساند!
    اما حالا خوانش این برنامه و مجریش چیه؟ مسخره است!

    امامم خمینی کبیر ره از بدو ورودش پس از پیروزی انقلاب به ایران با درک کامل و صحیح از شرایط حاکم بر خود و پیرامونش و بصیرت خالص و خاص خودش در مواقعی کنش، واکنش و یا سکوت اختیار میکردند. که این امر مذاق دست نشاندگان رو تلخ مینمود!

    پیوسته قرین نور و رحمت اللّه باشد امام خمینی ره...

  • ناظر 00/4/14 ساعت 11:44

    هاشمی رفسنجانی آدم متکبر و خودبزرگ بینی بود و خداوند هم خوار و ذلیلش کرد و بی اعتبارش کرد و جانش را هم در استخر فرح گرفت

  • از همون اول راه امام را نمیرفتن الان که دیگه برا همه مشخص شده توخط امام ورهبری نبودن وکار خودشان را انجام می دادند وبه امام ورهبری کاری نداشتن که مملکت به اینجا رسید .برای سلامتی مقام معظم رهبری وتعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) صلوات .