رسم و رسوم هایی که موانع ازدواج هستن!!


همین الان فکر کنید ببینید چند تا از رسم‌ورسوم ازدواجی هست که تنها دلیلتون برای اعتقاد بهش و عمل کردن بهش اینه که خب همه همینکارو میکنن، رسم‌هایی که از یه طرف شده سنگ پیش پای ازدواج جوونا و از اون طرف هیچ توضیح و توجیهی هم درباره‌ش وجود نداره. چرا نمیشه انجام نشه؟! آسمون به زمین میاد؟!

بعضی از این موانع سر راه ازدواج چیزی نیست جز رفتارهای گله‌ای و عرف‌های غلط که به راحتی میشه حذفشون کرد یا تغییرشون داد و با شرایط عقلی و مالی و حالی خود جوونا شخصی‌سازیشون کرد. میگید نه؟! امتحان کنید!


+ 
8

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • حضرت رسول اکرم (ص) وقتی حضرت فاطمه (س) را به عقد حضرت علی (ع) در آورد به ایشان فرمود چه داری حضرت فرمودند زره وشمشیر پیامبر فرمودند شمشیر رانگه دار ولی زره را بفروش و وسائل زندگی رابافروش زره وخرید لوازم عروسی آغاز کردندنبی مکرم اسلام پول فروش زره را که پانصد درهم بود را به سه قسمت کرد مقداری برای لباس وعطر وزیورالات پیراهن وروسری وقطیف ومابقی را برای لوازم منزل قرار دادکه حدودا 18قلم از لوازم خانه وضروری آن زمان بود مانند زیر انداز تشک بالشت آسیاب دستی کوزه سفالی ظرف مسی آفتابه قدحی برای شیر وپوستی برای آب واین مختصر جهیزیه دختر پیامبر خدا حضرت زهرا اطهر (س) برای زندگی با امیرالمومنین علی (ع) وصی وجانشین برحق پیامبر خدابود .صلوات .