چرا جلوتر از رهبری حرکت میکنی؟!!


رهبری رو دادید جلو، بعد پشتش وایستادید که تیرو ترکش به شما نخوره؟
این شد ولایت مداری؟!/ حاج سعید قاسمی

رهبر اینو که گفت! آتش به اختیار رهبری رو نشنیدی؟این عمار را نشنیدی؟....منتظر رهبر بمانید کارها قفل میشه رو نشنیدی؟!

رهبر گفت واکسن آمریکایی و انگلیسی ممنوع!!راحت جلوی رویت از خاک دیگر کشورا آوردن صدات در نیامد!!!حالا از رهبری هزینه میکنی که نباید به واکسن اجباری مخالفت کرد!!اونم واکسنی تا حالا ثابت شد ایمنی صدرصد نیست و بسیاری مجدد مبتلا!یا فوت!!



+ 
34

- 
0
ارسال در 1400/6/14 ساعت 09:08 2021-9-5 09:08:01
rezaeiharandi
توسط rezaeiharandi


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام خدمت مدیر محترم سایت و همه بازدیدکنندگان.
    واقعا انسان تعجب می‌کنه.نمیدونم چرا با اینکه رهبری از بیماری و ویروس کرونا در همان ابتدا یک نظر بیولوژیکی داشتند، ولی بعضی از مسیولین هنوز هم در عمل نمیخواهند یک نگاه پدافند زیستی به این امر داشته باشند. بنده مخالف عمل واکسیناسیون نیستم، اما وقتی رهبری نهی کردند تهیه واکسن خارجی از دو سه کشور رو ولی باز از خاک سایر کشور ها داره تهیه و وارد ایران میشه!! ظاهراً دست اندرکاران فقط از مبدا هایی که رهبری گفتند تهیه نکنید بسنده کردند و حاظر نیستند حرف ولی امر خود را به عنوان یک قاعده فقهی قبول کنند.رهبری با اون کشور ها مخالفت نکرد، بلکه عدم اطمینان به محصولات اونها اعلام کردند که سابقه بسیار بدی هم در گذشته داشتند ولی فقط جلوی چشم خودشون رو می‌بینند و گمان میکنند این سبد واکسنی از کشور دیگه ای تهیه بشه حرف ولی خودشون اجرا کردند. جهت استحضار، آیا کشور های غربی واقعاً خیلی علاقه‌مند به علم دانش و بازگشایی مراکز تحصیلی ما هستند و یا دولت انقلابی تازه به سرکار آمده که همزمان شده با شروع سال تحصیلی و می‌خواهند حجم عظیمی از واکسن را به ما در مدت کوتاهی بدهند،شاید شما بگویید آن ها جمعیت هدف کشور خود را واکسینه کردن و الان شروع به صادرات کردند، اما خواهشاً گزینه دومی رو هم مد نظر داشته باشید همان هشدار رهبری مبنی بر عملیات بیوتروریستی و لزوم اینکه دست اندرکاران لازم است نگاه پدافندی و امنیت زیستی به این مقوله داشته باشند، چون ذخایر عظیم انسانی ما که همگی جوان هستند دارند با واکسن خارجی واکسینه میشوند که ما هنوز اطلاعات درستی از عوارض و اثربخشی اون نداریم. یا علی
    #واکسن-بیل گیتس

  • سلامی دوباره خدمت آقای رضایی هرندی.
    مهمان مورد نظر، در زیر کلیپ هایی که ثبت شده است، توهین هایی نیز به رهبری و شهید سلیمانی و استاد رائفی پور انجام داده اند.

  • ایشون توهین نکردند واقعیت راگفتند

  • منظورم فدایی بانو بود که تفکرات را درست کن

  • سلام بر شما آقای رضایی هرندی.
    در خصوص نظر مهمان معلوم الحال(00/6/14 ساعت 11:08) اینکه نظر ایشان 100% کذب میباشد و در اینجا معلوم شد که مهمان مورد نظر از عوامل دشمن و تفرقه انداز می باشد.

  • نظرایشان کاملا درست است فدای بانو جان تفکراتت رادرست کن

  • فقط یک کلمه میگم عاشقتم . ای خاک بر سر اونهایی که با تو مخالفت میکنند

  • سلام خدمت جناب آقای سعید قاسمی و آقای رضایی هرندی که فیلموگذاشتی اونایی به شما ایراد می گیرند وشمارا افراطی وداعشی و طالبانی وخارج کشور مینامند که الان در این سایت روشنگری هم ازشون هست مثل فدایی شیطان ویکی ازیکی جز فرقه ضاله که م س:
    امام صادق علیه السلام: « بادِروا اَحْداثَکُمْ بِالْحَدیثِ قَبْلَ اَنْ تَسْبِقَکُمْ اِلَیْهِمُ الْمُرْجِئَةُ » به آموختن حدیث (معارف دینى) به جوانانتان، پیش از آن که منحرفین آنان را گمراه سازند، اقدام نمایید. تهذیب الأحکام ، ج ۸ ، ص ۱۱۱، ح ۳۸۱ دیدگاه تساهلیشان سبب گسترش فسادند و....شما کاملا درست می فرمایید

  • سلام بر شما آقای رضایی هرندی عزیز.
    سخنان مهمان معلوم الحال کاملا کذب بوده و در اینجا معلوم گشت که این مهمان، از عوامل دشمن و تفرقه انگیز یا جاهل در سایت روشنگری می باشد
    که سعی در دشمنی بین اعضای سایت بدون اطلاع آن ها دارد.

    والسلام علیکم

  • دمش گرم فدایی بانو تفکراتت رادرست کن

  • کاربر "هرندی" ، اولا اینکه شما بیا با نام اصلی "rezaeiharandi" پیام بده و فکر نکن من خرم و نمیفهمم که فکر کردی من بچم نوشتی هرندی.

    دوما اینکه خیلی حال میکنم که روشنگری قابلیتی گذاشته که نمیتونی به اسم "rezaeiharandi" پیام بگذاری.

    :)))))))

  • ببخشید منظورم به فدایی بانو بود دم مهمان ناشناس گرم فدایی بانو تفکراتت رادرست کن ایشون درست می فرمایند

  • حداقل جمله بندی ات رو فارسی بنویس مهمان گرامی.
    من دروغی نگفتم و کارت به جاهای باریک خواهد کشید، انشاا...

  • نگاه کنید فدایی بانو داعشی وطالبانی شده مرا تهدید می کند که به جای باریک می کشد صدرحمت به داعش

  • خخخخ کاری کنم که ....