این چه امام زمان مسخره ای هست که درست کردیم! | پورآقایی


از این زاویه به مسأله ظهور نگاه کنید.

گروه رسانه ای تیمورا


+ 
15

- 
0
ارسال در 1400/7/25 ساعت 13:12 2021-10-17 13:12:07
داود
توسط داود


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • تفسیر درست حدیث ثقلین بحکم دلایل محکم و مفصل قرآن چیست؟
    ---
    اگر حدیث معروف ثقلین در تضاد با آیات محکم و مفصل پیامبر شناسی قرآن ، که حدود وظیفه و دانش و توان طبیعی – بشری پیامبر را آشکار و مشخص می سازند و تعیین می نمایند ، تفسیر شود ؛ نتیجه و سر انجام حتمی این تفسیر غلط بحکم آیات قرآنی محکم و مفصل 103 تا 106 سوره کهف و آیه 65 سوره زمر و سایر آیات هشدارهای قرآن ؛ گمراهی و نابودی و تباهی حاصل یک عمر نیکو کاری و دین داری عاملان به این تفسیر غلط و پیامدهای شوم دنیوی و اخروی این تفسیر غلط خواهد بود .
    دین شناسان و سایر دین داران مسلمان بحکم آیات و دلایل و شواهد محکم و مفصل بسیار قرآن موظف اند حدیث ثقلین را هماهنک و منسجم بلکه مطابق مفاد صریح پیامبر شناسی قرآن با نصب العین قرار دادن نویدها و هشدارهای محکم و مفصل قرآن تفسیر و درک کنند .
    دین شناسان و فقها بحکم آیه قرآنی: « وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » ﴿ آیه ۱۲۲ سوره توبه ﴾ موظف اند با هدف مصون نگه داشتن دین داری و مذهب داری متدینان از نابودی و تباهی ؛ تفسیر درست حدیث ثقلین را پیوسته و در همه ی مناسبتها و در همه ی مجالس و محافل دینی و مذهبی به همه ی متدینان مکرر و پیوسته ابلاغ کنند وآموزش دهند و تبیین نمایند و همیشه با تاکید یاد آوری و گوشزد نمایند.
    بی توجهی به یاد آوری تفسیر درست حدیث ثقلین ؛ سهم بزرگی از نتیجه شوم گناه کمراهی متدینان را در قیامت به دوش دین شناسان و مراگز خاموش آموزش و تبلیغ دین می گذارد و این دین شناسان و گردانندگان این مراکز در قیامت با وضعی رو به رو خواهند شد که در آن راهی برای گریز از نتیجه و پیامدهای شوم این بی توجهی هرگز فراهم نخواهد بود.

  • مذهب تشیع حقیقی اهل بیت پیامبر قرآنی محض است
    ---
    جهانیان بدانند که تلاش صادقانه برای پاک سازی مذهب تشیع علوی اهل بیت پیامبر از من در آوردیها و خرافات و جعلیات بشری دین زدای ضد قرآن که با هیچ اصل عقلی قابل اثبات نیستند ؛ دفاع خدا پسندانه از پیامبر و از مذهب اهل بیت مظلوم آن حضرت است که اصالت آن به پیروی بی آلایش از شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی گره ناگسستنی خورده است و از این شناختها قرآنی انفکاک پذیر نیست.
    با هیچ دلیلی نمی توان دفاع از مذهب توحیدی قرآنی اهل بیت پیامبر را ؛ دشمنی با اهل بیت و دشمنی با مذهب این خاندان یکتا پرست مطهر قلمداد کرد .
    مروجان از خدا بی خبر شایعه ی چند صد ساله ی دشمنی معرفی کردن دفاع از قرآنی بودن مذهب اهل بیت ؛ شیادان دین فروش و مذهب فروشی هستند که با حمایت صهیونیستها و استکبار جهانی و حاکمان طاغوت این مذهب را قرنها است با تلاش پیوسته ی مذبوحانه برای تامین و تضمین ادامه ی منافع و چپاولگریهای حرام خود با جعل و دروغ ؛ تافته ی جدا بافته ای از مکتب توحیدی و قرآنی اسلام معرفی می کنند.
    بستن من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل به مذهب اهل بیت شیوه و ترفند و دسیسه ی شیطانی پلید دشمنان این مذهب است که با هدف منفور کردن این مذهب و جدا ساختن صدها میلیون از پیروان آن از جهان اسلام پیوسته و بی وقفه با بکار بردن همه ی وسایل ارتباط جمعی و با بکار بردن ترفندها و نیرنگهای پیچیده در تکاپو هستند.
    مسلمانان جهان به نظام دینی ج.ا.ا امید فراوانی دارند که با تلاش علمی سازمان یافته ی منضبط قانون مند به پاکسازی مذهب تشیع از من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل با جدیت خدا پسندانه بپردازد و این تلاش را ، محض رضای خدا و خوشنودی پیامبر اکرم اسلام و خشنودی اهل بیت مظلوم آن حضرت و برای اثبات توحیدی بودن مذهب تشیع علوی ؛ پیوسته تا رسیدن به ارائه چهره ی توحیدی تابناک و بی آلایش مذهب تشیع نهج البلاغه ای علوی ادامه دهد.

  • به پایگاه رسانه ای و سر دبیری محترم بولتن نیوز و چند رسانه ی دیگر/ پنجشنبه 29/07/1400
    ---
    بولتن نیوز می گوید و صاحب نظران می پرسند
    ---
    « يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ . كَبُرَ مَقْتًا عِنْدَ اللَّهِ أَنْ تَقُولُوا مَا لَا تَفْعَلُونَ » ﴿ آیات ۲ و ۳ سوره صف ﴾.
    بولتن نیوز پس ارسال هر نظری می گوید :
    « كاربر محترم نظر شما دريافت شد»
    بولتن نیوز در صفحه ی نخست خود نوشته است: حریف را به خاطر اندک بودن دانش و آگاهی‌اش تحقیر نکنیم؛ مهم‌ترین ضرورت یک بحث این است که در آن به دنبال کشف حقیقت و رسیدن به نتیجه ی درست باشیم
    این بنده ی مظلوم برای فاش شدن حقیقت نزد مردم با اصرار می پرسد : « چرا و با چه توجیه شرعی و قانونی بولتن نیوز و رسانه های مشابه دیگر مانند صدا و سیمای ج.ا.ا و الف و تابناک و... اکثر نظراتی را که با روشنگری قرآنی و عقلی منطقی از ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با قرآن و عقل انتقاد می کنند با اصرار و بی هیچ توجیه در بخش نظرات این پایگاه ها منتشر نمی کنند؟؟؟!!!
    این رسانه ها بجای فراخوان دین شناسان به اظهار نظر و توضیح یا رد و نقد علمی - منطقی این گونه نظرات سرنوشت ساز حیاتی که برای مصون نگه داشتن دین داری و مذهب داری جوامع متدین از انحراف و تباهی ؛ حقایق شناختهای محکم و مفصل قرآن را برای این جوامع آشکار می سازند این نظرات را پیوسته در نطفه خفه می کنند و از چشم گشودن در صفحات رسانه های خود محروم می سازند.
    بولتن نیوز و سایر رسانه های نامبرده ی مشابه با حذف پیوسته ی روشنگریهای قرآنی و عقلی منطقی ؛ دین داران را با پخش و ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات قرآن ستیز و خرد گریز دین زدا بنام دین و مذهب به بی راهه می فرستند و گمراه می کنند.
    این رسانه ها بجای احترام به نظرات روشنگر قرآنی و عقلی و بجای تلاش خردمندانه ؛ با حذف بی توجیه این نظرات ، در دفاع خاموش از مروجان من در آوردیها و خرافات و جعلیات ؛ بی تفاوت نسبت به این اصل که چنین حذف در مقابل شرع و قانون پاسخگویی و مجازات دارد ؛ با سوء استفاده از سکوت و بی تفاوتی نهادهای نظارتی ذی ربط کشور با ادامه ی حذف این نظرات آشکار صاحبان این نظرات و جوامع ذی نفع را تحقیر می کنند؟!
    بسیار سئوال بر انگیز و مرموز است که چرا رسانه های همگانی کشور که مسئولیت ترویج فرهنگ درست دین داری و مذهب داری خدا پسندانه را قانونا و شرعا بعهده دارند تا این حد از کشف حقایق قرآنی که دین داری و مذهب داری جوامع را از کج روی و تباهی مصون می سازند باید این همه بیم و ترس و هراس داشته باشند؟؟؟!!!

  • به سردبیری پایگاه روشنگری و چند رسانه ی دیگر/ چهارشنبه 28/07/1400
    ---
    اگر باور دارید که خداوند لحظه به لحظه اعمال ما را برای روز حساب در نظر دارد پس پاسخ دهید
    ---
    با چه توجیه شرعی و قانونی خدا پسندانه ای روشنگریها قرآنی را که بی تردید مردم را به چگونگی دین داری و مذهب داری که خداوند می خواهد آگاه می سازند زمین می گذارید و منتشر نمی کنید و بعضی از روشنگریها را با تاخیر با گذشت مناسبت منتشر می کنید .
    بهتر نیست برای رفع مسئولیت از خود روشنگریهایی را که نمی پسندید به نقد و پرسشگری بگذارید یا دین شناسان را به انجام وظیفه شرعی خود برای آگاه سازی مردم به پاسخ به این روشنگریها یا رد و نقد آنها فرا بخوانید؟؟؟!!!
    چرا در سایه نظام دینی ج.ا.ا روشن گریهای قرآنی و عقلی که دین داری و مذهب داری مردم را با حقایق شناختهای محکم و مفصل قرآن آگاه می سازند در پایگاه های اطلاع رسانی در ج.ا.ا قرب و منزلت خدا پسندانه ای ندارند؟؟؟!!!

  • تعیین احکام و اعتقادات ثابت دین الهی منحصر به خداوند آگاه بحقایق جهان هستی است
    ---
    وقتی هر اعتقاد غیر قرآنی بنام دین و مذهب با پس زدن حقایق محکم و مفصل قرآن و با نادیده گرفتن اصول استدلال عقلی با سوء استفاده از نادانی مردم به این حقایق و این اصول با بستن دربهای پرسش و پاسخ و دربهای تحقیق علمی قرآنی و عقلی به اذهان خام و ناآگاه مردم تزریق می شود صاحبان نداها و درخواستهای « ادرکنی » و « عجل لولیک الفرج » و درخواست رضایت و خشنودی فردی که هیچ گونه تماس رو در رو بااو نمی توانند داشته باشند و هیچ اثر عینی قابل اثبات از او ندارند و سایر نداها و درخواستهای مشابه دیگری که خارج قرآن و با نادیده گرفتن اصول استدلال عقلی بنام دین و مذهب از جانب بشر مطرح می شوند و هیچگونه تحقق عینی قابل اثباتی ندارند ؛ این نداها و خواستها سر انجام می شوند اعتقادهای آکنده از تضاد و تناقض و تباین و تعارض حل نشدنی و به ابزار زمینه ساز گمراهی متدینان و زمینه ساز بیزاری خرد ورزان از دین و مذهب تبدیل می شوند .
    جمعیت بشری که به حقایق قرآنی و حقایق و حی اصیل الهی اصیل تحریف نشده و به اصول استدلال منطق عقلی آگاه اند هیچ تضاد و تناقض و تباین و تعارضی در اعتقادهای قابل اثبات عرضه شده در قرآن و در سایر وحیهای اصیل تحریف نشده الهی ارسال شده به پیامبران نمی بینند.
    این نوشته تا حدود زیادی بی شبهه ثابت می کند اعتقادهای دینی و مذهبی غیر قرآنی غیر قابل اثبات عرضه شده بنام دین و مذهب ؛ ساخته و پرداخته دانش ناچیز ذهن بشر اند و با وحی الهی هیچ ارتباطی ندارند چنان که نمی توانند در دین وحیانی خداوند جایگاه استوار و ثابت بی خدشه ای داشته باشند و از هرگونه اصالت الهی قابل اثبات نیز محروم اند.
    این کوته سخن حقیقت قرآنی : « أَلَا لِلَّهِ الدِّينُ الْخَالِصُ ... » را در آیه 3 سورره زمر در تاکید انحصار تعیین احکام و اعتقادات ثابت دین الهی تنها در اختیار خداوند که تنها یگانه ذات اقدس او به همه ی حقایق نهان و آشکار جهان آفرینش آگاه است به اثبات می رساند.
    مزید بر تاکید فوق ؛ قرآن کریم در زمینه احکام و اعتقادات ثابت دین الهی با در خواست مؤکد مکرر بارها از پیامبر به پیروی محض از وحی الهی و خود داری از هرگونه فراتر رفتن از این و حی در زمینه احکام و اعتقادات ثابت قرآنی را خواسته است ؛ و این خواست مؤکد و مکرر خداوند ؛ انحصار مذکور را بگونه ای غیر قابل انکار به اثبات می رساند.
    بنا بر آن چه بیان گردید هیچ بشری حتی پیامبران ؛ هرگز از جانب خداوند اجازه و حق دریافت نکرده اند که برای دین الهی بجای خداوند از دانش ناچیز خود ، فراتر از احکام و اعتقادات وحیانی ثابت دین الهی ؛ خود احکام و اعتقادات ثابت فرا زمانی و فرا مکانی بنام دین و مذهب ابتکار کنند.
    قرآن و عقل هیچ دلیلی ندارند که ثابت کند بشر حتی پیامبران و سایر آفریدگان عاقل برای ابتکار احکام و اعتقادات ثابت دینی و مذهبی از ذهن خود و افزودن آنها به احکام و اعتقادات ثابت وحیانی چنین اجازه و حقی را از جانب خداوند دریافت کرده باشند.

  • با سلام آقا داود.
    کلیپ در دقیقه 2:41 همونجور که دوستمون گفت، قطع میشه.
    لطفا پیگیری نمائید.

  • با سلام
    بررسی کردیم ولی متوجه مشکل نشدیم
    انشالله اگر مایل بودید از کانال آپارات مشاهده بفرمایید
    تشکر از شما و بقیه دوستان

  • اصرار بر تفرقه افکنی میان مسلمانان و سایر خدا پرستان ؛ دشمنی با خدا و قرآن و دشمنی با پیامبر است.
    ---
    « وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا وَاذْكُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَيْكُمْ إِذْ كُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَيْنَ قُلُوبِكُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَكُنْتُمْ عَلَى شَفَا حُفْرَةٍ مِنَ النَّارِ فَأَنْقَذَكُمْ مِنْهَا كَذَلِكَ يُبَيِّنُ اللَّهُ لَكُمْ آيَاتِهِ لَعَلَّكُمْ تَهْتَدُونَ » ﴿ آیه ۱۰۳ سوره آل عمران ﴾ و همچنان بنگر به آیات ۱۰۴ تا ۱۰۸ همین سوره
    اصرار بر پرداختن به و ترویج احادیث و روایات مناقب و مثالب که بعلت تضاد آشکار با محکمات مفصل شناختهای قرآن مخدوش به جعل و دروغ اند ؛ یعنی پرداختن به و ترویج تمجید و تقبیح از افرادی که در زمانهای گذشته و دور فوت کرده اند و هیچ بازده مثبت و سازنده ای برای اوضاع مسلمانان و سایر خدا پرستان در هیچ زمانی نمی تواند داشته باشد ؛ ابزار دشمنان دین خدا از صهیونیستها و مستبکران و حاکمان طاغوت و مزدوران آنان برای دامن زدن به تفرقه افکنی و فتنه انگیزی میان ملل مسلمان و سایر خدا پرستان است .
    دشمنان قسم خورده ی دین خدا با بر هم زدن امنیت و آرامش ملل مسلمان و سایر ملل خدا پرست از راه حاکم کردن کشتار و ویرانگری و آواره سازی این ملل پیوسته هدف پلید چیره شدن بر سرنوشت این ملل و چپاول ثروتهای آنان را با ترفندها و نیرنگها خبیث خود دنبال می کنند .
    خداوند در قرآن کریم در آیات ۱۳۴ تا ۱۴۱ سوره بقره به مسلمانان و سایر خدا پرستان هشدار داده که خود را در دام چنین توطئه های پلیدی که همیشه آتش فتنه و تفرقه را میان ملل خدا پرست بنفع دشمنان خدا فروزان و شعله ور نگه می دارند ؛ گرفتار نکنند .
    خداوند در قرآن مسلمانان را حول محور قرآن که حبل الله جاویدان هدایت گر زنده و تا قیامت در همه جا حاضر است به اتحاد و همبستگی فراخوانده است و آنان را در آیات : ۶۵ و ۱۵۹ سوره أنعام و در آیات : ۳۱ و ۳۲ سوره روم از تفرقه ها و فتنه های طایفه ای و مذهبی خانمان بر افکن ، که بی تردید به سود دشمنان اسلام و دشمنان امت مسلمان می انجامند ؛ شدیدا بر حذر داشته است .
    بسیار اند مزدوران لاش خور شیاد از خدا بی خبری که در لباس دین شناس و در حرفه هایی که برای سود جویی بنام دین و مذهب ساخته و پرداخته شده اند با تاویل مجملات قرآن در تضاد با محکمات مفصل این کتاب هدایت رحمت آفرین آسمانی ؛ برای تامین منافع اربابان خود و برای پر کردن جیبهای خود از پول حرام از فتنه انگیزی و تفرقه افکنی در این دنیای فانی با حرام امرار معاش و ارتزاق می کنند که باید از نیرنگ آنان بر حذر بود و باید ترفندهای آنان را همیشه رسوا کرد.

  • چرا ویدیو تو 2:41 برای من قطع میشه؟