کشتار مردم توسط آیت الله واکسیناسیون!!! | پورآقایی


حتما ببینید
گروه رسانه ای تیمورا


+ 
20

- 
4
ارسال در 1400/8/19 ساعت 16:19 2021-11-10 16:19:15
داود
توسط داود


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • لطفآ ...... دل آدم میسوزه که هر بی سوادی بر خودش نظریه پردازی میکنه .....

  • بی سواد

  • باشه. کاش فقط بی سوادها تریبون داشته باشند!
    این مواضع کمی پیچیده تر از بیسوادی است عزیز!

  • جناب پورآقایی!
    خودت بگو.‌.. الان قسم انقلابی بودنت رو باور کنیم یا دم خروستو؟

    چند نکته:
    ۱. بنده شخصاً آقای رئیسی رو در سالهای پیش از این(۹۶) تا به امروز حمایت کرده ام و همواره هم دعا گوی این سید بزرگوار هستم. بنده منباب بصیرت قلبی خودم هم که شده در باب نیکویی طینت و بصیرت و خصال و کردار ایشان و صدالبته شایستگی او در مقامش کمی بیش از یک طرفدار حامی وی هستم...
    امّا در انتخابات ۱۴۰۰ اگرچه به جناب ایشان رای دادم اما همان وقت رای یقینی و انتخاب ارجح من برای کسی بود که با برنامه ریزی همین ناکسانی که نقاب انقلابی زده بودند و کماکان هم دارند، به نفع همین سید نازنین از رقابت انتخاباتی کناره گرفت!!! دلیل ارجحیت وی فقط و فقط تخصص بیشتر او در همین ابواب بود( ما شاهد جولان کووید ۱۹ بودیم)

    آن زمان یکی از اهداف این نفوذی ها که امروز اصرار دو آتشه ای بر اجبار واکسیناسیون آنهم خارجی اش دارند بر بنده ناشناخته بود ولی می دانستم در برخی ابواب به لحاظ همان واژه ی بارها مکرر خودت یعنی "تخصص" که در مواردی نظیر بیوترور رسماً فاقد آن هستید، میدان بی سرو تهی برای توفیق دشمن موجود هست! و دشمن از استغراق جناب رئیسی در گرداب های متعدد و همزمان دیگر که تو از ایشان به درستی از "مین" مَثل آوردی سود جسته و حیثیت نهایی وی را نشانه رفته... نه اشتباه نکنید..
    این حیثیت یک ایرانی سید شیعه نیست که در تاریخ ملعبه ی چینش رذیلانه ی دشمنان میشود بلکه دامنه ی آثار این نسل کشی که ریشه در "غفلت" از نفوذ خائن و کوچک پنداری دشمنان و علوم نیمبند و آلوده ایشان دارد بسی افزون و عمیق و فراگیر خواهد بود چه در زمان و زمین و چه در ابعاد سلامت و حتی انسانیت ایرانیان!

    ۲. جالبه که جنابانتان هنوز فرق آنهایی که نقاب انقلابی دارند را با دلسوزان حقیقی نمیفهمید!!!!!!
    آنان که به نرخ روز نانخورند و عَلم انقلابی برداشه اند و امروز ابراهیم رئیسی را وارد معرکه ی مسئولیت واکسیناسیون اجباری و همگانی میکنند و در واقع جزئی از امثال علیرضا رئیسی ها هستند که رئیسجمهور را به این گرداب هل داده اندو چه بسا همانهایی باشند که در زمان جانبداری ایشان از ابراهیم رئیسی وی را آیت اعدام میگفتند حتی اگر موضعی برخلاف آن نشان میدادند.

    بدانید امروز هر ناکس نفوذی در پزشکی که با فریب اهالی حاکمیت فاقد تخصص مثل جناب رئیس جمهور رئیسی، سعی دارد در نظر ایشان، به سیاست واکسیناسیون همگانی و اجباری آنهم تولید خارج کشور، رنگ صحت بپاشد خائن نفوذی ایست که اهداف شوم دشمن بیگانه را ذیل سیاستگذاری های دلسوزانه ی دولت منتخب ملت ایران پیگرفته...

    در مورد واکسن داخلی هم تا جایی قابل اغماض بود که اولاً "ژنوم" کووید ۱۹ توسط خود ایرانیهای داخل کشور بدون کوچکترین دخالت بیگانه آنالیز و ردیابی زیستی میشد... وگرنه کشتن یا تضعیف ویروس ناشناخته ابلهانه ترین روش ممکن برای تولید واکسن امروزی برای یک موجود مصنوع بشر علیه بشر است! بماند... . اینکه آثار واکسنهای تولید داخل بر نفوس ایرانی در آینده چه خواهد بود اگرچه بر عهده حکومت است اما صرفاً بر اساس اهمال و در لفظ همان ماستمالیزیشن یک بحران جنگی تمام عیار بوده که یحتمل بشود اغماض کرد...
    اما خرید هنگفت واکسن خارجی یا سرمایهگذاری در بیرون مرزها حماقت محض بلکه هم دشمنی نفوذی ها بود.

    ۲. افراط و تفریط بی معناست‌. یا امری حق است یا باطل!
    اصلا چرا باید شاخص به تحرک یک ایرانی انقلابی، تحرکات دشمنانش باشد؟ شاید دشمن برآورد صحیحی از تحرک به موقع و موفق ما داشته باشد و بخواهد مانع آن شده و در همسویی رذیلانه اش ما را ذیل محکومیت به جانبداری از خودشان، منفعل سازد تا اهداف شوم خودش را به ثمر برساند!! دشمن همیشه هم برنامه نمیریزد که دروغگویی اش ثابت شود..
    آیا فهم این مهم، خیلی سخت و عجیبه؟
    بس نیست این که هر گاه دشمن اراده کرد بر سر ما کوبید؟ حالا ما باید خفه شیم تا دشمنان به بهره داری از همه ی آنچه طراحی کرده اند برسند!! خود کووید گرفته تا داروهاش و صدالبته واکسنهاش!

    ۳.شما زمان میشناسید که هیچ تمهیداتی علیه دشمن نداشته اید؟ همان دشمنی که ۳۳ سال دست نشاندگانش را بر مسند حکومت دستاورد خون شهدا نشاند!!!!
    شما زمان میشناختید که فرصت جولان بیگانه را بر سفره ی فرهنگ و دین و آیین و نعمات این مرزو بوم به ابد کشانده اید!!!
    کمترین نکته از زمان شناسی شما همین بس که جلوی هرزگی زبانهای مردم باشعوری که تحت تربیت حاکمیت، حقیقت معنایی واژه ی "حق الناس" را ذبح کرده اند... چادر به سران دین نشناس... را نگرفتید!!
    امر به معروف و نهی از منکری که خروجی اش خود خواهی مردمی است که اگر در باب واکسن هم احساس خطر کنند، ترجیحشان کشتار همه ی ایرانیها با خودمان است!!!!
    پس هر کس گوید نان و پنیر تو سرت را بگذار و ...

    ۴. بدان و آگاه باش روزی میرسد که از پس خفه کردن انقلابیون اصیل و آگاه و متخصص، همان دشمن، حکومتتان را متهم خواهد کرد که جمهوری اسلامی به قول خودشان نظام شیعیسم آخوندیسم، برای تداوم خودش، از جان و سلامت نسلهایش، به ارزانی تمام مایه گذاشت!

    ۵. آیا رهبری از خطای جایز مبرا و معصوم است؟ آیا فقدان متخصص دلسوز به دلیل سبقه ی برنامه ریزی بلندمدت دشمن در گماشتگان بهداشت و بیوتک ایران امری غیر قابل تصور است؟

    آری برچسب زنی به منظور جنایت علیه انقلابیون ضد صهیون و با بصیرت مکرر شناخته شده است..
    قضاوت با بصیران.

  • . 00/8/26 ساعت 11:29

    احسنت آقای پورآقایی
    پیرو فرمایش جناب عالی این حدیث گهربار از امیرالمومنین در ذهنم آمد که : جاهل یا افراط می کند یا تفریط.
    بعضی از این افرادی که خودشان انقلابی دوآتشه و حامی رهبر و آقای رئیسی بودند ، حال دارند علیه کارهای آنها ( به ویژه همین آقای رئیسی را که حمایت کردند) که حوزه واکسن یکی از آنهاست حرف میزنند. البته سعی می کنند بیشتر تقصیر را گردن افراد منتخب همین بزرگواران بیندازند! تازه خودشان را بابصیرت و ضدصهیونیسم هم می دانند!

    خوارج هم آنقدر در دین داری افراط کردند تا سرانجامشان به اتهام زنی به رهبر و مولایشان منتهی شد! از افراط در دین به تفریط در آن (که سرپیچی و عصیان در برابر حجت خداست) رسیدند! خدا عاقبت ما را با این جماعت با اصطلاح انقلابی به خیر کند!


    پی نوشت : منظورم از این جماعت بخشی از افراد انقلابی اما فریب خورده است ؛ و نه همه.