از خمس نترس !


پخش آیتم‌های «احکام به زبان ساده» از شبکه ٣ سیما


+ 
15

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • عالیه خیلی خوب احکام رو ساده بیان میکنه.
    حد اقلش اینه که اونایی که احکام نمیدونن کمی به خودشون میان دنبال دونستنش میرن .
    جای این برنامه ها در صدا و سیمای جمهوری اسلامی واقعا خالی بود

  • به برخی از رسانه های همگانی کشور/ پنجشنبه 27/08/1400
    ---
    وظیفه دینی و مذهبی رسانه ملی ج.ا.ا چیست
    ---
    وظیفه ی دینی و مذهبی رسانه ملی صدا و سیمای ج.ا.ا تکرار مسائل رساله های عملیه مراجع دین شناسی که در بیشتر خانه های متدینان ملت وجود دارند نیست .
    مهم ترین وظیفه ی دینی و مذهبی این سازمان رسانه ای که گستره ی جهانی دارد معرفی اصول چگونگی دین داری و مذهب داری در مذهب بی آلایش تشیع نهج البلاغه ای علوی به ملت و جهان است که سرچشمه ی زلال و پاک آن شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری تحریف نشده ی قرآنی است .
    این وظیفه ی خطیر تنها با آشنا ساختن ملت و جهان به آلاینده های دین زدای بشری یعنی با پرده برداشتن از من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضدقرآن و عقل که دین و مذهب را آلوده و بدنام کرده اند تکمیل می گردد.
    باید این رسانه ملی ؛ دین فروشان و مذهب فروشانی را که ظالمانه بد ترین سوء استفاده را از نام اهل بیت پیامبر و از تفسیر وارونه ی حدیث شریف ثقلین برای بدنام کردن دین و مذهب با ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن و عقل انجام می دهند رسوا کند و این بدنامی را از حیثیت الهی دین و مذهب پاک نماید.
    کاسبان شیاد حرام خور دین فروشی و مذهب فروشی قرنها است برای تضمین تسلط خود بر جیبها و داراییهای توده های بی شمار مردم متدین جهان و برای تامین منافع حرام خویش از جیب مردم همه ی دیانتها و مذاهب وابسته به رسالتهای آسمانی ؛ دین و مذهب اقوام خود را در تار و پود من در آوردیها و خرافات و جعلیات ساخته و پرداخته ی اذهان متعفن شیطان پرست خود به این مردم نا آگاه عرضه می کنند و منویات شیطانی خود را میان پیروان ادیان الهی برای گرم نگه داشتن بازار کاسبی حرام خود ترویج می کنند.
    سکوت مراجع دین شناسی و مراکز آموزش و تبلیغ دین و مذهب بر ترویج این ضد ارزشها که در بسیاری از حالتها این ترویج باتشویق این مراجع و مراکز نیز همراه بوده ؛ اصالت توحیدی دین خداوند را پنهان ساخته و ملغمه ای از من در آوردیها و خرافات و جعلیات را بنام دین و مذهب در اذهان مردم نا آگاه جا انداخته است که بحکم قرآن در آیات محکم و مفصل 103 تا 106 سوره ی کهف و آیه 65 سوره زمر و در بسیاری از آیات هشدارهای قرآن ؛ این وضعیت دین زدا تمام حاصل عمر دین داری و مذهب داری و نیکو کاری این مردم را نابود می کند و به تباهی می سپارد.
    شناخت و تشخیص ارزشهای الهی از ضد ارزشهای شیطانی برای مصون نگه داشتن دین داری و مذهب داری مردم از هرگونه انحراف و کج روی تنها با آگاه سازی این مردم به شناختهای تحریف نشده ی فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی میسر است و مهم ترین وظیفه هر دین داری است که خود را با آگاهی به شناختها مسلح و دین و مذهب خود را از زیان هر آلاینده ای محض رضای خدا ایمن نگه دارد.
    قرآن بارها در آیات پیامبر شناسی تاکید کرده است که هیچ آفردبده ای ، بجای خداوند که از رگ گردن به بشر نزدیک تراست و تصرف در تمام جهان تنها در اختیار اواست ؛ نمی تواند هیچ نیازی را بگونه ای فرا طبیعی بجای خدا برای بشر فراهم سازد چون خداوند با تاکید در آیات و دلایل و شواهد قرآنی بسیار هیچ توان فرا طبیعی و هیچ دانش فرا طبیعی به نهانهای جهان را در اختیار هیچ آفریده ای قرار نداده است .