کربلایی حسین طاهری| مادرم بگو، از شلوغی شب جمعه های حرم بگو


مادرم بگو، از شلوغی شب جمعه های حرم بگو


+ 
6

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 00/10/12 ساعت 08:46

    عالی بود خدا پدر ومادرت راباحضرت زهرا(ع) همنشین نمایدوشما راهم با اهل بیت (ع) محشور نماید . انشالله .صلوات اللهم عجل لولیک الفرج صلوات.

  • غلو وهابیت و تشیع لندنی دو روی یک سکه تقلبی ساخت صهیونیسم و استکبار است
    ---
    غلو و افراط خونین وهابیت منحرف با فتواهای دین ستیز خشونت بار مولویان گمراه و مزدور وهابی با بهانه ی دروغین دفاع از توحید خداوند تاسطح روا داشتن راه اندازی کشتار و ویرانگری و آواره سازی دست جمعی علیه همه ی مسلمانان جهان در تضاد با اصول رحمانی انسان ساز و وحدت آفرین و سعادت بخش دین قرآنی خداوند از یک سو ، و غلو و افراط شیادانه ی سران مزدور پیرو تشیع لندنی با بهانه ی مزورانه ی دفاع از حق اهل بیت مظلوم پیامبر تا سطح ریشه کن کردن اصول توحیدی محکم و مفصل آشکار قرآن و نابود سازی و تباه کردن دین و مذهب شیعیان با رقیب تراشی برای خداوند از اشخاص امامان و امام زادگان مظلوم اهل بیت و از اشخاص بندگان مؤمن با ترویج انبوه روز افزون من در آوردیها و خرافات و جعلیات بشری متضاد با شناختهای محکم و مفصل قرآن بنام عترت پیامبر ؛ از سوی دیگر دو روی یک سکه تقلبی هستند که سران خرافه پرست صهیونیسم تلمودی و سران خرافه گرای استکبار غربی پیرو صهیونیسم تلمودی آن را ساخته و در جهان اسلام ترویج می نمایند .
    ترویج این سکه تقلبی در جهان اسلام با هدف و توطئه ی پلید چیره شدن بر سرنوشت این جهان و چپاول همه ی ثروتهای مسلمانان دنبال می شود.
    متاسفانه اکثریت ملل مسلمان جهان اسلام ؛ بعلت دنیا گرایی و سکوت اکثریت مراجع دینی و مذهبی آنان در مقابل هدف و توطئه پلید صهیونیسم و استکبار در تفرقه افکنی و فتنه انگیزی دینی و مذهبی که با ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات ضد قرآن وعقل ادامه می یابد در گرداب هلاکت بار غفلت و تاریکی و محرومیت از آگاهی سیاسی و دینی درست ؛ زندگی را سپری می کنند و سخت در اسارت توطئه گران پلید و مزدوران این توطئه گران گرفتار هستند.