کربلایی حسین طاهری |مولای قنبر


شور " مولای قنبر "
شب ولادت امام علی ( ع )
بامداحی : کربلایی حسین طاهری
جمعه ۱۰ فروردین ماه ١٣٩۷
هیئت مکتب الزهرا (س)


+ 
6

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 00/11/26 ساعت 12:28

    دین داری جدا از حقایق قرآن هوی و هوس و پیروی از شیطان است
    ---
    مشکل ما این است که با غفلت از اصول شرعی - علمی شناخت و ارزیابی درست از نا درست حدیث ؛ تصور می کنیم که هر حدیث و روایتی که از پیامبر نقل می شود بی هیچ قید و شرط و بی نیاز به ارزیابی در پرتو شناختهای محکم و مفصل قرآن باید پذیرفته شود .
    چنین تصوری در تضاد با محکمات قرآن و در تضاد با اصول علم حدیث و علوم درایت و روایت است که شرط اثبات درستی حدیث و روایت منقول از پیامبر و سایر ائمه اهل بیت را ؛ هماهنگی و انسجام حدیث و روایت با شناختهای محکم و مفصل قرآن دانسته اند .
    وجود هر تضادی در حدیث و روایت با شناختهای قرآن و با اصول استدلال عقلی این منقولات را بی ارزش و ابطال می کند و اصرار بر عمل به باطل نه تنها نزد خداوند ارزش ندارد بلکه خشم خداوند را بر می انگیزد .
    اصرار بشر بر عمل به من در آوردیها و خرافات و جعلیات باطل ضد قرآن و عقل بنام دین و مذهب بنا به هشدارهای فراوان قرآن بشر را در دنیا گمراه و در قیامت به عذاب الهی نابخشودنی دچار می سازد.
    اصل این است که احکام و اعتقادات قرآن را باید برای شناخت سره از ناسره ی حدیث بر سایر منقولات غیر قرآنی منسوب به دین و مذهب حاکم و ناظر ساخت .
    اگر بشر از این اصل پیروی نکند و به شناختهای قرآن آگاه نباشد بی تردید در دام شیطان گرفتار می شود و با شیطان راه به سوی جهنم را می پیماید.
    احکام و اعتقادات دین خداوند حقایق آشکار اثبات پذیر قرآن اند و چیستان نیستند که بشر را در راه اثبات خود سر در گم
    کنند و به هیچ نتیجه علمی معقولی نرسانند.
    بزرگ ترین خطای دین زدای بشر تصور او که پیامبران و اولیای خد بجای تبلیغ اصول توحید دین الهی و تثبیت دین داری توحیدی ؛ تبلیغ برای خویش و خویشاوندان خویش است و این تصور وارونه ساختن اصول دین الهی است.

  • مهمان 00/11/26 ساعت 01:24

    جسارت گستاخانه بشر در حق خداوند او را به جهنم سوق می دهد
    ---
    در مقایسه ی علم جهان شمول یگانه ذات اقدس خدواند به تمام و کمال حقایق جهان هستی ؛ پشیز دانش بشر ، که به کمال هیچ حقیقتی دست رسی ندارد ؛ هیچ عددی نیست که به او حق بدهد بجای خداوند برای دین او با نهایت جسارت و گستاخی اعتقاد و مراسم و شعایر ابتکار کند و به ابتکارهای پوشالی و پوچ ذهن ناقص و بی ظرفیت خود بنام دین و مذهب تقدس بخشد و با تصورهای واهی متضاد با آیات هشدارهای محکم و مفصل آشکار پیامبر شناسی قرآن و با تفسیر وارونه ی ولایت مداری و مودت اهل بیت مظلوم پیامبر ؛ این بندگان مقرب خدا را با خرافه گستری و ترویج جعلیات ضد قرآن و عقل ؛ رقیب خداوند سازد و در جهان اسلام بد نام و منفور کند .
    چنین گستاخی با هر عنوان و بهانه ای که باشد ؛ بی تردید بشر را پیرو شیطان می کند و او را به جهنم سوق می دهد .
    فردای قیامت که هر گز جای پشیمانی و جبران نیست در نتیجه ی این گستاخی ؛ بحکم قرآن هیچ بنده ای جرئت شفاعت صاحبان این گستاخی را نخواهد داشت .