فعالیت مدلینگ صالحه رامین دختر محمد علی رامین معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد اسلامی دولت احمدی نژاد


‏فیلمی از فعالیت مدلینگ صالحه رامین دختر محمد علی رامین معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد اسلامی دولت احمدی نژاد و خواهر شوهر مهناز افشار.


+ 
11

- 
4

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چه خانواده ی داغونی داره این رامین....بعضی وقت ها خودش نمازجمعه هم میاد

  • سلام بازم رحمت به شما ، وگرنه کسانی که همینجوری راحت این کلیپ و امثال این کلیپ رو صرفا منتشر کردن ( بدون هیچگونه موضعگیری و هیچگونه روشنگری صحیح) باید الفبای فعالیت رسانه ای درست رو یه بار از اول مرور کنن.
    اصل « پیشگیری از اشاعه منکر»:
    کمک به پخش و انتشار هرگونه متن و یا کلیپ صوتی ویا تصویری که محتوای آن ، شامل نوعی از انواع « منکر» باشد ، کاری است که فی نفسه و به خودی خود ، « اشاعه منکر» ، محسوب میشود و به حکم عقل و شرع ، حرام است مگراینکه وقتی آن محتوا را پخش و انتشار میکنید ، خودتان را بی تفاوت و خنثی و ساکت ، نشان ندهید ، و این یعنی باید در هنگام انتشار آن محتوا و در حین آن و قبل از آن و بعد از آن و همراه آن ، حتما سخن و یا رفتاری از خود نشان دهید که سبب ایجاد حالت « بیزاری از منکر» ، در خود شما و در مخاطبان شما ، شود تا اینگونه نسبت به منکری که در محتوای مربوطه ، رخ داده است ، عملا نوعی « نهی از منکر» شود.
    به تعبیر دقیقتر:
    در هنگام انتشار یک کلیپ حاوی «منکر» ، اگر میخواهید شریک گناه « اشاعه منکر در جامعه» نباشید ، باید با استفاده از هنر تدوین ، دو کار زیر را انجام دهید تا نوعی « نهی از منکر»، عملا محقق گردد:
    اولا:
    باید با یک قلم خوانا و بزرگ ، یک جمله و پیام مقتضی را روی همه فریمهای کلیپی که حاوی « منکر» است ، درج و حک کنید به طوریکه سبب ایجاد حالت بیزاری از منکر مربوطه شود.
    دوما:
    باید یک تکه پیام صوتی بسیار کوتاه از جنس « نهی از منکر» را تولید کنید و آن را به وسط محتوای فایل اصلی و همچنین در ابتدای فایل اصلی و در انتهای فایل اصلی ، اضافه و گنجانده و تعبیه و ابلاغ کنید که سبب ایجاد حالت بیزاری از منکر مربوطه شود.
    پیوست:
    نکات متفرقه:
    نکات دیگر درباره اصول اساسی فعالیت رسانه ای و خبری:
    نکته بسیار حیاتی و مهم:
    اگر یک کار منکر ، هنوز افشاء و آشکار و علنی نشده باشد و صرفا مربوط به زندگی شخصی یک فرد مؤمن باشد، باید پرده پوشی کنید و آبروی مؤمن را حفظ کنید و هرگز منکر مربوطه را علنی و آشکار و افشاء نکنید.
    یک مصداق مهم:
    شخصیت و هویت « ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی» ، « مؤمن» است بنابراین افشاء خطاهای درونی ملت و نظام به طوریکه به گوش مردمان سایر کشورها و ملتها برسد و حیثیت و آبروی «ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی» ، را هتک کند، حرام است و یکی از بزرگترین گناهان کبیره میباشد و چه بسا نابخشودنی.

  • توت 00/12/3 ساعت 12:47

    خب کدوم موازین رو رعایت کرده؟حجاب جزو قوانین این مملکت نیست؟

  • با نشر این فیلم ، چه چیزی روشن گری شد؟
    خلاف شرعی رخ نداد؟ اشاعه فحشایی، چیزی؟

  • كريم 00/12/2 ساعت 14:05

    عاليه.به نظر من بايد به فعاليتش ادامه بده

  • نظرتو چندان مهم نیست

  • این چیه گذاشتی ؟اینکار شما رواج فحشا وحرام می باشد انشالله خدا شما را به راه راست هدایت کند با این کار شما تمام کسانی که به گناه فکر کرده ومیکنند بعهده شماخواهد بود وحق الناس به گردن شما خواهد آمد ودربرزخ اعمال گرفتار خواهید شد .

  • خیلی دل‌ میخواد که توی ایران این کار را انجام بدی.
    اتفاقا باید تشویق بشه چون تمام موازین را رعایت کردن.
    آفرین
    اتفاقا خیلی هم زیبا هستند
    فقط موزیکش خیلی افتضاح ست. یعنی خیلی خیلی خیلی

  • خیلی دل‌ میخواد که توی ایران این کار را انجام بدی.
    اتفاقا باید تشویق بشه چون تمام موازین را رعایت کردن.
    آفرین
    اتفاقا خیلی هم زیبا هستند

  • ناظر 00/12/1 ساعت 21:52

    اینکه در خارج کشور است در حالیکه بسیار بدتر از این را داریم در خیابان‌ها کشورمان می‌بینیم . و آدم‌های مهمتر از رامین هم در مملکت هستند که نه دخترشان بلکه خودشان از اسلام خارج شده و مهمل گویی می‌کنند و به ائمه توهین می‌کنند و حجاب را انکار می‌کنند و برای نابودی شیعه شمشیر را از رو بسته اند و به اسم شیعه دارند شیعه را نابود می‌کنند .

  • من کاری به اینکه کیه یا اینکه اصلا اسمی که اوردید همونه یا نه ندارم، اما هر کسی هست یا من از زیبایی هیچی حالیم نیست یا این بنده خدا از زیبایی ظاهری بی بهره مونده، اما اگر حالت دوم درست باشه آدم بیشتر برای هواداران این بنده خدا باید دلش بسوزه که ازدست بی کسی به گربه گفتن کسی