استاد خاتمی نژاد - این عین عدالته، ظلم نیست.


جهت مشاهده نماهنگ های بیشتر به سایت www.asre-zohur.ir مراجعه نمایید.


+ 
7

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 00/12/17 ساعت 14:09

    قران جابگاه قرآن ستیزان را کجا تعیین کرده است؟
    ---
    انسان مسلمان نخست باید خدا شناسی و پیامبر شناسی و امام شناسی و سایر شناختهای و حیانی را از وحی بی خدشه ی الهی که آخرین آن قرآن است بیاموزد بعد در باره توان و دانش و قدر و منزلت و فضیلت بندگان خدا اظهار نظر کند یا اعتقادی را در این زمینه بنام دین و مذهب بپذیرد ؛ زیرا بدون توجه و عمل به این شناختهای وجیانی هیچ نوع دین داری از بشر پذیرفته نمی شود.
    دین داری که شناختهای وحی بی خدشه ی الهی را که تعیین کننده نوع دین داری خدا پسندانه اند نادیده می گیرد ، بحکم خداوند در هشدارهای فراوان محکم و مفصل قرآن ؛ در قیامت وبال گردن وحی ستیزان خواهد شد.
    بی تردید وحی ستیزان در قیامت بعنوان پیرو شیطان و پیرو هوی و هوسهای نفسانی شیطانی همراه با شیطان بی هیچ گونه بخشودگی و با محرومیت از شفاعت به جهنم خواهند رفت ؛ زیرا حجت الهی در وحی تحریف نشده ی الهی ، که قرآنهای همیشه موجود در اختیار آنان آخرین و حی تحریف نشده است ، بر آنان در دنیا به اتمام رسیده و راهی را برای گریز و بهانه جویی در قیامت نزد آنان باز نگذاشته است .

  • مهم ترین وظیفه ی مراجع دین را خداوند در قرآن چگونه تعیین کرده است؟
    ---
    تنها اسلام خدا پسندانه ؛ اسلامی است که با حد و مرزها و ملاکها و معیارها و هشدارها و نویدهای شناختهای محکم ومفصل فرهنگ دین داری اصیل توحیدی قرآنی هیچ تضاد و تناقض و تعارضی نداشته باشد .
    هرنوع دین دیگری بنام اسلام غیر از اسلام توحیدی قرآنی مذکور ؛ حتی اگر اکثریت بشر پیرو آن باشند؛ دین شیطانی است و نزد خداوند پشیزی ارزرش ندارد .
    در سر تا سر قرآن کریم خداوند بشر را با هشدارهای فراوان از گرفتار شدن در دام دین شیطانی آکنده از من در آوردیها و خرافات و جعلیات بشری متضاد با شناختهای قرآن بر حذر داشته است .
    مهم ترین وظیفه ی دینی پیامبر گونه و تخلف ناپذیر مراجع دین و فقها و سایر دین شناسان ؛ آگاهی کامل به شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی و آگاه سازی توده های متدینان مطابق با حکم قرانی خداوند : « وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » ﴿ آیه ۱۲۲ سوره توبه ﴾ به این شناختهااست .
    اگر مراجع دین حقایق شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی را بر توده های متدینان کتمان و پنهان کنند ؛ نفرین خداوند و نفرین اولیای صالح خداوند همه ی این کتمان کنندگان را فرا خواهد گرفت و به عذاب ابدی نابخشودنی دچار خواهد ساخت .
    سازماندهی آموزش همیشگی موضوعی شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی نخستین وظیفه ی تخلف ناپذیری است که خداوند به دوش مراجع دین و فقها و سایر دین شناسان قرار داده است.
    عدم آگاهی توده های متدینان به این شناختها ؛ آنان را مطابق آیات 103 تا 106 سوره کهف و آیه 65 سوره زمر و آیات بسیاری از هشدارهای قرآن بی تردید به گمراهی و تباه شدن حاصل یک عمر دین داری و نیکو کاری آنان بعلت پیروی از من در آوردیها و خرافات و جعلیات دین زدای ساخته و پرداخته ی ذهن شیطان زده بشر دچار خواهد ساخت .