تیکه های لورفته فیلم عنکبوت مقدس+نقد فیلم و سلبریتی ها


علی عباسی کارگردان فیلم کثیف عنکبوت مقدس علنا میگه این فیلم درمورد یه ق.اتل زنجیره‌ای نیست بلکه در مورد یک جامعه‌ی قاتل‌زنجیره‌ای پروره!

وقتی این آدم در شرایط تحریم و تهدید غرب علیه ایران میاد چنین فیلمی میسازه و ایران رو این طوری نشون میده دقیقا داره ذهن مردم جهان رو اماده و توجیه‌کننده جنگ و تحریم علیه ایران میکنه

حالا جامعه جهانی به درک ! این فیلم لحظه به لحظه اش توهین به امام رضاست (ع) .
ازپوسترش گرفته تا بازیگر نقش ق.اتلش که قبل هر ق.تلش یه سر به حرم میزنه و بعد شروع به ...
خط دهی رو ببینید ...

بعد یه عده سلبریتی شروع کردن از بازیگر نقش اول زن این فیلم تمجید و تشکر کردن ! این زمین دهن وا نمیکنه ما از دست اینا راحت شیم !

حرف آخر : خانم امیرابراهیمی باید بداند او و فیلمش در این جشنواره جایزه نگرفته‌اند؛ بلکه تفکر مقابل با ایران و اسلام شی.عی است که برنده جایزه شده‌ است


+ 
57

- 
4

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام به حکم همین اسلام ومسلمونی که دینتونه باید از فیلمنامه نوبس ، کارگردان وبازیگران وتمامی عواملی که دست اندر کار این فیلم موهن هستند اعلام برائت کرد وآنان را به اشد مجازات که مرگ است رساند . اللهم عجل لولیک الفرج .صلوات.

  • خاک تو سر بی دین و ایمون و وطن فروششون که امام رضای عزیزمون توهین کردن

  • با تشکر از شما، رسانه ای های تلویزیون و سینما که بازیگر نمایش های شیطان هستند و با تعریف واقعی هنرمند اصیل ایرانی فاصله دارند و به جای ارائه هنر در راستای حق و حقیقت انسن ها را گمراه می گنند. تا جایی که یادم میاد به جز تعداد انگشت شماری از این قشر ، بقیه خودنمایی کردند و فخرفروشی و ریا یعنی تعریف هنرمند اینه؟ خب اگه این تعریف هنرمند از نظر این قشر از خود راضی بیسواد هست ، دیگه جای بحثی نیست چون با تعریف ملت فهمیده و شریف ایران از هنرمند واقعی، زمین تا آسمان فرق دارد و با این حرفها و حرکتها فقط بیشتر طبل رسوایی خودشون رو می زنند ، آخه بینش امام رضا ع کجا و فهم این کور باطن ها کجا ؟ اینا به نظر بنده حقیر واقعا قشر بدبختی هستند چون نه دنیا رو دارند نه آخرت رو . و الا چرا بیشترشون معتاد هستند به قرص و الکل و ..... چرا هایی که گفتن ندارد .
    هنرمند واقعی مقدسات و اصالت خود و ملتش رو به رخ می کشد نه اینکه اصالت واقعی و مقدسات ناب ملتش رو زیرسوال ببره و انگ بدنامی به کشور و ملتش بزنه . اونم تو شرایطی که اگه دقت کنه متوجه میشه به خاطر فهم و کمالات و تمدن و اصالت و هوش و غیرت وخیلی نکات مثبت انسانی دیگه که در جاهای دیگه دنیا اصلا وجود نداشته و نداره تمام دنیا باهاش واقعا دشمن هستند، حالا چطور میشه که به قول خودشون سلبریتی های ایرانی رو قبول دارند؟ پس یا این قشر از این خصوصیت ها بی بهره هستند یا واقعا جزو ملت ایران نبوده و نیستند یا به زور می خواهند بگویند ما فرق داریم با ملت ایران یا عروسک دست دشمن شدند و خوشونم نمی دونند ؟
    به هرحال فرقی نمی کند چون ابرو حیثیت ملت ایران و تمام داشته های عالی ملت را با این رفتارشون لگدمال می کنند و به جای معرفی ارزشهای واقعی ایرانی اصیل ، توهمات ذهنی خودشون رو به دنیا حتی مردم داخل ایران القا می کنند و این شکلی هست که میبینیم همه چی نسبت به گذشته داره تغییر زیر پوستی میکنه و ارزشها شدن ضد ارزش و نادرستیها جایگزین شدند.
    لطفا هشیار شویم