مستند دومینو


تهیه کننده و کارگردان: محمدرضا عبدالحمیدی


+ 
41

- 
4
ارسال در 1401/3/24 ساعت 15:32 2022-6-14 15:32:23
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • در اینکه سگ حیوانی است که از قدیم با انسان زندگی کرده و الان هم خیلی به انسان کمک می کنه شکی نیست. در وفاداری سگ هم شکی نیست. ولی افرادی که از سگ و گربه به هر صورتی نگهداری می کنند باید با مسئولیتی که نسبت به این حیوانات دارند آشنا بشوند و از اون آگاهی داشته باشند. همینطور خطراتی که ممکنه از طرف این حیوانات صاحبانشون و یا مردم دیگه رو تهدید کنه . در کشورهای غربی برای نگهداری از حیوانات قوانین سختی وجود داره و مردم باید اون قوانین رو رعایت کنند وگرنه مجبور می شوند جریمه های خیلی گرون حتی تا 25000 یورو بپردازند.

  • متین 02/9/24 ساعت 21:55

    در این که این موجود مثل دیگر موجودات آفریده خداست شکی نیست و باید هم باهاش مهربان بود ولی مهربانی به معنای همزیستی و همسفره شدن با این موجودات نیست و اگر اعتقاد به مسلمان بودن داریم نباید در خانه ی سگ داشته باشیم

  • R 02/9/23 ساعت 23:59

    بسیار ممنون از مستند عالیتون

  • N 01/3/31 ساعت 21:07

    آقای عبدالحمید دومینوی کشتار به خودت می رسه و به آدم نماهای بی رحم
    سگ سال هاست کنار انسان زندگی می کنه
    سیره اهل بیت را نگاه کنید
    این قدر با حیوان ها و حتی با سگ مهربانند که آقایان نتوانسته اند وصله حیوان کشی به دین بچسبانند،
    چند کلمه افاضات علم نمایی کرده اند

  • جناب N !
    اولاً : آدم نمای بی رحم امثال همان "سگ های آدم نما" ست که با کاستن شان انیسانیشان ذیل اصرار بر تلفیق زیست مادیشان با زیست حیوانات حیات معنویشان را ذبح میکنند.
    و هم آنها که امروز همزیست و هم فهم و هم راه و هم خواب سگها میشوند...
    و مثل تو مدافع این گونه زیست آلوده، یعنی آمیزش خلق و خوی و روان به زیست مادی سگان و" بُروز سبوعیت نفس" به واسطه هم آمیزی نامربوط با حیات مادی و خَلقی سگ و گربه و میمون و ...‌ هستند.

    ثانیاً : محبت با تمام مخلوقات خدا شان آدمیت انسانهاست که در اسلام تاکید شده،
    اما اتفاقاً رعایت خطوط قرمز حقوق حیوانات به معنای احترام به آزادی طبیعی و صحت قالب خلقت آنها از منظر جسم و شیوه زیست و غرایز و ربط این مجموعه با اکوسیستم حیات آنهاست که با به مشارکت آوردن زیستشان با انسان بدون رعایت حدود منفک محیطی، خَلقی، رفتاری و زیستی آنها مصداق نقض این مهم است.

    زیستن سگها در وجه خدمت رسانی این حیوان به انسان که در کامنتت به آن اشاره کردی به مفهوم همزیستی یا مشارکت زیستی آنها با انسان نبوده.
    بلکه منوط به تامین شرایط و حقوق زیست سگ (یا هر حیوان دیگر) و صد البته و مقدم بر آن رعایت شان آدمیت انسان، این خدمت رسانی از سگ به انسان محدود به شرایط زیست انسان در جغرافیای بکر طبیعی بوده و هست.
    چنانچه هنوز هم در روستاهای دور از شهرها به منظور گله داری و خطر حمله دیگر درندگان به چهارپایان حلالگوشت که به روش های کاملا سنتی و برای تامین رزق محدود عشایر و روستاییان دامداری میشوند از تیره های بکر سگ های گله استفاده میشود که البته پسندیده است.

    اما آنچه امروز به شکل آمیزه زیست انسان با سگ یا دیگر حیوانات در شهرها و دور از آنچه مبنای تامین حیات بکر حیوان و نیز صحت و سلامت انسان و نیز مانعی بر اعتلای آدمیت، معروف و مشهود است، از منظر مقدسات کاملاً منفور و مغضوب است.

    لذا دیگر جایی برای مغالطه گری از سوی مرتکبان این پروژه صهیونیستی نمی ماند.
    والسلام.

  • 1- سلام
    2- حق با شماست سگ بنده خدا را نباید کشت ولی پدر سگ ها رو که سگ ها رو به اسارت و مردم رو به سخره گرفتند باید قطعه قطعه کرد.

  • از این به بعد هر سگی دیدم لهش میکنم.

  • 1- سلام
    2- این دقیقا همون حرف مزخرفیه که سگ بازا میخوان از دهن مذهبیا بشنون
    3- اینو باید بفهمید مشکل از سگ نیست مشکل از کساییه که رسما میگن "پدر سگ" و "مادر سگ" هستن. باید به جای سگا اون حیوانات در کالبد انسان رو کشت.( سگ های بنده خدا که تقصیری ندارند.) اول هم باید از سلبریتی های کافر شروع کرد.

  • چقدر شبیه خارجی ها شدیم لباس پوشیدن ، ساندویج خوردن ، با سگ بودن...حتی مثل خارجی ها وسط بیست ملیون تهرانی تنها و از تنهائی به سگ...
    خب اما روی دیگر سکه : یکی میمرد ز درد بینوائی یکی اینقدر میخورد که می ترکید

  • سلام
    چرا همین برنامه رو توی صدا و سیما پخش نمیکنند واطلاع رسانی نمیکنندکه مردم وکسانی که به نگهداری حیوانات خانگی مبادرت میکنند ، با چه خطری برای خود وخانواده واطرافیان درگیر هستند خیلی ها حتی اطلاعی از بیماریهای مشترک وعواقب آن اگاه نیستند ونمیداننداگر بدانند حتی از نزدیک شدن به حیوانات اجتناب ودوری میکنند .اللهم عجل لولیک الفرج .صلوات .

  • سلام...
    چه عجب!
    بالاخره مصمم شدید به آغاز واکنشگری!
    با سپاس فراوان از "محمد رضا عبدالحمیدی"

    قریب به ۳ - ۴ ساله "جِز" زدم گفتم بابا این ماجرای سگ و سگ بازی به تنهایی یک حمله ی چندجانبه از سوی دشمن غربی و البته فاجعه آفرینه که عملکرد آن شامل:

    - ترور فرهنگی و شخصیتی افراد انسان با ممانعت از اعتلای وجوه شرافت و کرامت معنوی انسانی، ذیل دعوت به متارکه عزم به وحدت در قالب ازدواج و فرزند آوری در ترغیب به جایگزینی مشارکت زیستی با حیوانات و دعوت انسان به بُعد اسفل حیات نفسانی وی.

    - افزایش آمار جرم و جنایت در کشور با سوء استفاده از تنوع گونه ای حیوانات خصوصاً سگها در قالب تعرض به جان و سلامت افراد جامعه مبنی بر اغراض سوء فردی یا جهتدار جمعی، نظیر ارعاب، انتقام و حتی حذف رقیب در طول خواهش های نفوس بیمار اجتماعی و حتی سیاسی.

    - شیوع بیماری های قابل به پاندمی و اپیدمی ناشی از عوامل بیماریزای مشترک جانوران و انسان.

    - تحمیل ضرر، زیان و البته خسارت های جبران ناپذیر و مداوم در بستر بهداشت و درمان، جمعیت، فرهنگ و صد البته اقتصاد کلان و خرد.

    در نهایت، برآیند کلی از منظر دشمنِ طراح و ترغیبگر این انحطاط علیه ایران:
    =>

    - تضعیف ابعاد معناگرا در نفوس ایرانی

    - شکست خواهش معنوی دگرخواهی در نفوس و عدم تمایل به افزایش تشکل خانواده محور در ایران امروز و فردا

    - کاهش جمعیت با ممانعت از کمیت بارداری

    - کاهش جمعیت مشتاق به بارداری با ممانعت از کیفیت سلامت بارداری

    - کاهش جمعیت کارآ و سالم برای آینده ( از حیث جسمانی و روانی)

    - افزایش بیقراری در level لحظه های زمان و تشویق به برونگرایی که در اثر عدم هماهنگی ذاتی زیست بیقرار و نابسامان حیوان خانگی در قیاس با انسان گریبانگیر هر دوی آنان است. و در نهایت محروم سازی انسان از تمرکز و "خلوت" که مانع از رجوع به نیازهای فطری انسان خصوصاً مقوله " ستایش " در اوست.


    و یکی از مهمترین راهکارهای موجود که مانع عوارض آثار سوء بلندمدت این ترور میشود:

    ۱. وضع قوانین محکم بر اساس مبانی هوشمندانه

    ۲. اِعمال قوانین کارامد علیه عاملان به این سناریوی کثیف در ایران

    ضروری است بدانید وضع یا اعمال هرگونه قانون سهل انگارانه و یا حمایتگر از این پدیده به مفهوم حضور سرپنجه های دشمنان خدا در ساختار حاکمیتی انگاشته میشود.

  • با عرض سلام بهمه
    باز هم نظر مفیدی از شما در واکنش به کار بسیار خوب جناب عبدالحمیدی و اقا محسن

  • مخلصیم