درس از شوهر مهم تره!


خیلی از جوون ها به دنبال داشتن یک زندگی ایده‌ آل در همون ابتدای زندگیشون هستن.
در حالی که رسیدن به این خوشبختی ها مثل اهداف شخصی با تلاش در زندگی مشترک به دست میاد


+ 
9

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • دختر ایرونی با همه بلندپروازیهاش بازم نجیبه.‌.
    ضمناً این مقایسه یه جورایی درست نیست. چون فرآیند تحصیل و حصول نتایج اون نه تماماً اما در قدر و اندازه نسبتاً کاملی در حیطه اختیارات "فرد"ی هست و اگر دختری با اطمینان مصمم هست به پذیرش ریسک شرایط سخت اون، فی الواقع بر حسب اعتماد بنفس خودش هست...
    اما بدیهیه که در ابواب مشترک زندگی و در جاییکه هر کس در بهترین حالت، فقط مسئول نیمی از آثار و نتایج امور مشترک هست نمیشه مقتدرانه هر گونه ریسک شرایط رو پذیرفت!
    کما اینکه در همین ویدئو شاهد بودید همون خانم چادری به درستی چند "اگر" رو پیش نیاز پذیرش شرایط سخت طرح کرد که بنده هم کاملاً اونها رو منطقی میدونم.

    پ.ن
    حامین مدیا! خصوصاً وقتی قصد قضاوت و نتیجه گیری به جای مخاطب رو دارید در طرح سوالات و مقایسات دقت بفرمایید!!!

  • در باره ی موضوع :/اهمیت فرصتهای تکرار نشدنی زندگی کوتاه/ یکشنبه 05/04/14
    ---
    بشر با اصرار برتک اندیشی سترون چه بر سر خود می آورد؟!
    ---
    هر فردی از بشر که خداوند او را از نعمت سرشت خرد گرا برخوردار کرده است ؛ اگر بی توجه به عظمت نظم هدف مند و قانون گرای خداوند که برای این جهان محسوس آفریده است بخواهد با اصرار بر تک روی و تک اندیشی سترون و با خدا گریزی زندگی خود را پیش ببرد ؛ او با این اصرار ؛ زندگی خود را بحکم عقل پیش از مرگ و پس از آن بی تردید تباه کرده است .
    خداوند یگانه حکیم مطلق پیامد شوم چنین اصراری را در قرآن با زبانی خرد پذیر رسا و گویا و قابل درک و انکار ناپذیر در قرآن در چند آیه که ذیلا می آیند توصیف کرده است .
    شایسته است اگر زندگی برای شما اهمیت و ارزش حیاتی عقلی پویا و مثبت و سازنده دارد و می خواهید بی دغدغه و بی نگرانی و بی آرزوهای بیهوده زندگی را سپری کنید ؛ ترجمه ی درست بی تحریف این آیات را با تدبر و تأمل دقیق بارها بخوانید و به ذهن بسپارید و همیشه به یاد داشته باشید و آنها را هرگز فراموش نکنید : « وَمَنْ أَعْرَضَ عَنْ ذِكْرِي فَإِنَّ لَهُ مَعِيشَةً ضَنْكًا وَنَحْشُرُهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ أَعْمَى . قَالَ رَبِّ لِمَ حَشَرْتَنِي أَعْمَى وَقَدْ كُنْتُ بَصِيرًا . قَالَ كَذَلِكَ أَتَتْكَ آيَاتُنَا فَنَسِيتَهَا وَكَذَلِكَ الْيَوْمَ تُنْسَى . وَكَذَلِكَ نَجْزِي مَنْ أَسْرَفَ وَلَمْ يُؤْمِنْ بِآيَاتِ رَبِّهِ وَلَعَذَابُ الْآخِرَةِ أَشَدُّ وَأَبْقَى . أَفَلَمْ يَهْدِ لَهُمْ كَمْ أَهْلَكْنَا قَبْلَهُمْ مِنَ الْقُرُونِ يَمْشُونَ فِي مَسَاكِنِهِمْ إِنَّ فِي ذَلِكَ لَآيَاتٍ لِأُولِي النُّهَى » ﴿ آیات ۱۲۴ تا۱۲۸ سوره ﴾ .
    زندگی کوتاه است پس با خرد گریزی فرصتهای شیرین خداپسندانه ی تکرار نشدنی آن را از دست ندهید .