استاد خاتمی نژاد - قدم های یک جامعه به سمت سقوط..‌.


اثر تبلیغات تلویزیونی

جهت مشاهده نماهنگ های بیشتر به سایت www.asre-zohur.ir مراجعه نمایید.


+ 
16

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • برادر خاتمی نژاد سلام علیکم. از قدیم لغتی بود ،عوام ، که خیلی ها رو از فلاسفه ، متفکرین ، متدینین... جدا می کرد. بنده با بهره هوشی هشتاد نمی توانم درک منطق یا هنر و حتی دین کنم . لذا باید مجرای تحریک مصرفگرائی ، تبلیغات فروش ...الخ ، را کور کرد.
    این رسانهِ جمعیِ روشنگری تنها رسانه فاقد تبلیغ کالا استکه می شناسم . جالب اینجاست که تبلیفات حتی در رادیو و تلویزون ، جهان نیوز و خبرگزاری فارسِ متعهد هم بسبک غربی است و این مسئولینی که بر اساس تخصص و تعهدشان انتخاب شده اند این پیروی از غرب را با بهانه منکر شده ، جامعه را مسموم می کنند.
    مثال آب را تعمیم دهیم، آیا بزرگی تهران حلال مشکلات با دید غربی است یا مولد مشکلات اخلاقی / فرهنگی / دینی از قبیل خود نمائی و اشرافیت گرائی / فخر و تن فروشی / مصرفگرائی بقیمت عمر فروشی ؟ بزک تهران بقیمت روستا های ویران موافق منطق یا آموزه های دین است؟ چمن در شهر ، روستائی وارد ، لوله آبی در دست همه روز قطعه چمنی را آب می دهد!! در این فرایند آب کشاورزی صرف بزک و عمر کارگرِ مولد تبدیل به مصرف کننده ، و بزک شهر انگیزه مهاجرت بیشتر در این دایره شرارت است. بینی و بین الله هوده ما در شهر در حالت بسیار خوب تولید زباله است و دیگر هیچ.
    امضاء فراری از شر شهر

  • این مثال خوب را تعمیم دهیم.