لحظه به داخل گونی راندن دو شخصی که به روحانیت هتاکی کرده بودند.


لحظه به داخل گونی راندن دو شخصی که به روحانیت هتاکی کرده بودند


+ 
31

- 
4

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ناظر 01/9/22 ساعت 15:09

    اینها زن نیستند بلکه لکه ننگی برای جامعه زن مسلمان ما هستند . موجودات بدبخت و کوچکی که نه عقل دارند و نه شعور و باعث تاسف است که در این مملکت چنین موجودات کثیف و بی ناموسی زندگی می‌کنند . اکثریت بسیار زیادی از روحانیون شیعه با حداقل درآمد زندگی می‌کنند و زندگی سختی دارند اما مردم فقط چند تا آدم مفتخور و دزد مثل حسن روحانی و محمد خاتمی و هاشمی و فرزندانش و.......... را می‌بینند و فکر می‌کنند همه اینطورند اما کسانی که از نزدیک با زندگی روحانیون سر و کار دارند می‌دانند که زندگی سختی دارند و قابل احترامند و نباید بدی اندک را به پای همه نوشت .

  • دوست عزیز سلام
    قبول کنیم که در دنیائی که دولفین و اسب ووو تربیت می کنند تقصیر من و شما هم هست که نتوانستیم تاثیر مثبیت گذاشته و باقیات صالحات تربیت کنیم.
    آئینه چو بنمود نقش تو راست *** خود شکن آئینه شکستن خطاست
    بعنوان سند تاریخی جهت اثبات این نظر : دولت یازدهم چهار سال فرا فکنی کرد و بر مشکلات افزود ، بعد بیست و چهار ملیون اندی بهش رای دادند و دولت دوازدهم غوغا کرد از یازدهم بدتر . چند نفر از رای دهندگان به حسن روحانی و برادر عرق خشکنش پشت دست خودشون زدند و گفتند که " خودم کردم که ... " و دفعه بعد بر اساس میزان رای می دهم.

    و اینهم سند امروز روز :وسائل جمعی مسئول ارتقاء خرد جمعی اند. کدام به وظیفه عمل می کنند: پارسینه حتی چهره های بزک کرده را با افتخار تبلیغ می کند یا جهان نیوز نظرات نه انتقاد بلکه حتی سازنده مخالف رای نفر پشت این رسانه را درج نمی کنند... و همه از یمن و یسار تبلیغ اشرفیگری و فرو ش کالا هائی که حتی اغلب ضروری نیست مثل کاشت ابرو یا سفر به انتالیا و صادرات دانشجو به غرب که دشمن است با نازلترین قیمت .نمونه بسیار است
    شخصاً فکر می کردم که رئیسی یکی دو سال خاک برداری کرده و بعد سازندگی شروع خواهد شد اما چنین که از شواهد پیداست آنقدر کشته فزون است که کفن نتوان کرد . تخریب عمیق از یکسو و مشکل سازی دولتها گذشته از سوی دیگر.این آقایان سیاست مدار اینقدر شعور ندارند که : گر بیفتد ، هرکه بالاتر نشیند ، استخوانش سختر خواهد شکست.
    دعا کنیم و سعی کنیم خفتگان مان را تا دیر نشده بیدار کنیم.

  • اگه یه سگ بیفته تو آب حوض کل آب نجس میشه اغتشاشگر جماعت مثه همون سگه باید قبل اینکه وارد جامعه بشه دستگیرش کرد

  • سلام خدمت شما بزرگواران
    ببخشید امکانش هست منبع فیلم رو ذکر کنید چون با عرض پوزش بدون ارائه ی سند و مدرک ، غیر قابل قبول هست . از کجا باید بفهمیم کدام ارگان این اقدام رو کرده ؟ و حتی سوالی برام ایجاد شد آیا در این فیلم آقا برای دستگیری خانم به ایشون دست میزنه ؟
    آیا مجوزی هست که برای دستگیری افراد ، نامحرم تماس داشته باشه ؟؟؟

  • خر مذهبی یعنی چی ؟
    یعنی این که اونا دارن ریشه اسلام رو میزنن و یه سری نگرانن که چرا نیروهای امنیتی به نامحرم دست میزنن . نترس عزیزم دستشون دستکش داره و نجس نمیشه !

  • وحید عزیزم از کجا می دونی که مخالف نیست ؟ از همین آقائی که اسمش رو با الفبای دشمن می نویسه بپرسید اگر یک خانم برهنه ای با چاقو حیات فرزند شما را بخطر انداخت آیا مقاومت نمی کنی؟
    ب بعضی ها فقط باید گفت " خودتی ".

  • ول کنید جلوی این قشر هرج و مرج طلب را ، کل جامعه را به تباهی میکشند . چون سگ دست آموز دیگران هستند . با شدت و قدرت هر چه تمامتر باید برخورد شود . ضمنا دولت موظف به این نیست که گناه دارند و باید تعلیم داد ، چرا؟ چون در محیطی که اینان پرورش یافتند بیشتر شبیه ..... بوده . رگ و ریشه و پوست و استخوان اینها کلا میکروب هستند و قابل درمان نیستند و وقت تلف کردن هست