تو دوران وطن‌فروشایی مثل علی‌کریمی ، هموطن باغیرت ، تو مثل نیما نکیسا باش


مرجع: کانال جنگ رسانه در آپارات
https://www.aparat.com/Mediawar


+ 
63

- 
4

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ناظر 01/9/19 ساعت 14:57

    آقای نکیسا دشمن را شناخته و می‌داند فرق اعتراض با اغتشاشگران چیست و در وهله اول برایش امنیت مملکت مهم است ولی مسئله ای که اصلا قابل هضم نیست چرا سایتهای اصلاح طلبها براحتی نظام را تهدید به اغتشاش می‌کنند و اعدام میرشکاری فتنه گر را زیر سئوال می‌برند و تهدید می‌کنند و کسی آنها را بازداشت و محاکمه نمی‌کند . بدون شک جمع کردن اراذل و اوباش و فتنه گران آسان است چون مردم مومن و متعهد با نظامند اما کی و چه کسانی فضای مملکت را عمدا رها می‌کنند تا به آشوب کشیده شود و کدام نفع و منافع و یا تعابیر غلط باعث این وادادگی می‌شود و به راحتی می‌توان فهمید که گروهی قدرتمند نمی‌خواهند درگیری‌ها تمام شود و خوب می‌دانند که این اراذل و اوباش کوچکتر از این حرفها هستند اما از ادامه این اغتشاشات جلوگیری هم نمی‌کنند. شاید یکی و شاید مهمترین دلیل ادامه این اغتشاشات این است که می‌خواهند بی حجابی کاملا گسترده و غیر قابل بازگشت شود و بودن این اغتشاشات باعث سرگرم شدن افراد متدین به وضعیت بحرانی میشود و فکرشان به دنبال جلوگیری از بی حجابی نمیرود و بدون شک مهمترین خاکریز برای بی غیرتی و بی ناموسی و وادادگی جامعه بد حجابی و بی حجابی است و در هر جامعه ای این اتفاق بیفتد آن جامعه بی ارزش و زبون و فاسد خواهد شد و غیرت دینی را از دست خواهد داد .

  • درود به شرافت که یکی مثل تو یه همچینین صحبت هایی میکنه که بچه انقلابیش نمیتونه بکنه اون وقت یه کسایی مثل علی کریمی وطن فروش که همه چیشونو از این مملکت دارن پشت براندازها درمیان

  • درد و بلاش بخوره تو سر علی دائی و علی کریمی انشاالله

  • جمهوری اسلامی ایران امید مستضعفان جهان.
    اسلام یکی از سه پایه سرمایه داری یعنی تفکر ، دلیل ، راهبرد ، فلسفه اعتقادی به سرمایه سست و بی ارزش میکند و این برای اربابان جهان غیر قابل قبول و اما تنها راه برای ستم دیدگان است .
    ان شاءالله نوبت به دو پایه نظامی و اقتصادی هم خواهد رسید.

  • فرض کنیم ایران باشد ولی ایران خالی از اسلام! مثل امروز. خوب بود؟

  • درود به شرفتون ، درود به انسانیت و شخصیت و فهم و کمالاتتون . ای کاش همه به جای نقد محض دولت کمی هم به فکر اقتدار کشور و ارتقای حاکمیت ایران در سراسر جهان بودیم و ای کاش دولتمردان بی سواد و نالایق و بعضا وطن فروش ما هم به خود می آمدند و مدیریت را به افراد شایسته می سپردند تا همه با هم ایرانی آباد و شاد و ملتی مرفه داشتیم ، درود بر تمام ملت فهیم و باشعور ایران .

  • با غیرت