پیش بینی ۲۱ سال پیش آیت الله سید علی خامنه ای


این پیش بینی ۲۱ سال پیش آیت الله سید علی خامنه ای رهبر انقلاب است:
تعجب نکنید!!!

۲۱ سال پیش رهبری چنین روزی را حتی با تاریخ دقیقش پیش بینی کرده بودن و راهکارش را هم داده

کار در فضای مجازی برابری میکند با انقلاب اسلامی


+ 
38

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مقام معظم رهبری سال 68فتنه 88روبه نوعی پیش بینی کرده بودن ارشیوبیانات معظم له موجوداست

  • این یک بعد است و بعد دیگر
    در روزهای اول انقلاب ارتش نیم ملیونی از هم پاشید. ایشان در بعضی پادگان ها می رفت و از چند صد سرباز در صفوف سه نفره سان می دید ( مستند های تصویر آنروز ها را ببینید ). این باعث تعجب حتی مسخره می شد. امروز ببینید در همین روشنگری در تحلیل علی علیزاده تحلیل گر سیاسی بخصوص در دقایق اخر فیلم. این نیروی نظامی با نگرش و پشتکار و توجه ایشان به جائی رسیده که شیطان (که به برکت این نظام مقدس دیگر بزرگ نیست) و ملائه ، توانائی ضربه نظامی را در خود نمی بینند و به فریب و اغفال روی اورده.
    برادر و خواهر عزیزم بیائیم بسهم خود در کمترین سطح فریب نخوریم و قدر این استقلال را بدانیم و اگر می توانیم تولید کنیم و اگر نمی توانیم با زیاده خواهی و بدگوئی تخریب نکنیم. شما با آخوندی و کرباسچی و کواکبیان و فریدون و نجفی و هاشمی از ریز و درشت و میر حسین و همسر ..... تفاوت داری.
    ببینید سروش فراریِ ینگه دنیا نشین چی میگه:

    " شنیده‌اید دیروز در واشنگتن در دانشگاه جرج تاون جلسه‌ای بود و چند نفر در آن بساط رهبری برای ایران پهن کردند و چون جایی در رسانه‌ها دارند، فکر کردند که در دل‌ها هم جا دارند.

    جالب است یکی از آنها تا برهنه نشد او را به درون خانواده هنری نپذیرفتند؛ چند تا از آنها از عالم سیاست خبری ندارند. یک پرچم ایران در آنجا نبود، نامی از اسلام و دیانت قاطبه مردم ایران در میان نبود، بلکه اکثریت آنها ناآشنایی با این سنت ایران داشتند. یکی از آنها که از تجزیه‌طلبان معروف ایران است.

    اینها مگر برای دلخوشی خود و برای پر کردن برنامه‌هایی که می‌دانیم از کجاها سرمایه و خط سیاسی‌اش می‌رسد کاری کنند، زیرا برای ایران کاری نمی‌توانند بکنند. "

  • بسم الله الرحمان الرحیم
    سلام
    ازاین دست پیش بینی ها وپیشگویی ها از رهبر انقلاب امام خامنه ای کم نیست این یکی از هزار است انشاالله باشیم تا مابقی پیشگویی ها محقق گردد . اللهم عجل لولیک الفرج .صلوات .