امید دانا میگه: اگر حجاب آزاد بشه، احترام به اسلام و دین بیشتر میشه


میگما: خرید وفروش مشروب هم آزاد بشه احترام به خیلی هاست، چرا دزد هارو میگیرن اونا هم نیاز دارن خب، دزد مجازات نشه احترام بذاریم، همجنس بازی رو آزاد کنیم احترام به دین برمیگرده...

و چه آیه خوشکلی تو کلیپ آورد در جواب امید دانا... حتما ببین؟


+ 
54

- 
6

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • حجاب یک امر الهی هست ، هدف از حجاب و پوشیدگی هم حفظ حیاست که در روح انسان به ودیعه گذاشته شده ، وجود حیا هم برای حفظ عفت و پاکدامنی انسان هاست که در نتیجه حفظ حرمت ها ، خانواده ، ارث ، رگ و ریشه و هویت یک انسان در مراقبت از آن تعریف می شود؛ واژه اختیاری کردن حجاب درجامعه اسلامی یعنی بی حجابی که نافرمانی خدا محسوب میشه و مغایر با آیات قرآن هست و اگر در امر واجب خدا ،کوتاهی یا نافرمانی بشود ، مرتکب آن عمل ، فعل حرام انجام داده که البته اگر از روی نادانی باشه باید مورد ارشاد و راهنمایی قرار بگیره ولی اگر از روی عناد و دشمنی باشه باید مثل بقیه جرائم به عمل زشت و ننگینش توجه بشه.

  • ممنون از اظهار نظر جنابعالی، ولی دین ما احتیاج به دلسوزی و محبوبیت ندارد ، مگه مسیحیت و یهودیت و بهاییت و ... کم محبوبیت دارن تو دنیا که دنبال محبوبیت اسلامید. بله این ها محبوبیت دارند چون اصلا کاری به شما ندارند و ادیان الهی کاملا تحریف شدند و تکلیف بهاییت و بوداییت و هندو و ... هم که دیگه معلومه یکسری آیینهای شیطانی به اسم عرفان.
    چرا دارید خودتون رو به خواب می زنید ، دوست ندارید از خدا اطاعت کنید دیگه چه کار به دین بقیه دارید و چرا با اسلام دشمنی می کنید؟
    لطفا اونور دنیا به قول خودتون خوش باشید و به کشور ما که ان شالله عزتش به لطف الله حفظ می شود کاری نداشته باشید .

  • سلام سید. طاعات قبول و التماس دعا.
    با امید دانا صد در صد موافقم در ثانیه های حدود پانزده.
    با شما صد در صد موافقم که اسلام دارِ نشر پیدا می کنِ اونهم از شاخه شیعه. ببینید چند نفر از برادران سنیِ مغرب (مراکش) شیعه شده اند یا ببینید چند ملیون د رمالی یا ....