اولین تصاویر از محاکمه عاملان قتل شهید حمید رضا الداغی جوان غیرتمند و شهید امر به معروف سبزواری


اولین تصاویر از محاکمه ناجوانمردان

گفت‌وگوی ویژه با عاملان قتل شهید #حمیدرضا_الداغی جوان غیرتمند و شهید #امر_به_معروف سبزواری که به دست چند اوباش به شهادت رسید

#حجاب #غیرت_دینی
#ایران_اسلامی #اسلام_آباد


+ 
27

- 
4

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سوسن 02/2/26 ساعت 10:15

    فرمودند (فقط کسی شهید است که حین انجام وظیفه کشته شود)
    در جواب
    امر به معروف و نهی از منکر واجبه همون طور کا نماز و روزه واجب است.
    دفاع از جان و مال و ناموس خود واجب است. دفاع از مال و جان و ناموس دیگری هم در شرایطی واجب می شه.
    یعنی اگه توی خیابون کسی در حال حمله به دیگری باشه و جان و مالش در خطر باشه و از شما کمک بخواد وظیفه دینی و اسلامی و قانونی شماست. یعنی شمایی که کمک نکردی مثل که نه ولی کمتر از اون کسی که داره تجاوز می کنه گناهکاری.
    آقای برهانی هم می گه از نظر فقهی دفاع ایشون جای بحث داره. درحالی که ایشون دکترای حقوق دارند و بهتره بگن که از نظر حقوق وظیفه دفاعشون حتمی است.
    پس کسی که در مقام دفاع از دیگری کشته بشود در حال انجام وظیفه اش بوده و شهید حساب میشه.

  • سوسن 02/2/26 ساعت 10:08

    چه طور می شه حمل سلاح سرد را ممنوع کرد. توی خونه شما چند تا چاقو هست. وقتی می رید پارک چند تا چاقو با خودتون می برزد. چاقو را می شه هم برای پوست گرفتن میوه استفاده کرد و هم برای کشتن آدم ها.
    برای همین قانواگذار فقط در صورت ارتکاب جرم اگه از اسلحه سرد استفاده شده باشه موارد تشدید مجازات شاملش می شه.
    پس نمی شه حمل هر نوع سلاح سرد را ممنوع کرد.

  • سوسن 02/2/26 ساعت 10:04

    فرمودند (قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی) مناسفانه قطع دشمنی باعث دفع تهدیدات خارجی نمی شه. بلکه تسلیم باعث جری شدن دشمن و نابودی می شه. جلوی دشمن باید ایستاد باید مقاومت کرد. پرچم سرخ شهادت یعنی من جان خودم را می دم ولی اجازه دست درازی و تجاوز به جان و مال و ناموسم را نمی دهم.

  • اگر حمل سلاح سرد بطور کل ممنوع نشود باز هم شاهد چنین جنایاتی خواهیم بود همانگونه که اگر حمل سلاح گرم هم آزاد بود اکنون همچون کشور امریکا شاهد تیراندازی و کشتار مردم بی گناه بودیم. باید برای حمل سلاح سرد هم مانند سلاح گرم مجازات بسیار سختی در نظر گرفته شود تا هر ببو گلابی که از مادرش قهر میکند چاقو بدست به جان مردم نیافتد!

  • .
    عبدالحسین خسروپناه دبیر انقلاب فرهنگی گفت: یک جوان خواسته دختری را نجات دهد او را شهید کرده و دو فرزندش را یتیم کردند.

    آقای خسروپناه،
    فقط کسی شهید است که حین انجام وظیفه کشته شود حمیدرضا الداغی که یادش در قلب تمام انسانهاست داوطلبانه از مظلومی دفاع کرده و کشته شده عنوان شهید به او تعلق نمی‌گیرد زیرا وظیفه نداشته درگیر شود بلکه می‌بایست با احترام مزاحمین را نصیحت می‌کرد.
    ز روی آتشین شمع اگر شد انجمن روشن، شبستان جهان گردید ازان سیمین بدن روشن.
    به خاکش تا به دامان قیامت نور می‌بارد، چراغ هر که گردید از دم گرم سخن روشن.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

  • اصل بد نیکو نگردد آنکه بنیادش بد است *** تربیت نااهل را چون گردکان بر گنبد است
    عزیزم با مقدمه ای "جالب" چه نتیجه ! ای گرفتی
    تاریخ ! دویست و اندی ساله دشمن را مروری بیانداز از دویست و اندی سال تنها حدود بیست سال در صلح بوده. ببین چندین نسل از صاحبان آن سرزمین را نسل کُشی کرده. بیش از چهار صد و هفتاد معاهده را با سرخپوستان یکجانبه شکسته . ببین نیکی حقه باز که همیشه از حق سرخپوستان دفاع می کرد ، در جریان واتر گیت چگونه تغیر عقیده و عمل داد. می دانیم که تنها آنها هستند که بمب اتم را بر علیه انسان فرو انداختند. بگیر بیا تا کودتای بیست و هشت مرداد ووو تا برجام. حالا شما عزیز با چه نیتی و چطور به این نتیجه رسیده ای؟ فقط بخودت بگو شما برای ایران چه کرده ای ؟ می بینیم که اغلب زیاده خواه و بعضی ها همچون اکبری با پَستی تمام به این کشور با تمدن چند هزار ساله و این مردم غیور ضربه می زنند. بجای گاهش خواسته ها و هوسها و افزایش فعالیت ، فقط نق و طلبکاری...
    اشاره آخر به شرایط داخلی دشمن است ، ببین که گرسنگان و خیابان خوابهای شهر ها شان چگونه خیابان تا خیابان و کوچه به کوچه کنار یکدیگر زیست می کنند...
    عزیزم دوران آقائی دشمن بشریت الحمدالله بدست همین جمهوری اسلامی شما ناراضیان به آخر رسیده و روزگار آغائی ش شروع شده یعنی از نظر وقت شناسی هم پیشنهاد اول شما منطقی نیست.
    راجع به آزادی بیان هم چرا علاقه و تمرکز به گفتن است و نه شنیدن ؟ چرا شما از متخصصین کار و نتایج تخصصی می خواهی اما از من بی سواد و غیر متخصص گوش بزنگ زیر بمباران تبلیغاتی دشمن ، کاری را می خواهی که ارسطو در آن بازمانده ؟ مگر مهد آزادی جهان ( پاریس ) را دیروز و همه این سه سال گذشته ( حرکت جلیقه های زرد ) ندیدی ؟

  • درسته که حکومت هم در این بی سر و سامانی مسئول است ، آموزش و پرورش ، اما این آشغالها را باید به شکلی تنبیه کرد که کسی جرات انجام اینگونه موارد را نداشته باشد ، لطفا نگویید جوان هستند و خانواده متلاشی و از این قبیل ، اون آقای برهانی معلوم الحال هم ممکنه زر بزنه اما یک کلام این کار آثار مخرب روانی بر روی کل جامعه داره واین یعنی چند بار اعدام برای هر یک از این آدمها شرور ،

  • دست مریزاد اساسی به قوه قضاییه میگم که به این جانورها هی رافت اسلامی نشون میده تا بیان اینجوری آدم کشی کنن. من که چشمم آبم نمیخوره. احتمالا دوباره هم اینا مورد رافت قرار میگیرن. چون خدا رو چه دیدی شاید دفعه بعد این اژهای باشه که دلش بخواد رییس جمهور بشه و بالاخره به رای این اراذل و خونواده های بیناموسشون نیاز داره.

  • به تصاویر بنگرید و به صدای این فرد گوش کنید و فیلم را ببینید و سپس خوب بیاندیشید که چرا چنین خشونتی در جامعه روی داده و آیا این هیجانی یکباره است یا اشاعه دارد. فرد نمی تواند حتی حرف بزند و نشانه ای از درک عملی که انجام داده نیست اما دوران جوانی و فشار های این دوران هست و از طرف دیگر جامعه ای که می گویند به لباس زیر رسیده و انسان تربیت نشده و تحت فشار را تحریک ، حتی دیوانه می کند .
    آیا تغیر ارزشها جامعه را به این سمت سوق نمی دهد؟ حتی اگر کلمه مبارک الله روی گردن و نزدیک به شریان "خالکوبی : شده باشد ؟ آیان این فرد از محتوای تخلیه نشده؟ چنان نفرتی در وجود فرد رشد کرده که محتوای دینش را تخلیه و تعقلش را مختل کند و حتی برای استفاده بر علیه هم وطنش یا هم دینش یا هم نژادش اسلحه حمل کند!!!
    آیا ...
    وای بر اشراف ، وای بر آقا مهدی و آقا فاضل و فریدون و همه مسئولینی که نون این مملکت را با غصب مقام خوردند و فرزند به دیار کفر فرستادند و باعث بدنامی این نظام مقدس هستند، همان نمونه هائی که اعتماد مردم را نسبت به مسئولین از بین بردند.