تناقض در این صحبت های خانم بایگان با رفتارهای امروزی ایشون!


‌ کاش این حرف های خانم بازیگر رو برای خودش پخش کنن


+ 
25

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • با عرض سلام و تاسف برای شما و جمع کثیری از مردم که برای بی آبرو کردن دیگران به بهانه های آزادی بیان، بالا رفتن آمار بازدید سایت و شاید خصومت شخصی با این فرد و یا اشخاص دیگر دست به هر کار کثیفی می زنند؛ و از بی آبرو کردن دیگران و اشاعه فحشا و گناه در جامعه اسلامی لذّت می برید؛ که اگر نمی توانید مانع فحشا شوید لااقل به اشاعه آن نیز کمک می کنید. دستمریزاد به شما جامعه مدرسین با فرهنگ باغیرت. مرحبا و صد آفرین.
    من همچنان منتظر دلیل منطقی شما برای پخش چنین کلیپ هایی هستم، لطفا مرا قانع کنید وگرنه از راه قانونی وارد عمل می شوم.

  • انشاالله عاقبت همه ختم بخیر گردد
    اللهم عجل لولیک الفرج

  • با عرض سلام.
    ای کاش یکی این کلیپ ها و سخنرانی هایی که منتشر می کنید را برای خود شما پخش کنه شاید هدایت شدید. (دوست عزیزی که کشف # اشاعه گناه مردم کرده ای! بدجوری سرت کلاه رفته!) این پیام مهم شیخ قمی را از پر بحث های همین صفحه با گوش جان بشنو و منتشر که نه توبه کن.
    قصدتون از این کار واقعا چیه؟ چرا با آبروی مردم بازی می کنید؟ اگر شما گناهی را در گذشته و یا همین دیروز مرتکب شده، سپس توبه کرده باشید و عده ای امروز آن را در فضای مجازی منتشر کنند، چه حالی پیدا می کنید؟ چرا به این سادگی دیگران را قضاوت می کنید؟ حال شما را با وجدانتان تنها می گذارم. فقط منطقی به من بگویید قصدتان از گذاشتن کلیپ های این چنینی چیست؟ لطفا اندکی فکر کنید و این کلیپ را حذف کنید.

  • خوب سوختیا

  • قابل توجه یک عده،که فکر میکن،ادم ها منافق،نمی تونن حرف درست بزن! چقدر این فیلم گشت ارشاد به دین ضربه زد! اما تا زمانی که بازیگرش از کشور فرار کرد،یک عده از خواب بیدار نشدن!
    صبحت ها شیطون رو در قران ببینم! چقدر قشنگ و با خشوع با خدا صحبت میکنه(اگر برخی حرف هاش رو فاکتور بگیریم!)
    رامبد جوان! مهران مدیری و باقی برنامه ،سریال،فیلم ، سکولار ، لائیک! چیزی ندارن که به جامعه عرضه کنند! میلیون ها بار هم بگن براتون میمیریم! ولی باز به وقتش و موقعیتش میرن تویه غالب اصلیشون . تنها مردا ن و زنان با ایمان و با اخلاص باقی می مانند.