بدون توقف با موضوع حجاب |‌ حجت الاسلام خسرو پناه | قسمت ۱


بدون توقف با موضوع حجاب |‌ حجت الاسلام خسرو پناه | شروع پخش: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲


+ 
9

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • فَإِذَا قَرَأْنَاهُ فَاتَّبِعْ قُرْآنَهُ پس زن مسلمان معتقد و مدافع اسلام نباید ناخن بلند داشته باشد یا صورتش را .... پس بین نظافت و زیبائی تفاوت قائل شود.
    زیبائی در چشم و نظر فرد است و لذا ما انسانها در نظراتمان متفاوتیم. یکی فسنجون را شیرین دوست دارد و دیگری ترش. این فردِ به ظاهر مذکری که اخیراً خودش را ارایش کرده برای چه کسی ارایش کرده؟ برای خودش پس نمی بایست به بیرون درز کند. بنابراین این احتمال قوی می شود که برای دیده شدن بوده.
    در فیلم های صد سال پیش می بینید که خانمها سرپوش دارند و دامن بلند دارند تا حدی که قوزک پا دیده نمی شود ، در پنجاه سال پیش به مینی ژوب رسید ، امروز به لخت شدن که از ایران می روند تا در مقابل دوربین کارگردان های درجه سه لخت و جلوی دوربین تنِ شون را به تن مثل خودشون بمالند. پس موضوع آینده نگری است چون سلامت حال و آینده هر موجودی به سلامت سلول و در این مورد خانواده بستگی دارد.
    مهم این است که در فرهنگ غنی ما خوب و بد همه چیز تجربه شده و نتیجه مکتوب است. در نتیجه هزار سال پیش که غربی ها کلاه شاخدار بر سر می گذاشتند فرمود :
    صورت زیبای ظاهر هیچ نیست ای برادر سیرت زیبا بیار

  • به خبر فوری در باره گزاره:/هنرنمایی کودکان معلول برای لیلا بلوکات!/ سه شنبه ۰۳/۰۵/۱۴۰۲
    ---
    قسم حضرت عباس با آشکار بودن دم خروس باور کردنی نیست!!!
    ---
    البته تا کنون از زنان هنر پیشه ایرانی مخالف با حجاب شنیده نشده است که با اصول منطق محترمانه علمی عقل ثابت کنند چرا به خدای با عظمت و احکام قرآنی ثابت او اعتراض دارند؟!
    این بانوان تا کنون نگفته اند چرا در بد حجابی با رسانه های دروغ پرداز رسوای معروف آمریکایی و اروپایی و اسرائیلی که هرگز سر سازش با حکومت دینی ج.ا.ا نداشته اند ؛ هم صدا شده و هم سویی می کنند؟!
    این بانوان هم وطن با منطق عقل توضیح نمی دهند چرا از یکسو در تضاد با منش دینی ده ها ملیون از زنان هم وطن خود ؛ با خرد گریزی مرتکب خلاف حکم ثابت خدا می شوند و از سوی دیگر با کارهایی بظاهر انسانی می خواهند عهد شکنی خود با خدا را با رنگهای ناپایدار موجه جلوه دهند؟!
    توجه کنیم که همه ی این بانوان علی رغم اینکه با مجوز رسمی هنر پیشگی از وزارت ارشاد حکومت دینی به ثروتهای و داراییهای کلان رسیده اند ؛ با نهایت لجاجت و منطق ستیزی بر خلاف قانون اساسی کشور که خون صدها هزار شهید برای تصویب آن فدا شده است در تضاد با حکم ثابت شرع خدا و بنفع دشمنان بیگانه وطن خود به قانون شکنی اصرار می ورزند!!!

  • به پایگاه خبر فوری در باره موضوع:/ اعتراض کانون کارگردانان به حکم آزاده صمدی/ یک شنبه 25/04/1402
    ---
    اولویت اول وظیفه همه ی فرهنگ سازان ایران چیست؟/ یک شنبه 25/04/1402
    ---
    لازمه ی غفلت ناپذیر کار هنر پیشگان زن ایرانی که بعنوان بخشی از جامعه ی فرهنگ ساز در کشور در قلمرو مراکز مجاز نظام دینی به فعالیت هنر پیشگی مشغول به کار اند ؛ احترام و پایندی به مقدسات اکثریت ملت و قا نون اساسی کشور است و باید در این زمینه نسبت به هر تخلفی از احکام مبین شرع و قانون پاسخ گو باشند .
    بانوان هنر پیشه ناقض حجاب شرعی که یک عمر از پول و دارایی ملت مسلمان ایران ثروت اندوزی کرده اند باید به شرع و قان پاسخ بدهند برای رضایت و با تشویق چه افراد بی بند وبار در کشور و بنفع کدام طرفهای خارجی با نقض حکم آشکار خداوند در باره حجاب در قرآن ، در قلمرو و حریم رسمی حاکمیت حکومت دینی که با انتخاب اکثریت ملت و جان فشانی صدها هزار شهید به قدرت رسید ؛ با مباهات تظاهر به بد حجابی می کنند و انتظار دارند تحت پیگرد کیفری قانون قرار نگیرند و به مجازات عادلانه محکوم نشوند؟!
    بنا به خواست اکثریت ملت ؛ دولت و نظام باید با وسایل قانونی ضابطه مند کار آمد به قانون شکنان و ناقضان حکم خداوند تفهیم کنند که اکثریت ملت مسلمان انقلابی شهید داده ایران محکوم نشدن و بی مجازات ماندن گستاخان بی بند و بار از خدا بی خبر حریم شکن دشمن شرع و قانون اساسی در کشور را از هر قشر و هر طایفه ای که باشند هیچگاه و هرگز تحت هیچ شرایطی تحمل نخواهند کرد .
    برای جلو گیری از حریم شکنی شرع و قانون و منع تشویق حریم شکنان ضروری است وزارت ارشاد رسانه های همگانی را از تبلیغ برای حریم شکنان ضد شرع و قانون گریز با هر وسیله ی ضابطه مند قانونی کار آمد قاطعانه باز دارد .

  • پاسخ منطقی سئوال حساس زیر را از کجا جویا شویم؟!
    ---
    چرا و با چه دلیل از منطق علمی عقل و برای خوش نودی چه طرفهایی اکثریت بانوان هنر پیشه در سایه ی نظام دینی ج.ا.ا با تظاهر به بد حجابی این برداشت را آشکار می کنند که این تظاهر که بی تردید در تضاد با خواست قرآنی آشکار خداوند از بانوان مؤمن است ؛ شخصیت آنان را برجسته و بزرگ جلوه می دهد؟!

  • بسم الله الرحمان الرحیم
    سلام
    سئوال اول از شما این است یا مسلمان هستید یا نیستید؟اگر مسلمان هستید حتی به اسم ویا شناسنامه ای می بایستی باقرآن آشنا باشید چون قرآن فقط برای مراسم ختم وبرای گذاشتن داخل اطاق ومراسم نیست قرآن کتاب زندگی وقانون وراه ورسم زندگی را در هر دوران ودوره برای زندگان مشخص می کند . اگر مسلمان هستی که قانون قرآن برای شما مشخص است ومی بایستی اجرا ورعایت نماید واگر مسلمان نیستی واهل زمه هستی پس در جمهوری اسلامی زندگی میکنی ومی بایستی قوانینی را که در حجمهوری اسلامی قانون گذار که شما وافراد جامعه با رای دادن به آن را تائید وبرای زندگی جمعی تصویب کرده رعایت واجرا نماید پس یا مسلمانی ویا مسلمان نیستی واز این دوحالت خارج نیست ؟مثال شما قانون چراغ قرمز را قبول داری ؟که می بایستی پشت آن توقف کنی ؟ چون اگر پشت چراغ قرمز توقف نکنی به خود ودیگران صدمه میزنی ودر آخر مقصر وجریمه خواهی شد ی نقدی وعذاب وجدان ؟ حجاب هم یک قانون است اگر شما برهنه ویا بی حجاب یا بد حجاب در جامعه ومیان مردم ظاهر شوی اول به خودت صدمه میزنی چون تمام گناهان حق ناس گردن شما می باشد ومردان شما رانگاه می کنند وکیف کرده ولذت می برند واین گناه به پای شما نوشته می شودومردان مجرد ومتاهل شما رادیده ودرذهن خود ارضامیشوند .در مرحله دوم مردی متاهل شمارا می بیند وبازن خود مقایسه میکند وچون شما خیلی زیباتر وقشنگتر وجذابتر وبااندام شکیلتر هستی خودبخود به طرف شما جذب میشود ومی خواهد باشما وقت بگذراند وازشما شماره تلفن وآدرس وغیره میخواهد ومزاحم شما میشوددرمرحله سوم مرد متاهل شمارا دیده است با زن خود مقایسه کرده است مزاحم شما نمی شود ومیرود خانه وباخانم خود شروع میکند به جر وبحث به خاطر روی گل شما واین اعمال ادامه پیداکرده ومنجر به طلاق وطلاق کشی میشود واما مجرد ها شما رامیبینند ویادرخلوت خود ، خود را ارضا میکنند ویا دنبال شما راه افتاده با شما رابطه برقرار می کنند ومفتی مفتی ازشما سو استفاده میکنند وجامعه به خاطر یک تار مو ی ناقابل ویا یک لباس ناقابل ویا یک آرایش ناقابل به فساد وتباهی و... می افتد به خاطر یک تارموی ناقابل ویک لباس ناقابل ویک ارایش ناقابل ودیگر دنبال ازدواج وتشکیل خانواده نمیرود چون مفتی وبدون خرج ومخارج در جامعه هست وجوان فقط منتظر استفاده کردن است از راه نامشروع چون را ه مشروع سخت ودشوار است .اللهم عجل لولیک الفرج.صلوات .

  • بسم الله الرحمان الرحیم
    سلام
    ببخشید فقط شما خانمها راجهت برنامه دعوت می کنید چرا آقایان را در برنامه دعوت نمی کنید وبا نظرات آنان آشنا نمی شوید . اللهم عجل لولیک الفرج .صلوات .