مستند پول و پورن


یک خانه پر از روسپیِ ایرانی؛ بزرگترین آرزوی الکس!

چگونه تیم اسکورت سرویس الکس در تور نیروهای اطلاعات ایران افتادند / نحوه دستگیری مانلی و هادی، دست راست‌های الکس در ایران


+ 
25

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • یادآوری می کنم طبق گفته مسولان مربوطه مملکت فقط باید منطق داشت و فرهنگ بخرج داد !!! با بگیر و ببند که چیزی درست نمی شود

  • - الکس به ایران می آید اما رسوا نمی شود؟
    - شروع این سازمان ترویج فساد و رفت و آمد ها ... نیاز به سرمایه مادی زیادی است. از کجا آمده؟
    - مادر الکس فاحشه و تبعه کشور شیطان . چطور؟
    - دقیقه بیست و پنج کارشناسان در این دوره حدود سه دهه کجا بودند؟
    - در دقیقه بیست و دو گزارش دختر ها به دوبی می روند! پس والدین کجا هستند؟ این هم یکی از مضرات دوری از سنتها (پدر و مادر در شهر های بزرگ ساعتها از منزل بیرون هستند و فرزندان زیر چشم و تحت محبت والدین بزرگ نمی شوند.)
    - بار ها کلمه مقدس "کار" بجای تن فروشی استفاده شد. آیا این جابجائی ارزشها با ضد ارزشها نیست؟
    - " اقشار مرفه جامعه " ؟ هیچکس در جامعه بیمار با فاصله طبقاتی زیاد مرفه نیست ، حتی مادر الکس.
    - یکی از این خواهران ( بد یا خوب خواهر همه ما هستند و نمی شود این حقیقت را انکار کرد ) در دقیقه بیست هفت با کلمات مختلف به وجدان نا آرام ( که ریشه در آموزه های دینی دارد ) اشاره می کند. بمیرم برای تک تک این فریب خوردگان که تحت تبلیغات پر رنگ و لاآب کلانشهر و ضد فرهنگ اشرافیگری زورشان به نفس نمی رسد و ما با اشاعه مصرفگرائی ( توجه کنید به تعداد تبلیغات در روزنامه های کاغذی و الکترونیکی مثل پارسیه ، ایدآل استایل ideal style ، حتی خبرگزاری وزین فارس یا جهان نیوز ) تنها نفس را تقویت کرده مثل یک گله گرگ گرسنه بجان وجدان این انسانهای جوان و کم تجربه می اندازیم. مسئولین در فقدان بال تخصص در جامعه شناسی یا حتی استفاده از متخصصان متعهد در شهرداریها چگونه جواب خدا را خواهند داد؟
    - بله انستوگرام مقصر است اما سبک مصرف زدگیِ زندگیِ محکوم به فنایِ غربی هم ، تقلید از کلانشهر های شکست خورده غرب هم ، زندگی آپارتمانی بجای خانه های سنتی بیرونی اندرونی که همه از پدر بزرگ گرفته تا ... زیر یک چراغ می نشستند و تبذیر نداشتند و قانع بودند و تجربه ها از نسل به نسل منتقل می شد ، جمع کردن بیست در صد جمعیت ایران اسلامی فقط در تهران و هزاران نکته مفید دیگر. منصف باشیم و با خودمون روراست : جامعه ای که قیمتها را بداند و ارزش ارزشها را نداند محکوم به فناست ، فنای فرزندان در مقابل چشم های پر حسرت و گناهکار من و خدای نکرده شما.