بی شرف مثل برخی سلبریتی ها و بازیگران، هو کردن مرضیه برومند


بی شرف مثل برخی سلبریتی ها و بازیگران
هو کردن #مرضیه_برومند، بعد از اعلام موضعش درمورد رژیم صهیونیستی!!

ساعتی قبل در مراسم داریوش مهرجویی و همسرش؛ #مرضیه_برومند کارگردان در جملاتی خطاب به مسئولین گفت که با ما مهربان باشید ما حاضریم همراه شما با رژیم صهیونیستی بجنگیم که به یکباره برخی از حاضرین در این مراسم که جزو سلبریتی ها و بازیگران بودند شروع به فحاشی و هو کردن خانم کارگردان کردند!

گویا بی شرفی در برخی از سلبریتی ها و بازیگران پایان ندارد.


+ 
23

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ناظر 02/8/16 ساعت 11:10

    برویم ببینیم چه شد سلبریتی ها به این حد از وقاحت رسیده اند و نه فقط سلبریتی ها که اکثریت مردم دین گریز شده و فقط ظاهرسازی می‌کنند و این برمی‌گردد باز هم به عملکرد مسئولان از بالا تا پائین در طی چند دهه که با ایجاد فساد و رانت خواری و دزدی بیت المال و رفتن آقازاده های همین متظاهرین به اسلام به خارج و زندگی کردن فرزندانشان در کشورهای دشمن مردم ما، باعث شده اند اکثریت فکر کنند اینها نماد اسلامند و به خودشان بقبولانند که ارزش های دینی فایده ای ندارد که اگر داشت این مدعیان اینچنین نبودند و چون خودشان هم پایشان می‌لنگد پس می‌شوند اینطوری و اینها یا قادر نیستند و یا چون قلبشان مریض است نمی‌خواهند شهدا و جانبازان و بسیاری از مردم را ببینند که به اسلام پایدارند و پا را از خط قرمز های دین بیرون نمی‌گذارند و انقلاب کردند و هشت سال جنگیدند و مدافع حرم شدند و هیچوقت اسلام را با مفسدان و دزدان متظاهر به اسلام نمیسنجند بلکه با دو حجت، قرآن و ائمه، خودشان ودینشان را می‌سنجند و اگر همه دنیا فاسد باشند اینها حق را می‌شناسند و تبعیت می‌کنند و کاری ندارند که مثلا کسانی فساد کنند و دزدی و کسانی از محاکمه شان جلوگیری کنند و کسانی از بد حجابی و بی حجابی دفاع کنند در حالی که می‌دانند بی حجابی سنگ بنای بی دینی و بی فرهنگی و بی غیرتی است و بدون توجه به این مفسدین ، افراد متدین راه خدا را می‌روند چون عقل دارند و می‌دانند دنیا ارزش خلاف و خطا را ندارد ولی آدمهای کم عقل مثل سلبریتی ها و زنهای بد حجاب و بی حجاب و مفسدین دنبال بهانه ای هستند تا دین را بفروشند ولی جالب است که ادعای دین هم دارند و دین درست را همانی می‌دانند که خودشان می‌گویند نه آنچه خدا می‌گوید و صد البته در صف این خدا گریزان خیلی از روحانیون هم دستی دارند و حالا اینها شیعه اند و وای بر احوال آنهایی که دین ندارند تا آدم بخواهد به اعمالشان توجه کند و دنیا پر است از مشرک که خداوند در قرآن بهشت را بر آنها تا ابد حرام کرده .

  • همانطوریکه پروردگار متعال فرموده است کید شیطان ضعیف است . ولی یک نکته خیلی خیلی مهمی که باید در نظر بگیریم آنست که اگر مثلاً قرار بود همه چیز بنا به خواست این جماعت سست عنصر و خائن تمام بشود الان این مملکت چه وضعیتی داشت ؟ !!!

  • اینا سربازان اسرائیل در ایران هستند از اینا زیاد تو ایران هست اما حتی واسه یک دقیقه هم نمیتونند مرگ اسرائیل رو عقب بندازند .

  • A. M 02/7/28 ساعت 01:10

    این فرهنگ درجامعه ما درست شدنی نیست....

  • درود بر شما خانم برومند ، امیدوارم همیشه سربلند باشید ، خوشحالم که شما به عنوان سلبریتی انسانیت خودتون رو به مسائل حاشیه ای نفروختید مانند برخی افراد بی ادب حاضر در این مراسم، که نه تنها به خاطر نسل کشی انسانهایی که بی گناه در فلسطین کشته می شوند. احترام نگذاشتند، حتی احترام شما را نگه نداشتند و هو کشیدند . من به سهم خودم از شما بابت صحبت به جا و مناسب احوال و شرایط کنونی فلسطین که واقعا دردناک هست تشکر و قدر دانی می کنم.