استاد خاتمی نژاد - رمز هدایت


عقل و علم و تلاش به تنهایی کافی نیست.

جهت مشاهده نماهنگ های بیشتر به سایت www.asre-zohur.ir مراجعه نمایید.


+ 
2

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • نام دینی برازنده کدام نظام مسلمان است؟!/ دوشنبه 13/09/1402
    ---
    اگر اولویت اول وظیفه هر نظام دینی مسلمان پاکسازی سازمان یافته ضابطه مند قانونی و شرعی دین و مذهب از خرافات و جعلیات دین زدای رایج بشری که با شناختها و نویدها و هشدارهای محکم و مفصل قرآن تضاد آشکار دارند نباشد چنین نظامی از نام و حیثیت دینی پیامبر و اهل بیت آن حضرت بدترین سوء استفاده ابزاری را می کند و دین و مذهب را با خیانت به حقیقتهای قرآن ابزار سلطه جویی خویش بر مردم به کار می برد و حیثیت و اصالت دینی خود را دانسته یا ندانسته نابود می کند و جعلی به اثبات می رساند .

  • برخوردهای هلاکت بار با پیامبر و اهل بیت آن حضرت/ شنبه 11/09/1402
    ---
    برخوردهای رایج سنتی و آبا و اجدادی با پیامبر اسلام و اهل بیت مطهر آن حضرت هیچ جایگاهی در آیات محکم و مفصل قرآن ندارند بلکه با تدبر در آیات پیامبر شناسی و خدا شناسی و دین شناسی و در هشدارها و نویدهای قرآن ؛ آشکار خواهیم یافت این برخوردها با این آیات در تضاد آشکارند و خداوند دانای مطلق در حقیقتهای محکم و مفصل موجود در سر تا سر قرآن چنین برخوردهای رایج را نادرست و هلاکت بار دانسته است .
    پیامبر و أهل بیت آن حضرت الگوی درست تمام نمای چگونگی دین داری و مذهب داری قرآنی خداپسندانه هستند و هرگز آین بندگان مقرب در هیچ آیه ای از قرآن به عنوان ابزار و وسیله دست رسی به نیازها دنیوی بشر معرفی نشده اند .

  • دین داری با ثبات چگونه شکل می گیرد؟
    ---
    دین داری یا دین گرایی اگر روی پایه های استوار حقیقتهای غیر قابل انکار وحی اصیل و بی خدشه الهی و اصول استدلال عقلی شکل نگیرد و ایجاد و تکمیل نشود بی تردید دیر یا زود فرو خواهد ریخت و سر انجام آن بجز گمراهی و انحراف و گرفتار شدن در کلاف سر در گم خرافات و جعلیات اثبات ناپذیر چیز دیگری نخواهد بود .

  • تنها بازگشت صادقانه به ایمان و نیکوکاری قرآنی است که با تاکید خداوند در قرآن تأمین و تضمین کننده آسایش و آرامش این دنیا و جهان ابدیت بی بازگشت است ؛ ولی اگر این ایمان و نیکوکاری را انکار کنیم و خود خدای خویش شویم بی تردید آسایش و ارامش هر دو جهان را با حکم قاطع خداوند برای همیشه از دست خواهیم داد .
    تنها شرط دست رسی به این آسایش و ارامش ؛ پی روی صادقانه همیشگی از شناختها و نویدها و هشدارهای محکم و مفصل خرد پذیر و بی جایگزین قرآن است .