گفتگو زنده رائفی پور با دانشجویان دانشگاه بوداپست با موضوع کرونا - قسمت دوم


سخنرانی استاد رائفی پور-گفتگو زنده با دانشجویان دانشگاه بوداپست با موضوع کرونا و تحولات جهانی 26 مرداد 1399


+ 
7

- 
0
ارسال در 1399/5/31 ساعت 10:48 2020-8-21 10:48:34
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا
    وعده خدای تبارک و تعالی گشایش در سختی و تنگی است. اینکه عاقبت سختی چه می شود کاملاً ، به عقل ناقص این نویسنده ، بستگی به زیرکی مومن دارد.
    در مورد خانم دکتری که تخصصش بیست سال جلوتر از نیاز ایران اسلامی است و ایشان را به اروپا تقدیم کردند ، نشانه عدم درک مدیریت حتی در دانشگاههاست. آیا ممکن نبود که از ایشان بعنوان سرپرست گروهی دانشجوی ارشد و دکترا استفاده شود تا در پنج سال آینده دهها متخصص داشته باشیم و فاصله بیست ساله را کوتاه و مقالات بیهوده برای ما و بخرج ما و مورد استفاده غربی ها را تبدیل به علم کاربردی در همین کشور کنیم؟
    در مورد شرق ایران که خالی از سکنه است و خطر ناک ، توجه زیادی به تهران و تمرکز جمعیت در اینجا خطر آفرین نیست؟ اینهمه نیروی انسانی در تهران چه می کند؟ سیگار فروشی و ذباله جمع کردن کاری است لذت بخش؟ آیا دستگاه اجرائی ما بعلت تراکم نیرو مولد فساد نیست ؟ اگر انسانی در پشت میزی نشسته و بیکار باید به در و دیوار نگاه کند ، برای اثبات وجود مشکل و حتی فساد نمی سازد؟
    مثال فوت بال شما نشانه توجه/علاقه شما می تواند تفسیر شود. آیا این سیرک جهانی که فوت بال ش خوانند ، مخدر نیست ؟ فساد از هر نوع ندارد؟ بیست تا سی نفر فعال و ملیونها تماشاگر!!!
    مقایسه ترامپ که حتی انگل ها در مقابلش ایستاده اند و بایدن که زنگوله برجام را بر گردن گربه بست ، با توجه به افزایش سرعت سقوط گاوچرونها در این سه سال ، بهتر نیست که ترامپ دور دومی هم داشته باشتد؟ اگر چنین است چه باید بکنیم ( پیشگیری و نه درمان ) در این ماههای اخیر از یکسو و چهار سال بعد از سوی دیگر ؟ ( پیشگیری یعنی طرح های مختلف برای تاثیر در آنجا و نقشه های مختلف برای خنثی کردن خباثت های دشمن که این دو نتیجه زیرکی مومن است).
    نکته بسیار است و انرژی این پیر مرد محدود ،تا فرصتی دیگر ان شاءالله ، بهمراه بیشترین توفیقات در این ماه سید شهیدان.
    یا حسین